کد خبر: ۷۹۹۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بعضی از خودروسازان در زیرمجموعه خود گاوداری دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سلام نو، «مصطفی طاهری» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مشکل خودروسازان ایرانی، ساختار تو در توی آنهاست، شرکت‌هایی تو دلی و در هم تنیده که سهامدار همدیگر هستند و تعداد آنها حتی به 150 مورد می‌رسد.

بعضی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا، گاوداری هستند!

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
3
6
به نظر می‌رسد خودروسازان ایرانی وارد یک صنعت جدید شده‌اند که کمتر کسی به آن فکر کرده بود: گاوداری! بله، وقتی پشت فرمان خودروی جدیدتان می‌نشینید و به جای صدای موتور، «مااااا» می‌شنوید، باید بدانید که این نه اشکال فنی است، نه نوآوری عجیب، بلکه حاصل تلاش و کوشش گاوداران پرتلاش زیرمجموعه‌های ایران خودرو و سایپا است!

تصور کنید، مدیران ایران خودرو نشسته‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که شاید تولید خودرو به تنهایی کافی نباشد؛ باید یک محصول جانبی هم داشته باشیم. و چه چیزی بهتر از گاو! حالا به جای آپشن‌هایی مثل تهویه مطبوع یا رینگ اسپرت، می‌توانید انتظار داشته باشید که با خرید هر خودرو، یک گوساله نُقلی هم دریافت کنید.

می‌توانید تصور کنید که نمایشگاه‌های خودرو در آینده چگونه خواهند بود؟ غرفه‌ای پر از ماشین‌ها با پلاک‌های رنگارنگ و در کنار آن‌ها غرفه‌ای دیگر با گاوهایی که در حال نشخوار هستند. شاید حتی مدل‌های جدید خودرو با نام‌هایی مانند «پراید شیر‌زا» یا «سمند شخم‌زن» عرضه شوند.

و از همه بامزه‌تر، شاید در آینده‌ای نزدیک، یکی از تست‌های فنی خودرو این باشد: «آیا این خودرو توانایی عبور از یک چراگاه پر از علف را دارد؟» یا «آیا گاوها در صندوق عقب به راحتی جا می‌گیرند؟»

پس اگر روزی ماشین‌تان به جای بنزین، نیاز به کاه و یونجه داشت، تعجب نکنید. این‌ها همه از نوآوری‌های خلاقانه‌ای است که تنها از ذهن خلاق خودروسازان ایرانی برمی‌آید. با این روند، شاید در آینده خودروهایی با صندلی‌های چرمی طبیعی‌تر از همیشه، تولید کنند—چرم‌هایی که فقط دیروز هنوز «ماااا» می‌گفتند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
2
دور ازجان مردم ولی خودرویی را که چند برابر قیمت استاندارد جهانیه میخریم وامنیت هم نداره ویکسال هم منتظر میمونیم به نظرتان منظورش ازگاوداری ما نبودیم؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
3
من موافق این کارم. چون گاوها از خودروهای تولیدی هم مفید ترند و هم کم خطرتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
0
0
شاید مسئولین ایران خودرو روزی به این نتیجه برسند جهت حل کاهش مصرف سوخت وکاهش الودگی ازالاغ استفاده کنند بهش گاری ببندند ودرحمل نقل استفاده کنند فقط مصرفشون یک یا دوکیلو جو ویونجه هست ومشکلات الودگی کلا حل میشه
نظر شما
ادامه