کد خبر: ۸۰۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اردبیل گفت: در پناهگاه سگ‌های ولگرد اردبیل تمامی تمهیدات برای جمع‌آوری، نگهداری، احداث کلینیک، نگهداری، واکسیناسیون و عقیم‌سازی این حیوانات بی‌صاحب اتخاذ شده و کلینیک دامپزشکی تا پایان امسال به‌صورت کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سبلان ما، «بهزاد اسدی» از ساخت پناهگاه سگ‌های ولگرد در خروجی شهر اردبیل خبر داد و گفت: این پناهگاه در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و در خروجی شهر اردبیل به سمت شهر ثمرین ساخته شده است.

وی افزود: در این پناهگاه تمامی تمهیدات برای جمع‌آوری، نگهداری، احداث کلینیک دامپزشکی، نگهداری، واکسیناسیون و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد اتخاذ شده و  پیش‌بینی می‌شود کلینک دامپزشکی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اردبیل تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه وجود حیواناتی همچون سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح شهرها و روستاها نقش به سزایی در گسترش بیماری‌های مشترک انسان و حیوان دارد، بنابراین جمع‌آوری و نگهداری این حیوانات بی‌صاحب از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت و در این راستا پناهگاه سگ‌های ولگرد در خروجی اردبیل در حال تکمیل است.

 وی با اشاره به اینکه آمار سگ‌های ولگرد نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته است، تصریح کرد: اعلام مکان‌های تردد سگ‌های ولگرد و بلاصاحب از طریق سامانه ۱۳۷ فراهم است.

 اسدی خاطرنشان کرد: چنانچه همشهریان بخواهند اقلام و مواد غذایی برای سگ‌های مرکز بدهند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ شهرداری و یا با شماره ۰۴۵۳۳۶۶۹۰۲۰ هماهنگی لازم را انجام دهند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر اردبیل
|
Germany
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
1
0
آمار سگ های ولگرد چطور کم شده وقتی هنوز تاسیس نکردید
جواب: با ساچمه زدید کشتید واکسن هارو هم بازار آزاد فروختید. همین
نظر شما
ادامه