کد خبر: ۸۰۲۱۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگوی اختصاصی با حکیم مهر:
«دکتر نوری قزلجه» افزود: هر سال ابلاغ تعرفه‌های بخش خصوصی دامپزشکی بایستی در زمان درست آن انجام شود و به یاری خدا از این پس این اتفاق به موقع انجام می‌گیرد ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سؤال حکیم مهر مبنی‌بر اینکه تعرفه‌های درمانی بخش خصوصی دامپزشکی دقیقا چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ گفت: «تعرفه‌های دامپزشکی به یاری خدا به زودی و شاید ظرف چند روز آینده اعلام ‌شود.»

«دکتر غلامرضا نوری قزلجه» در گفت‌وگوی اختصاصی با حکیم مهر با اذعان به اینکه برای ابلاغ تعرفه‌های دامپزشکی همین امروز هم بسیار دیر است، تصریح کرد: «ما تلاش خود را کردیم که در این مدت کوتاه، جلسات مربوط به تعرفه را برقرار کنیم تا کار نهایی ‌شود، اگرچه هنوز به شکل ۱۰۰ درصد نهایی نشده اما در حال نهایی شدن است و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد. »

وی با تاکیدبر اینکه هر سال ابلاغ تعرفه‌های بخش خصوصی دامپزشکی بایستی در زمان درست آن انجام شود، خاطرنشان کرد: «به یاری خدا از این پس این اتفاق به موقع انجام می‌گیرد.»

وزیر جهاد کشاورزی ضمن اظهار تاسف از اینکه امروز در نیمه دوم سال هستیم و هنوز تعرفه‌ها ابلاغ نشده، اضافه کرد: «اگر همین امروز هم تعرفه‌ها اصلاح شود، چیزی به پایان سال نمانده است. اگرچه ممکن است هضم تعرفه‌های اعلامی، برای جامعه‌ای که قرار است با آن کار کند، کمی سخت باشد، اما این اقدامات باید درست و به موقع شکل بگیرد و چنین تاخیر و تعلل‌هایی را نبینیم.»

وی در پایان گفت: «اگر ارائه خدمات دامپزشکی برای شهری مثل تهران با این حجم دام‌ زیاد، مورد بی توجهی قرار گیرد، به شدت سلامت انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

 

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
12
تعرفه بخش دولتی را دریاب که از 50 سال قبل می باشد.
تعرفه خدمات دامپزشکی برای یک کشتی ذرت وارداتی حدود 1 میلیون تومان است درحالی که اداره استاندارد حدود 500 میلیون تومان و اداره راه حدود 700 میلیون تومان و گمرک بالای 500 میلیون تومان دریافت می کنند .
همین تعرفه ها برابر است با درامد سازمان دامپزشکی و پرداخت تسری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
8
انشاا.... ریاست محترم سازمان و دفتر برنامه و بودجه سازمان هم جلوی درب وزی بنشینند و تعرفهای به روز شده خدمات دامپزشکی را به ارمغان بیاورند
اگر این بار این موضوع حل نشود دینی برگردن دفتر برنامه و بودجه سازمان دامپزشکی است ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
3
احسنت
امیدوارم بزارن با این فرمان برین جلو
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
4
با تشكر از وزير محترم كه به نظر من بسيار نكته سنج و بادرايت موضوع بغرنج ابلاغ تعرفه ها را مطرح كردند

اينجانب پيشنهادي به ايشان دارم اگر شانس بياورم ومطلب را بخوانند

پيشنهاد ميكنم ابلاغ تعرفه ها را كه طبق قانون بايد ايشان ابلاغ كنند در اول هر سال به شوراي نظام دامپزشكي جمهوري اسلامي كه ايشان دو نماينده در انجا دارند تفويض كنند

تركيب شورا بسيار تخصصي وحاكميتي وخصوصي هم هست هشت نفر نماينده وازارتخانه هاي مختلف عضو هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
1
جناب وزیر فرمودند:
شاید ظرف چند روز آینده اعلام ‌شود.
دوستان زیادی جدی گرفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
2
وزیر جهاد کشاورزی عزیز فرموده‌اند که تعرفه‌های دامپزشکی به زودی، شاید هم ظرف چند روز آینده، اعلام می‌شود. بله، شش و نیم ماه از سال گذشته و تازه حالا یادشان افتاده که تعرفه‌ها باید اول سال اعلام شود! اینکه دامپزشکان در این مدت چه خورده‌اند و چه کرده‌اند، یک سوال فلسفی پیچیده است. شاید داشتند به هنر زنده ماندن بدون تعرفه مشغول بودند. شما هم به جای سراغ گرفتن از تعرفه‌ها، بهتر است بروید از دامپزشکان بپرسید که در این شش ماه با چه معجزه‌ای دفترهایشان را باز نگه داشتند!

البته جناب وزیر چند هفته‌ای بیشتر نیست که روی صندلی وزارت جا خوش کرده‌اند، پس تأخیر شش ماهه را نباید به حساب ایشان گذاشت. درست است که این مشکل مثل استخوان در گلو گیر کرده، اما تقصیر آقای وزیر نیست که تعرفه‌ها هنوز نهایی نشده است. نه نه، .......... مدیریت محترم نظام دامپزشکی عامل اصلی است. بالاخره تعرفه نوشتن که مثل سفارش شام نیست که زنگ بزنی و بگویی: «یه تعرفه دامپزشکی با یه سس تعرفه دولتی می‌خوام!»

خلاصه، اگر دامپزشکان تهران و دیگر نقاط تا الان هم دوام آورده‌اند، احتمالاً از قدرت درونی خاصی برخوردارند. شاید هم به رژیم غذایی ناشناخته‌ای از هوا و امید روی آورده‌اند. امید است که این تعرفه‌ها قبل از پایان سال (و شاید پایان صبر دامپزشکان!) نهایی شود و ما هم جشن تعرفه جدید را به سبک دامپزشکی بگیریم: با چای، چند تا پرنده درمان نشده و یک سری بدهی پرداخت‌نشده!

پ.ن: لطفاً به فکر سلامت انسان‌ها باشید، چون اگر این تعرفه‌ها اعلام نشود، با این حجم دامِ منتظر، به زودی شاید دامپزشکان هم در خطر انقراض قرار بگیرند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
1
0
خیلی دلخوش به افزایش تعرفه ها نباشید و قتی دامدار توان یا تمایل به پرداخت نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
0
عجله نکنید تا پایان سال خیلی مونده . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
1
بله،سال به انتهارسیدهنوزعزیزان دراندرخم کوچه های خلوت شهرستان بستان آباد آذربایجان شرقی،گم شده اند.
نظر شما
ادامه