کد خبر: ۸۰۳۲۵

حکیم مهر: رئیس دامپزشکی شهرستان ری از کشف و ضبط یک تن و ۱۹۰ کیلوگرم گوشت قرمز کشتار غیر مجاز خبر داد و گفت: ۴ نفر از اتباع فاقد مجوزهای بهداشتی در حال قطعه‌بندی گوشت بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر مهدی اصغری» با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی گوشت قرمز غیر مجاز در ری، اظهار داشت: حسب گزارش مردمی در یکی از روستاهای توابع شهرستان ری مقدار یک تن و 190 کیلوگرم گوشت قرمز کشتار غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: پس از گزارش مردمی، بازرسان اداره دامپزشکی در گشت شبانه از دو کارگاه غیر مجاز و غیر بهداشتی مجاور یکدیگر، گوشت قرمز مربوط به کشتار غیر مجاز کشف کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در ادامه گفت: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده و حسب دستور مقام قضایی به همراه نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان ری محموله فوق ضبط و تا تعیین تکلیف نهایی توقیف و به سردخانه مجاز منتقل شده و محل‌های مورد نظر نیز پلمب شده است.

اصغری در پایان خاطرنشان کرد: در رابطه با این پرونده 4 نفر از کارگران که از اتباع و فاقد مجوزهای بهداشتی بودند، در حال قطعه‌بندی و آماده سازی و نگهداری گوشت قرمز بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

 

نظر شما
ادامه