کد خبر: ۸۰۰۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: گشت مشترک دامپزشکی و جهاد کشاورزی، از مراکز درمانی و داروخانه ها با هدف پایش اقلام و ملزومات پت شاپ ها در شهرستان طرقبه و شاندیز صورت گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر علیرضا قدرتی»، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه و شاندیز، در این خصوص گفت: بیش از 20 واحد درمانی با عناوین درمانگاه عمومی و درمانگاه اختصاصی دام کوچک و سه داروخانه تحت نظارت کارشناسان شبکه طرقبه و شاندیز در حال فعالیت می باشند که تعداد محدودی از این مراکز بر اساس دستورالعمل های سازمان دارای پت شاپ می باشند.

 وی، در ادامه افزود: در بازدید های صورت گرفته از مراکز عرضه خوراک و ملزومات حیوانات خانگی، عدم وجود کالای قاچاق، عدم عرضه خوراک حیوانات خانگی به صورت فله و رعایت قیمت های مصوب مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

قدرتی، در پایان ضمن تاکید بر ممنوعیت پانسیون، نگهداری، خرید و فروش حیوانات در مراکز درمانی (به جز بیمارستان ها) گفت: فعالیت فروشگاه ملزومات حیوانات خانگی صرفا در درمانگاه ها و بیمارستان های دامپزشکی دام کوچک و داروخانه های دامپزشکی با رعایت شرایط و دستورالعمل های ابلاغی مجاز می باشد.

 

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجازاتگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
0
4
شمارا به خدا بیشتر از این دامپزشکی را حقیر نکنید گشت کشترک با جهاد از مراکز درمانی داروخانه آخه چرا نکنید آقا نکنید چند روز دیگه کارمندای جهاد بدون شما میروند بازدید
تاا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
0
1
چ جالب؟ یعنی در شهر امام رضا بیمارستانها حق خرید و فروش سگ و گربه رو دارن؟ مگه سگ نجس و ممنوع نیس؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
جهاد تو کلینیک و پت شاپ چیکار داره باید به کاشت یونجه و جو برسه آخه چرا شان دامپزشکی و انقدر نابود میکنید؟
نظر شما
ادامه