کد خبر: ۸۰۲۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در سفر کاری خود به استان آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی همراه با معاونین سازمان با «حضرت حجت الاسلام دکتر سیدمهدی قریشی» نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو داشت.

در این دیدار دکتر حامد زارعی گزارشی از وضعیت دامپزشکی و اختصاصا سازمان نظام دامپزشکی کشور و استان آذربایجان غربی ارائه نمود. همچنین در خصوص رفع مشکلات ناشی از سگ‌های بلاصاحب در استان، حفظ و صیانت از حقوق حیوانات، شرایط نگهداری و مواظبت از حیوانات صحبت‌هایی به میان آمد و نماینده محترم ولی فقیه در استان رهنمودهایی در این خصوص ارائه نمود.

همچنین «دکتر اطمینان فر» رئیس نظام دامپزشکی استان آذربایجان غربی که رئیس سازمان نظام دامپزشکی را در این دیدارها همراهی می‌کند، در خصوص وضعیت مراکز درمانی استان گزارشاتی ارائه کرد و تاکید نمود که محدود کردن مراکز درمانی مشکلات بهداشتی اساسی و فراوانی ایجاد خواهد کرد و خواستار حمایت جدی در این خصوص شد و نیز گزارشی در خصوص روند بهداشت عمومی استان ارائه نمود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر مسعود شهبازی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
4
بخدا اگر اینا فرق نظام با سازمان را بدونند؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
4
حالا از کی رییس نظام یک پست و شغل سیاسی شده که داره با امام جنعه دادستان و ... دیدار میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
اینها برنامه های مدیر کل دامپزشکی بود
نظر شما
ادامه