کد خبر: ۸۰۲۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر سید محمد جمالیان» نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دامپزشکی با کارکنان دامپزشکی استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، «دکتر سید محمد جمالیان» به مناسبت بزرگداشت هفته دامپزشکی با مدیر کل، معاونین، روسای ادارات شهرستانی، کارکنان دامپزشکی استان و اتحادیه های دام و طیور استان مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان دامپزشکی و تبریک هفته دامپزشکی گفت: دامپزشکی با انجام فعالیت های مختلف در پیشگیری از بیماریهای دام و طیور و آبزیان و سلامت سفره غذایی جامعه نقش اساسی ایفا می کند.

دکتر جمالیان در ادامه گفت: ما در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل مربوط به دامپزشکی در خصوص رفع مسائل و مشکلات این حوزه و افزایش رفاهیات و مزایای کارکنان بخش دولتی خواهیم بود.

«دکتر محمد فتاحی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این دیدار ضمن تبریک هفته دامپزشکی به زحمت کشان دامپزشکی به بیان وظایف و مشکلات دامپزشکی در حوزه های مختلف از جمله معیشت کارکنان، سختی کار در دامپزشکی و نقش این ارگان حاکمیتی در کنترل و پیشگیری از بیماری های قابل انتقال بین انسان و دام پرداخت.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
2
شوی نمایشی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
0
2
لامصب همه پیگیرن. ولی همچنان این امور، در دست اقدام است.
نظر شما
ادامه