کد خبر: ۸۰۱۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: طی بازدیدهای نظارتی انجام شده از داروخانه های دامپزشکی شهرستان تبریز اقلام تاریخ منقضی دامپزشکی کشف و ضبط گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، «دکتر ناصر عظیمی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز با اعلام این خبر گفت: طی بازدیدهای نظارتی انجام شده از داروخانه های این شهرستان تعداد 12 قلم داروی دامپزشکی منقضی شده به تعداد مجموع 940 انواع ویال، اسپری، پماد و کرم کشف و ضبط گردید.

دکتر عظیمی اظهار داشت: در راستای نظارت و اجرای دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور و همچنین جلوگیری از توزیع داروهای تاریخ مصرف گذشته، بازرسان این اداره در بازدیدهای ادواری خود از داروخانه ها و درمانگاههای دامپزشکی بازدید بعمل می آورند.

وی در پایان بر ضرورت مصرف داروهای مناسب در درمان بیماریها اشاره کرده و افزود: مصرف داروهای تاریخ گذشته باعث عدم پاسخ درمان مناسب و گاهی منجر به بروز عوارض جانبی و تلفات در دام ها می شود فلذا نظارت مستمر بر  داروخانه ها و درمانگاه های دامپزشکی توسط کارشناسان اداره تداوم می یابد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آلزایمر
|
United States of America
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
0
0
دقت کردید الان داروخانه های دامپزشکی چرا این همه داروی تاریخ گذشته دارن ؟
چون مشتری ندارن؟
دارن ورشکسته میشن
فکری برای این شده ؟
پیشنهاد میدم شرکت های دارویی این داروها رو به قیمت فاکتور باز بردارن و اونا هم به کارخانه تولید کننده بفرستن
نمیشه که همین جوری بمونه شاید کارخانه تولید کننده بتونه از این دارو ها با تغیراتی استفاده کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
0
تواستان ما مدیرکل تاکید میکنه که داروخانه هاسم دپو کنند بعد خوداداره کل سم رایگان به دامدارمیده وسم داروخانه داررودستش باد میکنه
نظر شما
ادامه