کد خبر: ۸۰۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
مراکز تکثیر و پرورش زالو می‌توانند برای حداکثر ۶ مرکز مجموعاً شامل مراکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و مراکز تکثیر و پرورش زالو مستقر در محدوده یک استان، یک نفر دکتر دامپزشک تمام‌وقت را مشترکاً به عنوان مسئول فنی بهداشتی معرفی نمایند ...

حکیم مهر: سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور چگونگی تعیین مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی مراکز تکثیر و پرورش زالو را ابلاغ کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن نامه «دکتر کاظم عبدی» به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر هادی تبرائی، مدیر کل محترم دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی

موضوع: مسئول فنی بهداشتی مراکز تکثیر و پرورش زالو

با سلام و احترام،

به استحضار می‌رساند مراکز تکثیر و پرورش زالو با حداقل ظرفیت اعلامی سازمان شیلات ایران در سال، می‌توانند برای حداکثر ۶ مرکز مجموعاً شامل مراکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و مراکز تکثیر و پرورش زالو مستقر در محدوده یک استان با ظرفیت کلی حداکثر دو میلیون قطعه/نخ در سال، یک نفر دکتر دامپزشک تمام‌وقت را مشترکاً به عنوان مسئول فنی بهداشتی معرفی نمایند.

در ضمن مسئول فنی بهداشتی باید تعهد لازم را مبنی بر بازدید روزانه از مراکز در ۶ روز هفته بدهد و برای بازدید هر مرکز روز مشخصی را تعیین نماید.

دکتر کاظم عبدی

سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
با سلام
دکتر جان اگر به همین سادگی بود قبلا همین روال برای خوشه بندی مراکز پرورش طیور گوشتی انجام می شد.مشکلات پرداخت حقوق و حق بیمه بسیاری وجود دارد.از تنگ نظری دوستان دولتی هم چیزی نمی گویم.
نظر شما
ادامه