کد خبر: ۸۰۰۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رییس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: یک باب سردخانه مخفی از یک واحد پروتئینی در حومه شهرستان آبیک کشف و پلمب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر رضا صفرچی» رییس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: واحد گشت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان آبیک با همکاری بازرسان اداره بهداشت در بازدید سرزده از یک واحد عرضه پروتئینی واقع در یکی از شهر‌های تابعه شهرستان آبیک، به وجود یک باب سردخانه مخفی در حیاط مخفی واقع در انتهای واحد عرضه مشکوک شدند.

وی افزود: با بررسی بیشتر و عدم همکاری متصدی واحد به منظور دسترسی به سردخانه مورد نظر و با دریافت حکم دادستانی و مامور نیروی انتظامی ضمن ورود به محل مشخص شد که سردخانه مورد نظر فاقد مجوز‌های لازم از دستگاه‌های متولی بوده و به صورت غیر قانونی احداث شده است.

دکتر صفرچی اضافه کرد: با بازدید صورت گرفته از سردخانه مذکور، تعداد ۱۹ کارتن مرغ منجمد وارداتی تاریخ مصرف گذشته، مقدار ۱۲ کیلوگرم گوشت گوساله تاریخ مصرف گذشته، مقادیری قطعه بندی مرغ بی هویت، ۱۲ کارتن فرآورده مشکوک مرغ قطعه بندی شده و همچنین مقادیری از آلایش مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک عنوان کرد: در این بازدید متصدی واحد به مراجع قضایی معرفی و فرآورده‌های تاریخ مصرف که از نظر ارگانولپتیکی غیر مساعد تشخیص داده شد تا جهت تبدیل ضایعات و پودر گوشت ضبط و به کشتارگاه منتقل شود.

صفرچی یادآور شد: همچنین به منظور تعیین تکلیف سایر فرآورده‌ها و کسب مجوز‌های قانونی نسبت به استعلام از مراکز قضایی، واحد سردخانه پلمب شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
0
2
چه جالب همین اتفاق در شهرستان ما افتاد و کلی مواد گوشتی تاریخ گذشته کشف شد
منتها رییس شبکه نه تنها مالک سردخانه را به مراجع قضایی معرفی نکرد تازه فرمودند آقا کلی هزینه کردند و شهرستان به این سردخانه و جوانان کلاهبردار در آینده نیاز خواهد داشت و کمک کردند که از طریق قانونی مجوز سردخانه براشون صادر شود !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
0
3
احسنت به اقای دکتر صفرچی و همه همکاران شهرستان ابیک محموله اگر برای پودر گوشت خوب است به تبدیل ضایعات برود نه اینکه دفن شود اگر هیچ راهی برای مصرف ندارد یا سوزانده شود و یا دفن شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
0
0
صدها از این نوع سردخانه های کوچک و پراکنده در تهران وجود دارد . کسی اراده نمیکند به سمت آنها برود . گوشت های تاریخ گذشته در این سردخانه های مخفی و پراکنده انبار و ری پک میشود و هزار خطای دیگر . چرا ....
فقط آبیک مشکل دارد ؟!!!!
نظر شما
ادامه