کد خبر: ۸۰۲۷۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر حامد زارعی» افزود: نظام دامپزشکی یک نظام پیشگیرانه است که تضعیف آن امنیت سلامت و غذایی کشور را صدمه می‌زند ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: نظام دامپزشکی یک نظام پیشگیرانه است که تضعیف آن امنیت سلامت و غذایی کشور را صدمه می زند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از بازار، «دکتر حامد زارعی» در مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی اظهار کرد: امسال رییس جمهور پیام دلنشین و دستوری را به مناسبت روز دامپزشک صادر کرد که بسیار باعث مسرت است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور افزود: امنیت یکی از مولفه های اصلی بشریت بوده و دامپزشکی در امنیت سلامت و امنیت غذایی پیشتاز است.

وی با بیان اینکه این قشر خط مقدم مبارزه در ظهور و بروز بیماری های نوظهور و بازپدید است، گفت: نگذاریم نظام پیشگیرانه تضعیف و نظام درمان جایگزین آن شود.

زارعی تصریح کرد: ۸۳۰ بیماری مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد که هر کدام از آنها بروز کند فاجعه رخ خواهد داد که اگر شیوع کرونا را به خاطر بیاوریم این فاجعه را درک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه امنیت غذایی و سفره مردم این دامپزشک است که تولید را تضمین می کند، افزود: گلستان نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارد و تولیدات برتر این استان، موفقیت را در کنار دامپزشکان، کاردانها و تکنسین ها به دست آورده اند لذا امنیت و کیفیت غذا چیزی نیست جز خدمات شما.

زارعی یادآور شد: هشت هزار مرکز دامپزشکی و ۵۰ هزار دامپزشک در کشور مشغول فعالیت هستند که باید حقوق می گرفتند و بار بزرگ بهداشتی دولت را به دوش می کشند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۰
1
6
نظام دامپزشکی یک نظام حرفه ایه برای نظم دادن به امور حرفه تشکیل شده . مگه بغیر از صدور پروانه کار اجرایی هم میکنه که پیشگیرانه باشه یا نه ؟عجیبه واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
اعضای نظام دامپزشکی متأسفانه به نظام دامپزشکی که در آن عضویت دارند،بدبین هستند.ایکاش دلايل و علل این پدیده شکافته و تبیین میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
9
اقای دکتر هرموقع از حریم کرامت انسانی یکی از اعضا خصوصا مسوولین فنی بهداشتی در برابر زیاده خواهی ها واعمال خلاف ضوابط بهداشتی کارفرما دفاع نمودید و مانع بیکاری واز دست دادن حرمت تعهد وصداقت کاری ایشان گردید ید می توانید دم از عدم تضعیف وامنیت سلامت غذایی بزنید؟؟/؟انصاف در عمل شرط رسیدن به هدف است
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
1
0
آقای رئیس نظام دامپزشکی
روز دامپزشک یا روز دامپزشکی ؟؟؟!!!
اگر اشتباه تایپی نباشد به حال نظام دامپزشکی ............ فریاد فریاد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بهتر است در نامگذاری تجدید نظر شود.۱۴ مهر سالروز دامپزشک و خدمات بهداشتی دامپزشکی و سلامت عمومی نام گذاری بشود برای کلیه اقشار مفهوم تر است
نظر شما
ادامه