کد خبر: ۸۰۴۱۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
سرپرست سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی پور» به تشریح شرح وظایف و مسئولیت مدیران ستادی و استانی و شهرستان‌ها در خصوص پیرامون مرتفع کردن مشکلاتی پرداخت که موجب بروز هرگونه معضل برای بهداشت عمومی و سرمایه بهره برداران می‌گردد ...

حکیم مهر: سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران این سازمان در دوره جدید مدیریت خود، گفت: سازمان دامپزشکی کشور نیاز به مباحثی دارد که در چارچوب همان ۵ اصل محوری مورد تاکید بنده به نهادینه شدن آن محورها در رفتار سازمانی تمام همکاران یاری رساند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» با یاداوری مجدد ۵ واژه محوری مدنظر مدیریت سازمان خواستار تحلیل مبانی دینی و شرعی این اصول شامل «اخلاق، تجربه، تخصص، تعامل و مشورت» از سوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جریان نشست‌های پیش رو و هرگونه اجتماعات مشابه شد.

دکتر رفیعی‌پور گفت: امروز هوش مصنوعی بر خلاف تصور چند دهه پیش همه قواعد اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و... را دستخوش تغییرات بزرگی قرار داده است.

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به تشریح شرح وظایف و مسئولیت مدیران ستادی و استانی و شهرستان‌ها در خصوص پیرامون مرتفع کردن مشکلاتی پرداخت که موجب بروز هرگونه معضل برای بهداشت عمومی و سرمایه بهره برداران می‌گردد.

وی با استناد به کنگره «اخلاق در کشاورزی و غذا» و به تعبیری مرتبط هم اخلاق در دامپزشکی که قبلا مورد توجه قرار نمی‌گرفت اظهار کرد: خوشبختانه مباحثی در این کنگره مطرح شد که فوق العاده اهمیت دارد.

دکتر رفیعی‌پور گفت: «همچنین باید جهت حل چالش‌هایی که همواره و در دوره های مختلف تکرار شده و به صورت ساختاری رفع و رجوع نشده اقدام عملیاتی و مدبرانه ای اتخاذ کرد.»

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت امنیت غذایی در تمام تصمیم گیری‌ها تصریح کرد: «با توجه به این مهم باید روی این هدف متمرکز ماند تا با همین رویکرد یک بار برای همیشه موانع دست و پاگیر اطراف یک دستگاه تخصصی حاکمیتی مانند سازمان دامپزشکی کشور مرتفع گردد.»

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در بخش‌های دیگری از این جلسه، به تشریح خط مشی این سازمان در دوره مدیریتی جدید و رویکرد مسئولانه تمام همکاران به جایگاه خطیر این سازمان در مراقبت از عوامل بیماری‌های نوپدید و بازپدید پرداخت.

 

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
0
11
............ از کی تا حالا قوانین بهداشتی دامپزشکی دست و پا گیر شدن ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
0
9
...........
برادر مصداقی بگو
بگو این دست و پا گیره و حذف میشه
اون چالشه ک درست میشه
.........
همکار دولتی
|
Germany
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
0
6
با سلام و تبریک خدمت دکتر رفیعی پور و آرزوی توفیق،به نظر می‌رسد به فرموده حضرتعالی ،عدم حل برخی از مشکلات دست و پا گیر در ادوار مختلف وابستگی مستقیمی با نیروی انسانی دارد،شناسایی معظل و یافتن پاسخی مناسب یکی از اصول اساسی حل مساله است و این موضوع نیازمند بهره گیری از نیروهای خلاق است،از سوی دیگر این افراد معمولا به دلایل متعدد در کنار قرار می‌گیرند و شناسایی نمی گردند،پس می‌توان به این نتیجه کلی رسید که در گام اول جهت حل و فصل معضلات کلیشه ای در سازمان نیاز به بازتعریف روشهای شناسایی واقعی افراد نخبه و بکار گیری آنها است و تا این موضوع بصورت واضح و شفاف عملیاتی نگردد نمی‌توان به رفع مشکلات امیدی داشت.حال سوال اینجاست با عنایت به این مورد با چه راهکارهایی میخواهید این مهم را عملیاتی نمایید.
همکار دولتی ......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
0
10
بزرگترین مانع و چالش بر میگرده به تنگ نظری و کوتاه نظری و خودخواهی مدیران کل و معاونینشان در حق کارمندان که نهایتا کارمندان هم بالطبع در سطح جامعه و در حین کار به نحو دیگه ای جبران میکنن همینجوری برایند کار و بازدهی افت میکنه تا سیستم بترکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
1
7
تا تفکر مدیران ستادی و کارشناسان سازمان عوض نشه هر رئیسی هم بیاد فرقی نمی کنه-مقاومت معاونین و روسای ستادی و بخصوص بدنه کارشناسی هر ایده و تفکری و برنامه ای را ابتر می کند. تمام کارشناسان سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی از دریافتی بالاتری نسبت به کارکنان استان ها برخوردارند و همچنین غالبا در شرکت های خصوصی مرتبط بعنوان مشاور و ... همکاری و به نوعی کار می کنند لذا از دستورالعملی اول باید منطبق با نیاز های اون شرکت ها باشد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
0
1
از امریه دامپزشکا خبری نیست؟۶ ماه از توافق بین سازمان و نظام وظیفه گذشته چرا هیچ فراخوانی نمیزارن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
0
5
بزرگترین چالش دست و پاگیر دامپزشکی بحث معیشت کارکنان است خشت اول رو کج نذارید جناب دکتر رفیعی پور تا این درست نشه هیچی درست نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
وقتی دامپزشک جوان که هنوز مدرک تحصیلی دریافت نکرده و با گواهی فراغت از تحصیل، در واحدی با حقوق ماهیانه ۱۵ تا ۳۰ میلیون قرارداد امضا می‌کند را
با حکم ۱۷ میلیونی دامپزشک ۱۶ سال سابقه در ادارات دامپزشکی با دو فرزند و همسر؛ مقایسه فرمائید تا متوجه وضعیت کارکنان شوید.
نظر شما
ادامه