کد خبر: ۸۰۲۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور «معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشمر» رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس کانون فرهنگی آموزش و پرورش، رئیس اداره توزیع برق وریاست فنی حرفه ای شهرستان و کارکنان بخش خصوصی دامپزشکی داروخانه دامپزشکی دکتر غفاری افتتاح گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشمر، در آیین این افتتاحیه «دکتر سعید خانزاده» ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی گفت: بخش خصوصی دامپزشکی در کنار بخش دولتی تیم قوی تشکیل میدهند که میتوانند اقدامات خوبی به شکل های مختلف در جهت ارائه خدمات به بهره برداران این حوزه ارائه نمایند.

«مهندس سید مهدی عصمتی فر»، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کاشمر نیز در حاشیه این افتتاحیه اذعان کرد در دامپزشکی شهرستان درسالهای اخیر با اقدامات خوب و شاخصی که انجام داده جزو ادارات خوش نام و فعال شناخته میشود.

وی اضافه کرد در نتیجه این فعالیتها در دوسه سال گذشته خوشبختانه بیماری خاصی که از نظر اقتصادی به دامداران و مرغداران لطمه وارد کند دیده نشده و این ممکن نمیشود مگر با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم دامپزشکی.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داروخانه دار
|
Romania
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
0
3
مبارکتون باشه خانم دکتر ولی ما قدیمی ترها گفتیم داروخانه نزنید شما گوش ندادین و فکر کردین چخبره به جمع ورشکستگان خوش آمدید
البته انشالله که چرخش برای شما بچرخه و با تلاشی که دارید موفق بشید
نظر شما
ادامه