کد خبر: ۷۹۹۹۶

حکیم مهر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر نظام دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از نزدیک با عملکرد نظام دامپزشکی آشنا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر علیرضا نوین» نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با حضور در دفتر نظام دامپزشکی استان، ضمن بازدید از دفتر نظام دامپزشکی استان که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است، با کارهای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و شوراهای نظام دامپزشکی استانها از نزدیک آشنا شد.

همچنین در این دیدار صمیمانه «دکتر علیرضا چاروقچی» رئیس نظام دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گزارشی از وضعیت نظام استان و نوع فعالیت‌ شورا در حوزه صدور پروانه‌های اماکن بهداشتی ماده (۵) قانون نظام جامع دامپروری کشور و همچنین پروانه‌های همکاران دامپزشک در ماده (۲) قانون افزایش بهره‌وری ارائه داد.

وی در خصوص برخی از مشکلات اخیری که برای درمانگاه‌های دام کوچک در استان ایجاد شده بود و اقدام به پلمپ برخی درمانگاه‌ها توسط شهرداری توضیحاتی ارائه داد و از طرف دکتر نوین قول مساعد داده شد که از طریق مرکز قوانین مجلس این موضوع پیگیری شود. قابل ذکر است در همان جلسه نیز دکتر نوین ضمن تماس تلفنی با شهردار تبریز درخواست تعدیل در برخورد ماموران شهرداری و حمایت دامپزشکان را کردند.

گفتنی است در اقدامی جالب تمامی روسای نظام دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از بدو تاسیس سازمان تا کنون به دعوت دکتر چاروقچی در دفتر نظام دامپزشکی استان حضور به هم رسانده و از تجربیات، نقطه نظرات و پیشنهادات تمامی بزرگواران استفاده کردند.

 

 

 

نظر شما
ادامه