کد خبر: ۸۰۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بویین میاندشت گفت: هرچند نقش دامپزشکی در حفظ و حراست از بهداشت و سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست، اما متاسفانه سختی های این حرفه از دید بسیاری از مردم و مسئولین پنهان است و به همین جهت از کارکنان دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام عرصه سلامت یاد می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بویین میاندشت، «دکتر عاطفه رحیمی» رییس شبکه با اعلام این خبر گفت: در خلال برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی در مناطق عشایری و کم برخوردار این شهرستان، علی توکلی کارشناس شبکه در حین انجام عملیات و خدمت رسانی به دامداران این مناطق، از ناحیه ساق پا توسط سگ گله دچار حیوان گزیدگی شد و بلافاصله جهت مداخلات پیش گیرانه بیماری هاری راهی مرکز اورژانس شهرستان شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بویین میاندشت گفت: آسیب های فیزیکی ناشی از ضربات مکانیکی دام در حین اجرای عملیات و خطر ابتلا به بیماری های مشترک بین انسان و دام بخش جدایی ناپذیر و جزء آسیب های متداول  فعالیت های سنگین دامپزشکی است و همکاران ما هر روز با حوادث این چنینی دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: هرچند نقش دامپزشکی در حفظ و حراست از بهداشت و سلامت جامعه بر کسی پوشیده نیست، اما متاسفانه سختی های این حرفه از دید بسیاری از مردم و مسئولین پنهان است و به همین جهت از کارکنان دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام عرصه سلامت یاد می شود، لذا این حوزه بیش از هر چیز دیگری نیازمند نگاه ویژه مسئولین در جهت رفع دغدغه مندی فعالان این عرصه و رسیدگی به مشکلات موجود می باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
1
دیگه شورشو دراوردین.
هر کی یه خراش برمی‌داره اینجا اطلاع رسانی میکنید.
چند تا کلینیسین در روز تو کل کشور دچار صانحه میشن و هیچکس چیزی نمیگه ؟ چند تا واکسیناتور بخش خصوصی آسیب میبینن و هیچ صدایی در نمیاد ؟
نظر شما
ادامه