کد خبر: ۸۰۳۳۵

حکیم مهر: «دکتر امید کریمیان» نماینده مردم شریف مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ از شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان بازدید و با کارکنان آن شبکه دیدار داشتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان کردستان با تشریح اقدامات انجام شده عمده مشکل موجود در استان را کمبود پرسنل فنی دامپزشکی و لزوم تقویت نیروی انسانی به ویژه در بخش‌های نظارتی بهداشتی عنوان نمودند.

«دکتر کامران زیباکردار» با توجه به اهمیت افزایش انگیزه دامپزشکان بخش خصوصی شاغل در مناطق محروم و مرزی استان، بر اصلاح قوانین مربوطه در جهت اعمال حمایت‌های ویژه در موضوعات بیمه تامین اجتماعی، معافیت‌های مالیاتی و اعطای تسهیلات کم‌بهره تاکید کردند؛ همچنین با توجه به اهمیت و حساسیت فعالیت مسئولین فنی شاغل در کشور افزایش چتر حمایتی قانونی از ایشان را ضروری برشمردند.

در ادامه جلسه آقای دکتر کریمیان با اشاره به اهمیت وظایف و مسئولیت‌های دامپزشکی بر لزوم توسعه حمایت‌های قانونی و توجه بیشتر به مقولات نظارتی، بهداشتی و پیشگیری دامپزشکی تاکید نموده و آمادگی خود را برای بررسی طرح‌های پیشنهادی در موضوعات فوق‌الاشاره اعلام نمودند.

 

 

 

نظر شما
ادامه