کد خبر: ۸۰۲۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه‌ای، رئیس، دبیر و اعضای کمیته انتخاب و انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی را انتخاب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج، «دکتر غلامرضا نوری قزلجه» وزیر جهاد کشاورزی با صدور احکام جداگانه‌ای، «شاهپور علائی‌مقدم» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع را به عنوان رئیس کمیته انتخاب و انتصاب مدیران وزارت جهاد کشاورزی، «سیدحمزه رضوی» مدیرکل امور اداری را به عنوان دبیر کمیته و «اکبر فتحی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مرتضی اردستانی» مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست و «بهرنگ نجاتی» مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی را به عنوان اعضای این کمیته منصوب کرد.

این احکام در راستای تحقق اهداف مندرج در اسناد بالادستی کشور و به منظور شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی نیروهای واجد شرایط شاغل در وزارت جهاد کشاورزی در جهت پیاده‌سازی نظام شایسته‌سالاری طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای موضوع تصویب‌نامه‌های شورای عالی اداری، صادر شده است.

در بخشی از این احکام آمده است؛ انتظار می‌رود ضمن همکاری با سایر اعضای کمیته مذکور برای برگزاری منظم جلسات، تصمیمات صحیح و اصولی در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر دولت اتخاذ و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دامپزشک
|
Finland
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
8
4
باسلام ،ضمن آرزوی توفیق ،بهتر بود از اساتید و مدیران برجسته دامپزشکی همچون دکتر مطلبی هم استفاده میکردند.
فاضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
3
0
با سلام و عرض ادب. آقای مهندس نوری لطفا از دکتر احمد بایبوردی تو سازمان تات استفاده کنید ، واقعا حیف هست همچین دانشمندان باسواد و جوان و باوجدانی تو مجموعه شما نباشن. امثال دکتر ملکوتی و دکتر بایبوردی آبروی کشاورزی ایران تو مجامع بین‌المللی هستن.
خلیل میهن پرست
|
United States of America
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
3
0
دکتر مطلبی واقعا انسان شریف و سرآمد مدیران جهادی بودند. شایسته است از تجربه مدیریتی و دانش ایشان استفاده شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
1
سنگ بزرگ نشانه نزدن هست. متاسفانه مدیران و تصمیم گیران محترم اداری ما در یک چرخه باطل گیر کردن و مدام از چهره های تکراری به شکل چرخه ای استفاده میکنن. خبری از استفاده از چهره های جدید و نخبه و کارامد نیست.
نظر شما
ادامه