کد خبر: ۸۰۲۷۲

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به همراه جمعی از معاونین سازمان برای سفر دو روزه کاری در هفته ملی دامپزشکی وارد استان گلستان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در ابتدای ورود به استان گلستان مورد استقبال «دکتر علیرضا یوسفی» رئیس نظام دامپزشکی استان و سایر اعضای شورای نظام دامپزشکی استان گلستان قرار گرفت.

اولین روز از سفر کاری رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و تیم همراه به استان گلستان با حضور در جلسه‌ی مشترک ریاست و اعضای شورای نظام دامپزشکی استان و همچنین رئیس اداره کل دامپزشکی استان گلستان شروع شد.

در این جلسه اعضای شورای نظام دامپزشکی استان گلستان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در  استان را منعکس کردند. رئیس سازمان نظام دامپزشکی و معاونین ایشان نیز بعد از شنیدن تمامی مباحث پاسخ‌های مناسب و راه‌حل‌های برون‌رفت از مشکلات را ارائه نمودند و همفکری‌های خوبی صورت گرفت.

 پس از پایان این نشست مشترک دکتر زارعی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

همچنین در ادامه این دیدارها، دیدار با منتخبین دامپزشکی استان گلستان با رئیس سازمان نظام دامپزشکی اتفاق افتاد.

دکتر زارعی در ادامه دیدارهای خود با جمع منتخبین، نخبگان و پیشکسوتان دامپزشکی استان گلستان، تولیدکنندگان برتر و کارآفرینان نمونه استان از جمله مدیرعامل زنجیره‌های مرغ گوشتی ایران و... در نشستی صمیمانه به گفتگو پرداخت.

در این نشست و گفتگوی صمیمانه منتخبین دامپزشکی و تولیدکنندگان استان مطالبات خود را بیان نمودند.

 

 

نظر شما
ادامه