کد خبر: ۸۰۱۷۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهر، روز ملی دامپزشکی:
«دکتر فاطمه زارعان» افزود: روز ملی دامپزشکی یادآور تلاش همه عزیزانی است که جهادگرانه بهداشت غذای جامعه را پیش و پس از تولید در سراسر ایران از واحد‌های کوچک روستایی و عشایری تا زنجیره‌های صنعتی در پیشگیری از بیماری‌ها و رفع خطرات بهداشتی رصد و پایش می‌کنند...

حکیم مهر: مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی تضمین سلامت و بهداشت غذا را مهم‌تر از تولید خواند و سازمان دامپزشکی را مورد اعتماد مردم، حاکمیت و جامعه بین‌الملل برای ایفای این نقش مهم دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهادکشاورزی، «دکتر فاطمه زارعان» در پیامی «روز ملی دامپزشکی» را به دامپزشکان، اساتید هیئت علمی، دانش‌آموختگان و کارکنان خدوم سازمان دامپزشکی و ادارات تابعه و خدمات در دوردست‌ترین نقاط کشور تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تضمین سلامت و بهداشت غذا در نظام تامین امنیت غذایی، همپای تولید و از نگاهی؛ اهمیتی فراتر از تولید دارد، سازمان دامپزشکی کشور نزدیک به یک قرن است که وظیفه خطیر تامین سلامت غذای مردم را در بخش فرآورده‌های دامی بر عهده دارد و اکنون با سرمایه عظیم منابع انسانی متخصص و متعهد در تراز سازمان‌های نظارتی جهانی در این حوزه از جایگاه ممتاز برخوردار است.

روز ملی دامپزشکی یادآور تلاش همه عزیزانی است که جهادگرانه بهداشت غذای جامعه را پیش و پس از تولید در سراسر ایران از واحد‌های کوچک روستایی و عشایری تا زنجیره‌های صنعتی در پیشگیری از بیماری‌ها و رفع خطرات بهداشتی رصد و پایش می‌کنند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی را به دامپزشکان، اساتید هیئت علمی، دانش‌آموختگان و کارکنان خدوم سازمان دامپزشکی و ادارات تابعه و خدمات در دوردست‌ترین نقاط کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فاطمه زارعان

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
0
1
شما برای این نیروی انسانی چه کرده‌اید؟
مسعود ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
0
0
با تشکر از ایشان جا داشت به نقش دامپزشکی در تحقیقات علوم پایه، حفظ محیط زیست ،هم اشاره میکردند. دامپزشک
مازیار مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
0
1
در روز دامپزشکی درخواست داریم از مسئولین ذیربط که حداقل کاری که برای جامعه پزشکی انجام دهند تعرفه سال جدید که ۷ ماه از سال گذشته ولی هنوز با تعرفه سال گذشته کار میکنند را ابلاغ کنند.
علی رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
0
1
چرا پس از گذشت ۷ ماه از سال جدید باید جامعه پزشکی با تعرفه 1402 کار کنند و هنوز تع فه سال ۱۴۰۳ ابلاغ نشده باشد ؟
نظر شما
ادامه