
حکیم مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه مدارس عالی مهارتی دامپزشکی و حقوق بهزودی در این دانشگاه راهاندازی میشوند، گفت: اکنون ۱۲ مدرسه مهارتی داریم.
به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، نشست همافزایی عملیاتی کردن اهداف پیشبینی شده مدارس عالی مهارتی با حضور «دکتر حسین کلانتری خلیلآباد» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، معاونان دانشگاه و مدیران مدارس عالی مهارتی در سالن جلسات حوزه ریاست واحد کرج برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این نشست گفت: تأسیس و راهاندازی مدارس عالی مهارتی در دانشگاه دو مقوله مهم و اساسی مهارتآموزی و ارتباط با صنعت را دربرمیگیرد.
دکتر کلانتری خلیلآباد تنظیم رابطه متقابل تحصیل با اشتغال، افزایش سطح کارآمدی افراد برای ورود به بازار کار و شناخت کسب و کارهای نوین و گسترش دانشهای مهارتی موردنیاز آن، توسعه و تقویت کاربرد فناوریهای نوین در حوزههای مهارتی، گسترش و تقویت دانش مهارتی و توانمندسازی همهجانبه (فنی، فرهنگی، اجتماعی و کارآفرینانه) منابع انسانی فرهیخته را از اهداف مدارس عالی مهارتی برشمرد.
وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دارای ۱۲ مدرسه عالی مهارتی ازجمله مدرسه عالی مهارتی جوشکاری و آزمایشهای غیرمخرب، روانشناسی و توانمندسازی حرفهای، تربیتبدنی، معماری، انرژی (کارابنا)، کشاورزی، فناوریهای آینده، زندگی هوشمند، قرآن به زبان انگلیسی، قنادی و آشپزی، رسانه و هنرهای نمایشی، کسب و کار و مدرسه عالی مهارتی مالی و سرمایهگذاری است و مدارس عالی مهارتی دامپزشکی و حقوق هم با توجه به ظرفیتها و سند آمایش استان البرز در واحد کرج و شورای نظارت و هماهنگی استان بررسی، تأیید و به سازمان ارسال شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز یادآور شد: همچنین با توجه به تفاهمنامه منعقد شده با سازمان اصناف استان البرز، رشتههای شکل گرفته در دانشکده مهارت و کار آفرینی و مدارس عالی مهارتی و توانمندسازی اصناف از مهارتهای زیبایی و طراحی لباس با همکاری اتحادیهها در دست طراحی و اخذ مجوز هستند.
کلانتری خلیلآباد با مخاطب قرار دادن مدیران مدارس عالی و مهارتی گفت: انتظار از مدارس عالی مهارتی این است که آموزش مهارت در حیطه کاری شما باشد، مهارتآموزی به دانشجویان، دانشآموختگان و توانمندسازی آنان جزئی از وظایف مدارس عالی مهارتی است و این مدارس باید برای خود یک بسته کاری تعریف شده داشته باشند تا با مشاغل و اصناف ارتباط متقابل گرفته و در مسیر آموزش و مهارتآموزی قرار بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه پیشبینی شده سال مالی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و سهم عملکردی هریک از حوزهها و معاونتها در تحقق بودجه و سهم درآمدهای غیرشهریهای گفت: برای هریک از مدارس عالی و مهارتی در بودجه درآمد یک میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که مدیران و مسئولان مدارس باید کوشا و فعال بوده و با استفاده از امکانات، ظرفیت و توان علمی استادان و امکانات سختافزاری و نرمافزاری اعم از کارگاهها و آزمایشگاهها و فعالسازی دورههای آموزشی کوتاهمدت و ارتباط با صنایع و دستگاههای اجرایی استان البرز عملکردی مناسب و قابل قبول داشته باشند.
 جالبه دانشگاه آزاد منشا اینهمه مدرک بی مهارته اونوقت خودش مدرسه عالی مهارت میزند
         		            جالبه دانشگاه آزاد منشا اینهمه مدرک بی مهارته اونوقت خودش مدرسه عالی مهارت میزند |
         		                            |         		                             والا نمیدونم آزاد کجا رو میگی ما آزاد تبریز خوندیم ۳۰ بار کشتارگاه برد مارو دکتر جوادی
         		                    والا نمیدونم آزاد کجا رو میگی ما آزاد تبریز خوندیم ۳۰ بار کشتارگاه برد مارو دکتر جوادی         				                     		                 |
         		                            |         		                             دقیقا بابل
         		                    دقیقا بابل |
         		                            |         		                             به به چه دانشگاه خوبی
         		                    به به چه دانشگاه خوبی |
         		                            |         		                             مدارک دانشگاه آزاد سازمان رو با خاک یکسان کرده
         		                    مدارک دانشگاه آزاد سازمان رو با خاک یکسان کرده         				                     		                 |
         		                            |         		                             درود بر شما
         		                    درود بر شما خداوندا،  شفای عاجل عنایت فرما. آمین یا رب العالمین.
         		            خداوندا،  شفای عاجل عنایت فرما. آمین یا رب العالمین.         		                     		         مهارت یاد بگیره تو کدوم بازار کار استفاده بکنه؟؟مگه بازار کار درست کردید که این همه فارغ التحصیل تولید می کنید؟این مجلس دولت کی می خواد مجلس مردمی و ملت بشه؟؟
         		            مهارت یاد بگیره تو کدوم بازار کار استفاده بکنه؟؟مگه بازار کار درست کردید که این همه فارغ التحصیل تولید می کنید؟این مجلس دولت کی می خواد مجلس مردمی و ملت بشه؟؟         		                     		         |
         		                            |         		                             اشتغال زایی برای خودشان
         		                    اشتغال زایی برای خودشان         				                     		                 با سلام به عرض برسانم اگه میخواهید برایه پیشرفت این رشته کاری بکنید دروس تخصصی وپایه دامپزشکی رو به واحد هایده کاردانیه ناپیوسته بردارید و به جاش کارشناسی ناپیوسته تحویل جامعه بدید از کارشناسی به بعد طبق علاقه دانشجو به اون دروس ارشد رو بیاموزید اینجوری هم حیطه فعالیتها متمایزتر میشود هم حیطه عمل گسترده تر میشود هم سطح سواد دانشجویانی دامپزشکی بالاتر میرود وهم مشاغل تعریف شده در این شغل به جایگاه واقعی وحقه خودش میرسد
         		            با سلام به عرض برسانم اگه میخواهید برایه پیشرفت این رشته کاری بکنید دروس تخصصی وپایه دامپزشکی رو به واحد هایده کاردانیه ناپیوسته بردارید و به جاش کارشناسی ناپیوسته تحویل جامعه بدید از کارشناسی به بعد طبق علاقه دانشجو به اون دروس ارشد رو بیاموزید اینجوری هم حیطه فعالیتها متمایزتر میشود هم حیطه عمل گسترده تر میشود هم سطح سواد دانشجویانی دامپزشکی بالاتر میرود وهم مشاغل تعریف شده در این شغل به جایگاه واقعی وحقه خودش میرسد         		                     		         راه ........ جدیدی را پیدا کرده اند
         		            راه ........ جدیدی را پیدا کرده اند         		                     		         |
         		                            |         		                             واقعا
         		                    واقعا         				                     		                 با سلام. من متوجه نشدم که: این فارغ التحصیلان در نهایت چه کار می خواهند بکنند؟ و اینکه مهارت آموزی به دانشجویان، دانش آموختگان و توانمندسازی آنان جزئی از وظایف مدارس عالی مهارتی است. چه معنی دارد. مگر این وظایف همان وظایف در رابطه با دانشجویان دامپزشکی نیست؟
         		            با سلام. من متوجه نشدم که: این فارغ التحصیلان در نهایت چه کار می خواهند بکنند؟ و اینکه مهارت آموزی به دانشجویان، دانش آموختگان و توانمندسازی آنان جزئی از وظایف مدارس عالی مهارتی است. چه معنی دارد. مگر این وظایف همان وظایف در رابطه با دانشجویان دامپزشکی نیست؟         		                     		         |
         		                            |         		                             نه داداش فکر کردین درهمه؟
         		                    نه داداش فکر کردین درهمه؟ دکتر حسین کلانتری خلیلآباد» با اشاره به اینکه برای مدارس عالی و مهارتی درآمد یک میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است
         		            دکتر حسین کلانتری خلیلآباد» با اشاره به اینکه برای مدارس عالی و مهارتی درآمد یک میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است مدارس عالی یعنی یکبار پول میدی فقط واحد دانشگاهی رو پاس میکنی ولی اگر میخوای واقعا چیزی بهت یاد بدن باید دوباره پول بدی،مثل کلاسهای بازآموزی نظام دامپزشکی میمونه،راهی برای کاسبی دوبله
         		            مدارس عالی یعنی یکبار پول میدی فقط واحد دانشگاهی رو پاس میکنی ولی اگر میخوای واقعا چیزی بهت یاد بدن باید دوباره پول بدی،مثل کلاسهای بازآموزی نظام دامپزشکی میمونه،راهی برای کاسبی دوبله         		                     		         کسی نیست به این آقای دکتر بگوید که دامپزشکی اساساً یک علم مهارت محور است و برای همین هم است که واحدهای کارآموزی و کارورزی و عملیات درمانگاهی و ... در برنامه آموزش دامپزشکی پیش بینی شده است! این مدارس مهارتی برای رشته هایی است که آموزش آنها  فقط تئوری است و برای ورود به بازار کار باید مهارت هم به دست آورند مانند همان رشته حقوق که به آن اشاره کرده اند.
         		            کسی نیست به این آقای دکتر بگوید که دامپزشکی اساساً یک علم مهارت محور است و برای همین هم است که واحدهای کارآموزی و کارورزی و عملیات درمانگاهی و ... در برنامه آموزش دامپزشکی پیش بینی شده است! این مدارس مهارتی برای رشته هایی است که آموزش آنها  فقط تئوری است و برای ورود به بازار کار باید مهارت هم به دست آورند مانند همان رشته حقوق که به آن اشاره کرده اند.         		                     		         تو را بخدا بخاطر پول دست از سر تحصیل کرده های دامپزشک بردارید
         		            تو را بخدا بخاطر پول دست از سر تحصیل کرده های دامپزشک بردارید         		                     		         نه ببین اون قبلی ها مدرک بی مهارت بودن
         		            نه ببین اون قبلی ها مدرک بی مهارت بودن باسلام امروز مقرر شد پرونده مسول فنی دامپزشکی بخش خصوصی در مراکز عرضه گوشت و مرغ وماهی و مرغ منجمد و......بررسی کارشناسی شود
         		            باسلام امروز مقرر شد پرونده مسول فنی دامپزشکی بخش خصوصی در مراکز عرضه گوشت و مرغ وماهی و مرغ منجمد و......بررسی کارشناسی شود         		                     		         این آقای دکتر فقط دنبال درآمدزایی است، فکر می کند که اینجا جهاد دانشگاهی است. .................. واقعا جای تاسف دارد
         		            این آقای دکتر فقط دنبال درآمدزایی است، فکر می کند که اینجا جهاد دانشگاهی است. .................. واقعا جای تاسف دارد         		                     		         چیزی شبیه بیمه تکمیلی در کنار بیمه تامین اجتماعی است. پول اضافه می دهید و سرویس و خدمات بهتر و پیشرفته تر دریافت می کنید. فساد از مرحله سیستماتیک به مرحله سیستمیک رسیده است .
         		            چیزی شبیه بیمه تکمیلی در کنار بیمه تامین اجتماعی است. پول اضافه می دهید و سرویس و خدمات بهتر و پیشرفته تر دریافت می کنید. فساد از مرحله سیستماتیک به مرحله سیستمیک رسیده است .         		                     		         زمان ما گرمسار پرورش تمساح و همین کرج عقرب مار برای سم و شتر مرغ برای تخم و گوشتش راه انداخت و الان هیچ خبری اثری ازشون نیست
         		            زمان ما گرمسار پرورش تمساح و همین کرج عقرب مار برای سم و شتر مرغ برای تخم و گوشتش راه انداخت و الان هیچ خبری اثری ازشون نیست افت آموزش هم در دانشگاه آزاد هست و هم در دانشگاه سراسری
         		            افت آموزش هم در دانشگاه آزاد هست و هم در دانشگاه سراسری  از زمانیکه تراوا در ادارات دامپزشکی برداشته شد و دایر کردن کلینیک مرجع هم به جایی نرسید عملا واحدهای کار آموزی و کارورزی نتیجه لازم را برای دانشجویان و دانش آموختگان نداشت .تعداد فارغ التحصیلانی هم روز به روز بیشتر از نیاز بازار میشود بطوریکه در هر شهری چندین دکان فروش وسایل دامپزشکی هست کاش دانشگاه و سازمان در جلسات مشترک فکری به حال این وضعیت دامپزشکی میکردند شرایط موجود قطعا به زیان دامپروری است
         		            از زمانیکه تراوا در ادارات دامپزشکی برداشته شد و دایر کردن کلینیک مرجع هم به جایی نرسید عملا واحدهای کار آموزی و کارورزی نتیجه لازم را برای دانشجویان و دانش آموختگان نداشت .تعداد فارغ التحصیلانی هم روز به روز بیشتر از نیاز بازار میشود بطوریکه در هر شهری چندین دکان فروش وسایل دامپزشکی هست کاش دانشگاه و سازمان در جلسات مشترک فکری به حال این وضعیت دامپزشکی میکردند شرایط موجود قطعا به زیان دامپروری است         		                     		         شما به دانشجو سواد کافی یاد بدید تا نیاز به آموزش دوباره نباشه!!!
         		            شما به دانشجو سواد کافی یاد بدید تا نیاز به آموزش دوباره نباشه!!!         		                     		        
به این معنی نیست که از بیرون کسی به مجموعه اضافه شود و مهارت خاصی را تحت عنوان مدرسه آموزش ببیند!
اگر میخوای پاس کنی کلاس های تکمیلی شرکت کن