کد خبر: ۸۰۱۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
در مراسم روز ملی دامپزشکی:
وزیر جهاد کشاورزی، پس از ایراد سخنرانی باحضور برخی از مسئولین از تمبر یادبود یکصد سالگی سازمان دامپزشکی در ایران رو نمایی به عمل آورد و به یادبود این روز بزرگ و ملی، نماد این تمبر را امضا کرد...

حکیم مهر: وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز ملی دامپزشکی (۱۴ مهر) و نکوداشت یکصد سالگی دامپزشکی در ایران، پس از ایراد سخنرانی باحضور برخی از مسئولین از تمبر یادبود یکصد سالگی سازمان دامپزشکی در ایران رو نمایی به عمل آورد و به یادبود این روز بزرگ و ملی، نماد این تمبر را امضا کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از  روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، یادداشت «دکتر نوری» وزیر جهاد کشاورزی بر روی تابلوی رونمایی تمبر صد سالگی دامپزشکی در ایران:

به نام خدا

یکصد سال خدمت پرافتخار و آغاز قرن دوم فعالیت ها برای خانواده بزرگ دامپزشکی ایران عزیزمان مبارک باد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
0
0
یه سری تمبر هم هست تو موزه حرم امام رضا
برید ببینید و کیف کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۵
0
0
باز هم نقشی بر گرفته از جایگاه والای نقش دفتر همیشه مظلوم و حاشیه نشین بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی! هنگام توصیف دامپزشکی در نقش تمبر و بیان اهمیت آن از حوزه بیماری های دامی گفته می شود ولی امروز متاسفانه در سازمان دامپزشکی کمترین اهمیت به دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی داده می شود و همه چسبیدند به بازدید حوزه نظارت بر قصابی و مراکز عرضه یا حوزه تولید خوراک و مکمل های مشابه و یا واردات ذرت و سویا ( تا دام کشور سالم نباشد؛ هیچ گوشتی با زیباترین بسته بندی و لیبل جذاب، سالم نخواهد بود و پیرو آن هیچ انسانی از سلامت برخوردار نیست) این قدر به اداره مبارزه استان ها و شهرستان ها ظلم نکنیم و تبعیض روا نداریم. اگر در مبارزه با بیماری های دامی موفق باشیم، میزان ضبط جزیی یا کامل لاشه در کشتارگاه نیز کم خواهد بود. اگر دام کشور سالم و سرپا باشد، فروش خوراک و مکمل و دارو معنا پیدا می کند و اگر دام سالم داشته باشیم فراورده آن نیز سالم خواهد بود و می توان پس از خودکفایی به صادرات نیز اندیشید. محور دامپزشکی باید مبارزه با چالش های بیماری های دامی باشد؛ چون نه مرغ کوچ (ییلاق و قشلاق) می کند و نه ماهی)!!
پیام زیبا و شایسته و درخور توجه رئیس جمهور محترم و عزیز کشور در روز ملی دامپزشکی رو خوب درک و اجرایی کنید؛ رییس جمهوری که خود پزشک است (از پزشک بودن رییس محترم جمهور برای ارتقای جایگاه علمی و حرفه ای دامپزشکی بهره ببرید، شاید چنین فرصتی دست ندهد). مسئولین محترم سازمان دامپزشکی کشور بویژه مدیرکل طرح و برنامه و معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع و روابط عمومی محترم تا به حال سابقه نداشته شخص رییس محترم جمهور به روز ملی دامپزشکی پیام بدهد و این فرصت طلایی رو از دست ندهید.
نظر شما
ادامه