کد خبر: ۸۰۰۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه خبر از کشف مبلغ ۴۳۰ میلیون تومان خوراک دام قاچاق از یک درمانگاه دام کوچک را داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر یارویسی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: همکاران اداره تشخیص و درمان این اداره کل، طی بازرسی به عمل آمده از یک درمانگاه دام کوچک تعداد ٨٨ قلم خوراک سگ و گربه قاچاق را با ارزش ۴۳۰ میلیون تومان را کشف نمودند.

یارویسی افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلفات دارو و واکسن در حوزه دامپزشکی، گزارشات خود را از طریق سامانه پیامکی100010001512 و یا تلفن 1512 با این اداره کل در میان بگذارند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
1
خب که چی!؟
الان مشکلات دامپزشکان و حل کردین؟
آفرین بیاید جایزه تون رو بگیرید
دامپزشک دولتی البرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
0
1
کرمانشاه با این همه کاستی در مسائل حیاتی که در راسش کشتار غیرمجاز هست، خوراک پت همکار را ضبط میکند؟
مگر کم از مرزهای غربی کشور انواع کالا و لوازم خانگی قاچاق وارد و در کل کشور توزیع می‌شود که الان اون کلینیک دامپزشکی را به خاک سیاه نشاندید؟
مگر اصلا خوراک پت ورود قانونی هم دارد که مثلاً جلوی قاچاقش را گرفته اید؟ نیاز کسانی که مجبور به استفاده از خوراک پت با کیفیت بالا برای حیوان مریض، ضعیف، بدغذا و.. خود هستند پس چیست؟؟؟
چرا در سازمان دامپزشکی و ادارات کل اینقدر ناآگاهی در خصوص‌ دام کوچک وجود دارد. بخدا اگر بتوانید همچین ضرری را حتی به یک قصاب ساده بزنید ولی وقتی به یک همکار دامپزشک میرسیم بجای کمک کردن نابودش میکنیم
نظر شما
ادامه