کد خبر: ۸۰۲۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در حاشیه سفر دو روزه به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از طرح‌های در دست اجرا، با مدیرکل دامپزشکی و نیز رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات موثر دامپزشکی برای جلوگیری از بروز و شیوع بیماری‌های دامی و تاکید بر لزوم همکاری لازم بین ادارات دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی در خصوص صدور پروانه‌های بهداشتی، اماکن دامی و نیز تاسیس واحدهای دامپزشکی ابراز امیدواری کرد که همکاری و تعامل دو جانبه بیشتر شده و زمینه ارتقا روزافزون دامپزشکی فراهم گردد.

با حضور دکتر زارعی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی مسائل مربوط به دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی تبیین شد. وی در خصوص سفرهای استانی گفت: «این سفرها و حضور افرادی که توفیق خدمت را پیدا کرده‌اند قطعا با توجه به اینکه می‌تواند افراد خدمتگذار را به طور مستقیم در جریان امورات و مشکلات هر استان قرار دهد، باعث می‌شود تصمیمات کشوری و به نوبه آن تصمیمات استانی به طور درست و منطقی‌تری گرفته شود. کما اینکه حضور بنده با هیات کامل نشانگر اهمیت دادن به مسائل و مشکلات هر استان است و تصمیم داریم برخی از مسائل همین دو روز در استان حل گردد.»

دکتر زارعی با اشاره به غیردولتی بودن سازمان نظام دامپزشکی گفت: «سازمان نظام دامپزشکی سازمان مردم نهاد و جزو پنج نظام حرفه‌ای کشور می‌باشد که روسای آنها مستقیما توسط رییس جمهور محترم منصوب می‌گردد که نشان از اهمیت و کارآمدی نظام دارد.»

گفتنی است در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قول‌های مساعدی در حوزه همکاری‌های مشترک داد و موضوعات و مسائل مشترک بین دو حوزه مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

قابل ذکر است در این دیدارها «دکتر اطمینان‌فر» رئیس نظام دامپزشکی استان، «دکتر خلیل زاده» مدیرکل دامپزشکی استان و معاونین سازمان دکتر زارعی را همراهی می‌نمایند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
1
ما از اقدام سریع تر رییس جمهور محترم استقبال میکنیم
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
0
سازمان نظام‌دامپزشکی یک نهاد غیر دولتی است، ولی رئیس آن مستقیماً توسط رئیس دولت منصوب می‌شود!!
اندکی تفکر، سپس اظهار نظر اطفاً!
نظر شما
ادامه