کد خبر: ۸۰۴۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان زارچ معارفه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، با حضور «دکتر علی فاتحی‌نیا» مدیرکل دامپزشکی استان و «مرتضی زیباییان» فرماندار شهرستان زارچ، مراسم معارفه سرپرست جدید دامپزشکی در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در  این مراسم از زحمات «دکتر سید جلال‌الدین شریعتمدار» رئیس اسبق دامپزشکی زارچ تقدیر شد و «عباسعلی سلیمی» به عنوان سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

فرماندار شهرستان ضمن تشکر از شریعتمدار جهت فعالیت‌های انجام شده در دوره تصدی وی به عنوان مسئول دامپزشکی و اعلام رضایت از مجموعه دامپزشکی شهرستان، آرزوی توفیق و موفقیت برای عباسعلی سلیمی رئیس جدید نمود.

فاتحی‌نیا نیز در این مراسم از فرماندار شهرستان به جهت توجه ویژه به دامپزشکی تشکر نمود و از سرپرست جدید دامپزشکی شهرستان خواست در هر شرایطی وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و با تعامل مناسب با سایر دستگاه‌ها جهت نیل به اهداف سازمان دامپزشکی که همان سلامت جامعه است را مدنظر خود داشته باشد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
2
اگر عباسعلی سلیمی دکتره خب حکیم مهر یادش رفت لقب دکتر رو برای ایشون بنویسه....اگر دکتر نیست چرا باید یه غیر دکتر سرپرست شبکه بشه ؟؟؟ ?
محمد شهیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
0
0
تبریک به آقای سلیمی عزیز همراه با آرزوی سلامتی و موفقیت .
نظر شما
ادامه