کد خبر: ۸۰۰۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از دریافت مجوز آزمایشگاه همکار و مرجع دامپزشکی مجموعه آزمایشگاهی این دانشگاه از سازمان دامپزشکی کشور و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر ابراهیم رحیمی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دستورالعمل سازمان دامپزشکی، فرآیند و روش‌های آزمون و راستی‌آزمایی‌های به عمل آمده، مجوز آزمایشگاه همکار دامپزشکی در زمینه کنترل کیفی میکروبی و شیمی پایه در مواد غذایی و خوراک دام مورد تصویب قرار گرفت.

وی بیان‌ کرد: آزمایشگاه‌های کنترل کیفی میکروبی و شیمی پایه در مواد غذایی و خوراک دام مربوط به تأیید مجوز‌های کارخانه‌های خوراک دام، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و شیلات است که در زمینه درآمدزایی خارج از شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نقش مؤثری خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد اخذ مجوز ایزو ۱۷.۲۵ و سایر آزمایشگاه‌های همکار در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

رحیمی با اشاره به اینکه دانشکده‌های دامپزشکی و کشاورزی دانشگاه آزاد شهرکرد دارای ۴۰ عضو هیئت علمی تمام‌وقت در ۱۶ تخصص است، ادامه داد: ظرفیت‌های بالای دانشکده دامپزشکی به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشکده، قطب دامپروری استان چهارمحال و بختیاری و امکانات پیشرفته مجموعه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد شهرکرد، ملاک ارزیابی برای صدور مجوز آزمایشگاه همکار دامپزشکی این واحد دانشگاهی بوده است.

وی توضیح داد: دانشگاه آزاد شهرکرد دارای آزمایشگاه همکار محیط‌زیست بوده که با هدف ارتقای کمی و کیفی پایش‌های زیست‌محیطی و به منظور کاهش عوامل آلوده‌کننده و مخرب محیط‌زیست راه‌اندازی شده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
ایزو رو .......... واقعا رعایت میکنند؟؟
نظر شما
ادامه