کد خبر: ۷۹۹۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: جلسه آموزشی تبیین جایگاه مسئولین فنی بهداشتی مزارع طیور و آبزیان استان تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران جلسه آموزشی تبیین جایگاه مسئولین فنی بهداشتی مزارع طیور و آبزیان استان تهران با حضور مدیران سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان تهران، معاونین و روسای ستادی  اداره کل دامپزشکی استان تهران، رئیس و مسئولین نظام دامپزشکی استان تهران و مسئولین فنی و بهداشتی مزارع پرورش طیور و آبزیان استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

«دکتر مسعود محمدیان» مدیر کل دامپزشکی استان تهران در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به اهمیت جایگاه و نقش موثر مسئولین فنی بهداشتی در راستای ارتقاء سلامت عمومی و غذایی جامعه پرداخت و حمایت کامل دامپزشکی استان را از مسئولین فنی بهداشتی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و وظایف محوله اعلام کرد.

وی در ادامه به الزام حضور مسئولین فنی بهداشتی در واحدهای تحت نظارت اشاره کرد و از آنها خواست در این خصوص اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه، «دکتر رامین سلامتی» رئیس نظام دامپزشکی استان تهران، ضمن تشکر از حضور مسئولین فنی بهداشتی در این جلسه آموزشی، نظارت دقیق بهداشتی بر پایه تخصص را پشتوانه تحکیم جایگاه مسئولین فنی و بهداشتی برشمرد و از آنها خواست با مطالعه به روز مقاله‌های علمی، نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای را بر اساس آخرین یافته‌ها در واحدهای تحت نظارت اعمال کنند.

در ادامه «دکتر مهدی سلوکانه» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران، ضمن اشاره به محتوای بسته‌های علمی و آموزشی که در بدو ورود به مسئولین فنی - بهداشتی تحویل داده شد، به تشریح وظایف مسئولین فنی بهداشتی مطابق با آیین نامه اجرایی ماده ۳۴ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

قابل ذکر است مدرسین این دوره «دکتر سعید کرمی» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر کاظم عبدی» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر محسن مشکوة» معاون نظام دامپزشکی استان تهران بودند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
0
1
هیچ جایگاهی ندارید، خیالتون راحت
نظر شما
ادامه