کد خبر: ۷۹۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان، مدیرکل دامپزشکی استان با رییس انجمن ملی شیلات کشور تاجیکستان دیدارنمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این نشست «دکتر سیدرضا موسوی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی معاون سلامت، رییس امور اداری و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با «طاهرخان ژورایویچ باروتوف» رییس انجمن شیلات تاجیکستان و هیات همراه اعزامی از این کشور دیدار و در خصوص حوزه های مختلف دامپزشکی در استان اصفهان و کشور تاجیکستان گفتگو و تبادل نظر نمودند.

هیئت اقتصادی اعزامی که از فعالان صنعت آبزی پروری کشور تاجیکستان می باشند با هدف تبادلات اقتصادی و بهره برداری از فنون نوین آبزی پروری ایران به اصفهان سفر کرده و با ظرفیت آبزی پروری این استان آشنا شدند. در همین راستا با همراهی و هماهنگی مجموعه دامپزشکی استان اصفهان،پس از سفر به شهرستان فریدون شهر و بازدید از یک مزرعه پرورش ماهی از امنیت زیستی بالای مزرعه و اجرای نظارتهای بهداشتی و پایش و مراقبت بیماریهای انجام شده توسط دامپزشکی استان در این مزرعه، ابراز خرسندی نموده و خواستار بهره برداری از محصول تخم چشم زده این مزرعه در مزارع تاجیکستان شدند.

این هیئت اعزامی در ادامه سفر خود به استان اصفهان از یک واحد پرورش بوقلمون در شهرستان نجف آباد بازدید به عمل آوردند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
0
تشکر و درخواست پی گیری حق مسولین فنی استان اصفهان
نظر شما
ادامه