کد خبر: ۸۰۱۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: هر ساله ۱۴ مهر در تقویم رسمی کشورمان روز ملی دامپزشکی نامگذاری شده است تا یادمان بماند امنیت غذایی جامعه را مدیون تلاش بی‌وقفه، مداوم و متاسفانه ناپیدای دامپزشکان عزیزمان هستیم...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی فرارسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا‌ا، متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

همکاران گرامی و ارجمند، اعضای محترم خانواده بزرگ دامپزشکی

در خجسته سالروز ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی، خداوند منان را شاکر هستم که فرصتی دوباره عطا فرمود تا سپاس و قدردانی صمیمانه خویش را از یکایک اعضای فرهیخته سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور عزیزمان که جهادگرانه در خط مقدم مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام حضور و نیز در تامین امنیت مواد غذایی و بهداشت عمومی جامعه نقش بسیار پررنگی برعهده دارند، تقدیم نمایم.

۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی بهانه‌ای است برای پاسداشت سربازان گمنام خط اول امنیت و سلامت غذایی نقش دامپزشکان و تمامی افرادی که به نحوی با علوم مربوط به دامپزشکی فعالیت دارند بر کسی پوشیده نیست.

هر ساله ۱۴ مهر در تقویم رسمی کشورمان روز ملی دامپزشکی نامگذاری شده است تا یادمان بماند امنیت غذایی جامعه را مدیون تلاش بی‌وقفه، مداوم و متاسفانه ناپیدای دامپزشکان عزیزمان هستیم. این روز فرصتی است برای قدردانی از همه حافظان امنیت غذایی و همه عزیزانی که در بهبود بهداشت عمومی و ارتقای سلامت جامعه، نقش والایی ایفاء می‌کنند.

دامپزشکی کشور صد ساله شده است. یعنی صد سال افتخار برای دامپزشکی کشور رقم خورده است. امید است که بعد از صد سال خدمت و یک قرن تجربه، شاهد روزهای پرفروغ و اینده بسیار خوب برای داپزشکی کشور و جوانان فعال در این حوزه باشیم.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی را به بیش از ۴۵ هزار عضو فرهیخته سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، تمامی دامپزشکان، پیرادامپزشکان، دانشجویان، اعضای محترم هیات علمی، پیشکسوتان، درمانگران و مسئولین فنی بهداشتی تبریک عرض می‌نمایم و سلامت و بهورزی همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسالت می‌دارم.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
0
2
ممنون
ولی ...... ما خواستار احقاق حقوق مسئولین فنی و عزیزان بخش خصوصی هستیم، چیزی که با نامه تبریک و تسلیت حل نمیشود
و اینکه این آینده پرفروغی که از آن حرف زدید را باید ساخت نه آنکه آرزو کرد
مؤید باشید
نظر شما
ادامه