کد خبر: ۸۰۰۵۴

حکیم مهر: «دکتر سیدرضا موسوی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی مسئول حراست و رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل دامپزشکی استان، با سفر به شهرستان آران وبیدگل با «علی اکبر رضایی» فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ابتدای این جلسه «دکتر سیدرضا موسوی» از همراهی و همکاری فرماندار شهرستان با شبکه دامپزشکی تقدیر و تشکر نمود و گفت: ماموریت سازمان دامپزشکی تامین ایمنی و امنیت غذایی جامعه است و فرمانداری با حمایت خود از شبکه دامپزشکی می تواند در این راستا نقش موثری ایفا نماید.

در ادامه فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن خیر مقدم به مدیر کل دامپزشکی و همراهان، از زحمات «دکتر سید محمد مهدی نظام طاهری» در عرصه دامپزشکی شهرستان تشکر و برای دکتر عباس شاه میرزایی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

فرماندار گفت : احساس امنیت روانی جامعه در خصوص غذای مصرفی به دلیل اعتماد مردم به دامپزشکی است.

در پایان این جلسه دکتر سیدرضا موسوی با اهدای لوح سپاس به دکتر نظام طاهری از زحمات وی تشکر و حکم سرپرستی دکتر شاه میرزایی را به وی ابلاغ کرد.

بعد از این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل، ضمن بازدید از قسمت های مختلف شبکه در نشستی صمیمانه با همکاران دیدار و گفتگو نمود.

 

 

نظر شما
ادامه