کد خبر: ۸۰۱۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس هشتمین کنگره ملی دامپزشکی حیوانات کوچک در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر فرخ‌رضا کبیر» درخصوص فرایند انتخاب مقالات، توضیح داد: شاید بررسی‌های دقیق و کاملی که در این خصوص صورت گرفت، باعث دلخوری تعدادی از صاحبان مقالات پذیرفته نشده شده باشد اما ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی:‌ هشتمین کنگره ملی دامپزشکی حیوانات کوچک به همراه نمایشگاه و میزگردهای تخصصی و امتیاز بازآموزی روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه سال جاری در مرکز همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

رئیس این کنگره در گفت‌وگو با حکیم مهر با بیان اینکه هشتمین کنگره ملی دامپزشکی حیوانات کوچک به همت هیات مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک و با تدارکات بیش از هشت ماهه در تاریخ ۱۲ و ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۳ در مرکز پژوهشگاه نیروی وزارت نیرو واقع در شهرک غرب تهران برگزار خواهد شد، گفت: «بر اساس فراخوانی که داده شد، با یک استقبال باورنکردنی و دریافت ۴۸۱ مقاله از سراسر کشور مواجه شدیم که خیلی بیشتر از تصورات ما بود. به همین دلیل هیات داوران مجبور به اعمال یک بررسی جامع و کامل شدند و از میان کل مقالات دریافتی، آنهایی که جدیدتر و کارآمدتر بودند، مورد قبول قرار گرفتند.»

«دکتر فرخ‌رضا کبیر» افزود: «از طرف دیگر با تعدادی از صاحبنظران و بزرگان پزشکی حیوانات خانگی صحبت‌هایی به عمل آمد و بر اساس آن، تعدادی از عزیزان لطف کردند و به همکاری با ما آمدند و هر کدام بر اساس زمانی که برای آنها در نظر گرفته شده، آخرین مطالبی را که در آن تخصص دارند، برای بهره‌برداری دوستان فعال در زمینه حیوانات خانگی مطرح خواهند کرد.»

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه مطابق پیش‌بینی‌ها افراد زیادی در رویداد شرکت کنند، تصریح کرد: «علت اینکه روزهای پنج شنبه و جمعه برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شد، این بود که کمترین تداخل را با شرایط کار یا تحصیل کسانی که قصد شرکت در کنگره را دارند، پیش آید و بهره حداکثری از آن برده شود.»

دکتر کبیر درخصوص فرایند انتخاب مقالات، توضیح داد: «شاید بررسی‌های دقیق و کاملی که در این خصوص صورت گرفت، باعث دلخوری تعدادی از صاحبان مقالات پذیرفته نشده شد، اما باید این نکته را در نظر گرفت که استقبال باورنکردنی و تعداد زیاد مقالات و همچنین محدودیت زمانی دو روزه برای برگزاری کنگره، به ما اجازه نمی‌داد که زمان مناسبی را در اختیار همه افراد قرار دهیم تا ارائه لازم را داشته باشند. همه این عوامل باعث شد که تعدادی از مقالات پذیرفته نشود و امیدوارم که این افراد بتوانند در سایر همایش‌ها و کنگره‌هایی که در آینده برگزار خواهد شد، مقالات خود را ارائه دهند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای شرکت‌کنندگان باشیم و بعد از پایان کنگره، همه شرکت‌کنندگان از اینکه وقت خود را اختصاص دادند، راضی باشند. همچنین لازم است از اعضای هیات‌مدیره، اسپانسرهای عزیز و شرکت‌هایی که با حضور در قسمت نمایشگاه جانبی کنگره به ما کمک کردند و از آقایان دکتر بیطرف، دکتر شیخ‌زاده، دکتر جباری‌زاده، دکتر انصاری و دکتر حسینی بابت اینکه در این سال‌ها یار ما بودند، بسیار تشکر ‌کنم.»

گفتنی است محورهای این کنگره شامل بیماری‌های داخلی، بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات، تصویربرداری تشخیصی، جراحی و هوشبری، دندانپزشکی، چشم پزشکی، بیماری‌های تولید مثلی، کلینیکال پاتولوژی، انکولوژی، طب اورژانس و مراقبت‌های ویژه، فارماکولوژی بالینی و سم‌شناسی، مدیریت درد، فیزیوتراپی، حقوق و رفاه حیوانات کوچک، رفتارشناسی و اختلالات رفتاری، پرندگان زینتی، ماهیان زینتی، حیوانات اگزوتیک و حرفه دامپزشکی، چالش‌ها و چگونگی برون‌رفت می‌باشد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دامپزشک متخصص
|
Germany
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
2
5
متاسفم که در انتخاب سخنران ها، موازین علمی و اخلاق حرفه ای رعایت نشده و کلیه انتخاب ها با سوگیری بوده است. از دبیر علمی کنکره خیلی بیش از این انتظار می رفت .....................
سرچر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
0
1
آقای دکتر
ما هم سوال داریم. دستگاههای پرتو زن تحت نظارت سازمان انرژی اتمی هستند و به دامپزشکی ربطی ندارد و برایشان فقط دارا بودن مجوز ملاک است
......................
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
0
0
هنوز که هنوز کنگره برگزار شد اما فایل تایم سخنرانی ها و پوستر ها روی سایت نیست. ..............
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
0
0
عکس بگذارید
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
0
0
کاش درمورد تصمیمات گرفته شده توضیحی میدادین خروجی این جلسات چی بود؟
نظر شما
ادامه