کد خبر: ۸۰۳۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر مجتبی نوروزی» همچنین از «دکتر نوری قزلجه» وزیر جهاد کشاورزی بابت ابلاغ تعرفه‌های بخش خصوصی دامپزشکی قدردانی کرد ...

حکیم مهر: «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور در جریان آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید این سازمان، با اشاره به اهمیت توجه به مباحث ایثارگری‌های محور مقاومت از جمله شهادت قهرمانانه فرمانده «یحیی سنوار» توسط رژیم منحوس صهیونیستی و انتشار ساده انگارانه ویدیوی آن که بیشتر محرّک کودکان فلسطینی برای ادامه مقاومت و مبارزه در راه تمام شهدای مقاومت است، گفت: تا حد امکان باید در هر جلسه ای شهدای مقاومت را یاد کرد و برای شادی روح آنها و ادامه دهندگان راه آنها درود فرستاد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، وی در ادامه با تشکر از ابراز لطف همکاران به او طی یک سال و پنج ماه حضورش در کسوت ریاست سازمان دامپزشکی کشور، برای اولین بار به دلیل پذیرفتن این مسئولیت به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی از سوی مسئولان ارشد نظام با وجود داشتن مسئولیت‌های خطیری در هلدینگ کشاورزی کمیته امداد امام اشاره کرد.

دکتر نوروزی در ادامه به بخشی از پیگیری‌های صورت گرفته که برخی نهایی و برخی در شرف نهایی شدن است اشاره کرد و گفت: توجه به جذب 2 هزار نیروی انسانی جدید و تازه نفس پیش از اینکه طی چند سال آینده متاثر از خلاء شدید این مهم مسئله نظارت و صادرات تحت تاثیر قرار گیرد، از جمله موارد مهمی است که امید می‌رود با حسن توجه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور استخدامی به سرعت مرتفع گردد.

دکتر نوروزی همچنین با اشاره به تحقق اعتبارات سازمان طی شش ماهه نخست سال از دکتر نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی بابت ابلاغ تعرفه‌های بخش خصوصی قدردانی کرد و خواستار اصلاح تعرفه‌های بخش دولتی با رویکرد کمک به تامین درآمد دامپزشکی گردید.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
4
8
درود بر دکتر نوروزی عزیز
ناشناس
|
Mongolia
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
1
6
درود بر مرد با شرف لر جناب دکتر نوروزی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
0
0
رفتید با بسیار کار نکرده که همچنان برای رئیس بعدی ماند .
نظر شما
ادامه