کد خبر: ۸۰۳۱۹

حکیم مهر: به مناسبت هفته دامپزشکی، نماینده مردم شهرستان گناباد در مجلس شورای اسلامی با کارکنان شبکه دامپزشکی دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی گناباد، این جلسه با حضور «دکتر هادی محمدپور» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شهرستان گناباد در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در جمع کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان در محل شبکه دامپزشکی گناباد برگزار شد.

«دکتر متقی» رئیس شبکه دامپزشکی گناباد با ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت شبکه و نیز بخش خصوصی دامپزشکی، فعالیت ها و خدمات گوناگون و سختی کار دامپزشکی را عنوان نمود.

در ادامه دکتر محمدپور بیان نمود: مدیران شهرستان در اکثر موارد مدیران نمونه استان هستند و از مجموعه دامپزشکی شهرستان به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی موفق یاد کرد و بر پیگیری خواسته ها و نیازهای دامپزشکی در مجلس شورای اسلامی در خصوص سختی شرایط کار، لزوم بازنگری تعرفه های خدمات دامپزشکی در بخش دولتی و جذب نیرو و تجهیزات لازم برای سازمان دامپزشکی قول مساعد و پیگیری داد.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق از رئیس و کارکنان دامپزشکی گناباد تشکر ویژه نمود و از دقت نظر و اهتمام و پیگیری آنها در امور اجرایی و اقدامات مثبتی که برای خدمت به جامعه و نیز دامداران شهرستان انجام شده قدردانی و برایشان آرزوی موفقیت روز افزون نمود.

 

نظر شما
ادامه