کد خبر: ۸۰۳۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
سرپرست سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» با یادآوری توانمندی همکاران سازمان دامپزشکی کشور، بر شناختش از ظرفیت مدیران تمام استان‌ها طی دوران بازدیدش از تمام آنها تاکید کرد ...

حکیم مهر: سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: هیچ سعادتی بالاتر از حفاظت از جان و سرمایه مردم در سنگر امنیت غذایی نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» سرپرست این سازمان ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر جهاد کشاورزی و زحمات «دکتر مجتبی نوروزی» رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور، با تاکید بر اینکه مقید به موضوع زمان است، گفت: دوره جدید بر پایه ۵ اصل «اخلاق در حوزه دامپزشکی»، «تخصص»، «تجربه»، «تعامل» و «مشورت» شروع خواهد شد.

 سرپرست سازمان دامپزشکی کشور با یادآوری توانمندی همکاران این سازمان و شناختش از ظرفیت مدیران تمام استان‌ها طی دوران بازدیدش از تمام آنها، اظهار کرد: هیچ سعادتی بالاتر از حفاظت از جان و سرمایه مردم به عنوان بهره‌برداران سنگر امنیت غذایی نیست.

 دکتر رفیعی‌پور حضور دکتر علایی‌مقدم (معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی) در مراسم تکریم و معارفه را جهت تسهیل و برقراری حقوق بر زمین مانده بخش دامپزشکی به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد تا با همت همگان مشکلات مهم پیش روی دامپزشکی مرتفع گردد.

 لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور «دکتر شاپور علایی‌مقدم» معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، از زحمات «دکتر مجتبی نوروزی» تقدیر به عمل آمد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
0
0
اخلاق با مدیران کل اخلاق گرای صندلی دوست نمی شود جناب رئیس.فکری بحال استان ......... بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
0
0
کمیته انتصابات قوی تشکیل دهید رئیس
زود استان ها و سازمان را تعیین تکلیف کنید
نیروهای کاری و بی حاشیه بیاورید که خادم نظام و انقلاب و مردم باشند نه چاپلوس ها و...
در انتخاب های تان دقت کنید وقت آزمون و خطا نیست
نظر شما
ادامه