کد خبر: ۸۰۲۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: قطعا دغدغه‌ها و مشکلات مسئولین‌ فنی بهداشتی دامپزشکی شنیده می‌شود و سازمان نظام دامپزشکی در تلاش جهت برطرف کردن معضلات آنها است ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی در حاشیه سفر دو روزه خود به استان آذربایجان غربی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ارومیه بازدید به عمل آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با حضور و بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ارومیه از نزدیک در جریان روند کاری مسئولین فنی بهداشتی این فروشگاه‌ها قرار گرفت.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا ضمن بازدید از واحدهای مذکور در خصوص مشکلات مسئولین فنی با کارفرما جهت برون رفت از مشکلات به گفتگو و هم‌اندیشی پرداخت.

دکتر زارعی ضمن تاکید بر رفع دغدغه‌های مسئولین فنی بهداشتی گفت: «به زودی اصلاحات قانونی در جهت حمایت از شاغلین این حوزه انجام خواهد گرفت تا در آینده نزدیک شاهد در اختیار داشتن قانونی صحیح، درست و متقن باشیم.»

وی اظهار داشت: «مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی یکی از مظلوم‌ترین و در عین حال کارآمدترین اعضای نظام دامپزشکی هستند که بر طبق قانون، وظیفه خطیر سلامت و تأمین امنیت سبد غذایی خانواده‌ با منشأ دامی را عهده‌دار هستند و قطعا دغدغه‌ها و مشکلات آنها شنیده می‌شود و سازمان در تلاش جهت برطرف کردن معضلات آنها است.»

گفتنی است در این دیدار علاوه بر بازدید از فروشگاه، توسط رئیس سازمان نظام دامپزشکی از «دکتر خدابنده لو» مسئول فنی یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان ارومیه با اهدای دسته گل و لوح تقدیر در محل کار ایشان به مناسبت هفته ملی دامپزشکی تقدیر و تشکر صورت گرفت.

 

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
افشین اسماعیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
0
با تبریک روز ملی دامپزشکی به دوست و همکار بزرگوارم جناب آقای دکتر خدابنده لو،امیدوارم همیشه بدرخشی و موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
0
0
به زودی ؟؟؟؟اوایل که تازه گوشی موبایل امده بود جاموبایلی اویزان به کمربند شلوارها توذوق میزد بعضی ها ابتدا جا موبایلی به کمربندشون اویزان می کردند بعدا دنبال خط موبایل وخرید گوشی می افتادند 0اینروزها حکایت مسولین فنی بهداشتی هم همینطوره داره بازنشست میشه تازه می خوان به زودی ازش حمایت کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
0
0
مثل اینکه دفترنظارت بربهداشت عمومی داره واگذار میشود به نظام دامپزشکی وبهبود تغذیه وزارت جهاد کشاورزی.
نظر شما
ادامه