کد خبر: ۸۰۴۳۹

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به همراه معاونین سازمان در دیداری مشترک با «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» سرپرست جدید سازمان دامپزشکی کشور در خصوص مسائل و همکاری‌های دو جانبه هر دو سازمان تاکید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، در این دیدار ضمن تبریک انتصاب «دکتر رفیعی‌پور»، سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا برای همراهی با سازمان دامپزشکی به منظور تحقق اهداف سازمانی اعلام آمادگی کرد.

در این نشست مشترک مقرر شد با تکیه بر ظرفیت‌های هر دو بخش دولتی و خصوصی در کنار هم باعث اعتلای هر چه بیشتر دامپزشکی کشور شوند.

«دکتر حامد زارعی» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در این دیدار با اشاره به برگزاری باشکوه جشن ملی دامپزشکی و اهمیت و نگاه ویژه دولت جدید به حوزه دامپزشکی و ارسال پیام تبریک اختصاصی رئیس جمهور به مناسبت روز ملی دامپزشکی، همچنین حضور وزیر جهاد کشاورزی و تعداد کثیری از نمایندگان مجلس در این مراسم، تاکید کرد: «با توجه به ظرفیت‌های پیش آمده در حوزه دامپزشکی کشور بزودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.»

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا همچنین افزود: «نگاه سازمان به بخش خصوصی قابل تعریف است. همچنین عملکرد پیشین دکتر رفیعی‌پور نشان دهنده این است که نگاه ویژه‌ای به بخش خصوصی دارند که این موضوع برای ما قابل تقدیر است.»

در ادامه این نشست مشترک معاونین سازمان به تشریح اقدامات نظام دامپزشکی در طی دوره اخیر پرداختند.

گفتنی است «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» سرپرست سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات بسیار سازنده، اساسی و تحول‌گرا در سازمان نظام دامپزشکی، اصلاحات اساسی و زیربنایی سازمان نظام دامپزشکی طی 2 سال اخیر را قابل تحسین دانست.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: «با رویکرد کنونی سازمان نظام دامپزشکی و اتفاقات خوبی که در سال‌های اخیر در این سازمان اتفاق افتاده، خصوصا رویکردهای اصلاحاتی اخیر، قطعا شاهد روزهای بهتری خواهیم بود و همکاری دو بخش دولتی و خصوصی کمافی‌السابق به شکل بسیار عالی ادامه خواهد داشت.»

 

 

نظر شما
ادامه