کد خبر: ۸۱۸۶۳
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاکید جدی رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر ممنوعیت استقرار مراکز دامپزشکی در ساختمان‌های با کاربری مسکونی:
«مهدی چمران» افزود: متاسفانه خیلی‌ها با این مصوبه مخالفت می‌کنند و حتی آن را برای لغو به دیوان فرستادند. هنوز هم این مصوبه عملیاتی نشده اما فشارها شروع شده است ...

حکیم مهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مصوبه ممنوعیت استقرار مراکز دامپزشکی در ساختمان‌های با کاربری مسکونی گفت: مصوبه‌ای داشتیم که دامپزشکی‌ها در مکان‌های مسکونی مستقر نشوند؛ متاسفانه خیلی‌ها با آن مخالفت می‌کنند.

به گزارش حکیم مهر، «مهدی چمران» در جلسه روز سه‌شنبه شورای اسلامی شهر تهران افزود: متاسفانه خیلی‌ها با این مصوبه مخالفت می‌کنند و حتی آن را برای لغو به دیوان فرستادند.

وی در ادامه گفت: ما می‌خواهیم به مردم آسیب نرسد؛ این مصوبه خواسته مردم است. ایجاد سر و صدا و تیمار کردن و رفت و آمد حیوانات ممکن است برای مردم آسیب زا باشد.

چمران در پایان تصریح کرد: هنوز هم این مصوبه عملیاتی نشده اما فشارها شروع شده است. باید برای مردم ارزش خاصی قائل باشیم.

 

انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
31
40
قطعا حرف درستیه
اگر ما حیوانات رو دوست داریم یا با درمان حیوانات درآمد داریم دلیلی نمیشه که بقیه ساکنان اون ساختمان هم از این قضیه راضی باشند
پاسخ ها
نیما بهرامی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
اون اگه این حرف و می زنه، داره پولش و میگیره. شما دیگه سخن بی اعتبار اون و تکرار نکن. لااقل مجانی نکن!
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
احسنت
همکار دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
19
23
آقای مدیر یعنی نظر مردم برای شما مهمه؟؟؟
رفتارهای های شما در سایر حوزه ها که این رو نشون نمی ده.
اگه مردم با شما هم مشکل داشته باشند ...
ناشناس
|
France
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
8
18
الان با این وضعیت حامی دامپزشکها چه ارگانی هست؟
پاسخ ها
نیما بهرامی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
ارگان زیاده. منتها روسا در مسافرت و دید و بازدید هستند ...
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
11
15
جناب مدیر، متاسفانه شما دامپزشکان را اشتباها نشانه گرفته‌اید، ما جزیی از کادر درمان و پزشکی جامعه هستیم و نقش بسیار بزرگی در جلوگیری از بیماری های مهلک مشترک بازی می کنیم، اینکه چه کسی حیوان خانگی اش را در کجا نگهداری می کند و چگونه آن را به خیابان می آورد نه مشکل ماست و نه ناشی از حضور ما، برعکس ما برای جلوگیری از آسیب های احتمالی حضور انسان و دام در کنار یکدیگر فعالیت می کنیم، مکان فعالیت ما نیز باید بسیار در دسترس و در جایی باشد که زنان و کودکان نیز به آسانی به خدمات ما دسترسی داشته باشند. به امید روزی که با فکر و خرد حرکت کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
9
24
ایشان صحیح می گویند،محل تیمار دام کوچک هم نباید در محل های مسکونی باشد.
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
قطعا نظرات منفی از همکاران نیست..یا اگرم باشه متاسفم که همدلی در همکاران رخت بسته که اجازه میدیم غیره نظربدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
بالاخره شهرداری می تونه یک عده را برای درج کامنت های منفی اجیر کنه!!!
خوش خیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
آره شهرداری داره هرروز سایت حکیم مهر رو واسه سگ و گربه رصد میکنه :))) و نظراتی که موافق شما نیست از نیروهای گمارده اونهاست :|
نیما بهرامی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
12
16
جناب چمران

مردم خیلی خواسته ها دارن. حواس تون به اون خواسته ها هست؟! ضمنا به جای سر به جان دامپزشکان کردن، بد نیست به اتوبوس های برقی گازوییل سوز بپردازید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
11
11
آقای چمران نمی‌داند با این تصمیم چه تعداد همکاران جوان دامپزشک بیکار و دچار خسران مالی خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
12
22
واقعا درست میگه قرارنیست آرامش مردم فدای تعدادی درمانگاه دامپزشکی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
15
25
مطب پزشک انسان هم نباید در ساختمان مسکونی باشد. اگر بحث مزاحمت است، رفت و آمد افراد بیمار هم می تواند تولید بیماری و سر و صدا کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
و چقدر هم میتونه آلودگی داشته باشه، بیمارستانهای انسانی هم باید از شهرها خارج بشوند چون منبع آلودگی یرای انسان هستند.
دامپزشک
|
Germany
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
18
15
محل کار دامپزشک در خارج از محدوده شهریه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
7
7
خیلی ها نبودند و رئیس نظام دامپزشکی بود .جرات داشته باشید بگویید ، رئیس سازمان نظام دامپزشکی ،لایحه ابطال را به دیوان فرستاد . مطمئنا پشت آن منطق و ... بود .شما هم منطق خود را بیاورید نه آنکه جلوی حق رئیس سازمان نظام دامپزشکی را بگیرید.
در تعجبم چرا دکتر زارعی این موضوع را علنی نکرده و بهره تبلیغاتی نبرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
8
10
کاملا موافقم
احسنت
لطفا در تمام شهرها اعمال بشه
بنده به عنوان دامپزشک با رزومه خوب میام هرجایی دفاع میکنم از این صحبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
9
8
چرا اجازه فعالیت به پزشکان عمومی، پوست مو و... حتی روانشناسان که بعضاً مراجعین خطرناکی دارن رو در واحدهای مسکونی میدن؟ اگه مزاحمت مراجعین و خطر انتقال بیماریها هست که از این افراد احتمال انتشار و انتقال بیماری بیشتره
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
11
8
شما شهردار درباره آسفالت کوچه وخیابان بدون چاله و چوله و فاضلاب شهری و همین جوبها و کارهای مرتبط خودتون هر وقت تونستی اصلاحات انجام بدی و همه چی عالی شد بعد وقت کردی درباره جای کلینیکها و حیوانات خونگی ما بشین با ما دامپزشکها صحبت کن چون بهتره هرکی اول کار خودشو درست انجام بده ..حکیم مهر هم لطفا سانسور نکن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
احسنت خوب گفتی .
آقای چمران آسفالت خیابان‌ها و کوچه های پایتخت ببین و رفع ایراد کن که خدمتی به این مردم کنند هرچند اصلا جان مردم برایتان ارزش ندارد
اهبرخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
اتفاقا نگه داری حیوانات در حوزه خدمات شهرداری هست و می تواند ورود کنه.
کیمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
10
10
والا ما که ندیدیم هیچ کجا برای ما مردم شما ارزش قایل باشید،ولی از اونجایی که شما دوست ندارید هیچ آرامشی برای مردم وجود داشته باشه، حالا گیر بدید به دامپزشک ها...‌‌..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
6
7
اون درمانگاه های انسانی حین وقوع کرونا هم خطراتش از دامپزشکی کمتر نبوده که ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
6
13
با سلام و احترام، حضور مطب های پزشکی و دامپزشکی در آپارتمان های مسکونی صحیح نیست ولی در شهر اغلب مطب های دامپزشکی در خانه های حیاط دار ویلایی هست اگر قرار باشد جلو کار کسی گرفته شود اون پزشکانی که مراجعه کنندگان بیمار دار واگیر در آپارتمان های مسکونی هست چون دامپزشکان اغلب در خانه های حیاط دار در سطح شهر کلینیک تاسیس کردند و دامپزشکان بازوهای توانمند پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و حیوانات هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
6
7
آقای رییس شورا!
اولا منظور از دایر نمودن مراکز دامپزشکی در واحد های مسکونی، شامل واحدهای مسکونی مستقل و یا با راهرو مستقل می باشد.
ثانیا حتی در مراکز تجاری نیز امکان دایر نمودن مراکز دامپزشکی با راهرو مشترک نیز وجود ندارد
ثالثا در سطح شهرهای مختلف کشور مکانهایی با ابعاد مورد نظر سازمان دامپزشکی به سختی وجود دارد.
علاوه بر این در واحد های تجاری با راهرو مشترک نیز که مراجعان مختلف دارند آیا بیماری انتقال پیدا نمی کند
از سوی دیگر اگر مراکز درمانی دامپزشکی نباشد آیا بیماری های منتقله ریشه کن خواهد شد. آیا این بیماریها تشخیص و درمان نشوند آیا بیماری ها تمام می شود.
آیا خود دامپزشکان در معرض همین بیماریهای مشترک نیستند. وقتی در یک مرکزی این بیماری درمان می شود، بدین معنی است که جلوی افزایش و انتقال بیماری گرفته می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
4
5
خداوند بزرگ نگهدار شما باشد ولی دغدغه مردم در حال حاضر واقعا دامپزشکی ها هستند جناب چمران موش تمام جویهای شهر را فرا گرفته شهرداری اصلا به وظایف خود در مورد جویها اسفالت خیابانها چاله ها که باعث شکستن دست وپای مردم وخسارت به خودروها گرانی کرایه ها ساخت وسازهای غیر مجاز خشکاندن درختان و.....که شورای شهر هم چشم خود را به روی همه چیز بسته واین مورد معظل شده برای اقایان که غیر اصولی غیر کارشناسی غیر اصیب شناسی این رای را میدهند که حتی یک دامپزشک در جلسه حضور ندارد نظام پزشکی هم به این رای معترض است چون پیشگیری را بهتر از درمان وهزینه های سرسام اور ان میداند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
7
4
این فرمایش نه در تخصص ایشان است و نه در تخصص ایشان،
بهتر بود این مرد همیشه در صحنه و ماداالعمر رئیس، اطهار نطر در این حوزه را به متخصصین بهداشت و بیماری‌های واگیر بسپارد،چطور نگهداری حیوان در آپارتمان و خانه مسکونی امروزه بصورت عادی و متاسفانه تقلید از فرهنگ غربی عادی شده،اما دکتر برای درمانش و جلوگیری از انتقال بیماری ودیگر مشکلات نباید در ساختمان مسکونی باشد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
حتما فقط در تخصص شماست
عموجون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
10
3
عموجون شما چقدر نگران مردم هستید:/
آلودگی هوا و دفع زباله تهران بذارید تو الویت :\
با،نشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
7
4
اذیت و آزار و انتقال میکرب از انسان بیشتر از حیوانات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
2
5
فرهنگ غلت نگهداری سگ درآپارتمان که تهدید علیه بهداشت عمومی میشود و همچنین مطب در آپارتمان ها نیز هم مزاحمت دیگر ساکنان است تهدید علیه بهداشت عمومی می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
1
7
باید به این شکل تصویب و پیگیری کرد.
مطب یا درمانگاه در یک منزل مسکونی دربست بلامانع باشد ولی در یک آپارتمان مسکونی که افراد در آن سکونت دارند ، ممنوع باشد.
همانگونه که پزشکان نیز اینگونه اند.
دررساختمان پزسکان یا ساختمان دامپزشکان بلامانع باشد ولی نباید در اپارتمانی که ۱۰ وحد مسکونی دارد ، سگ و گربه بیمار را با آسانسورش جابجا کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۳
کاملا درست و منطقی است
علی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
0
2
یعنی می تونی طبقه اول پالادیوم در حالتی که وسط مرکز خرید و وسط رفت و آمد مردم باشه تاسیس کرد اما در خانه مستقل و جای پرت نمی شه... چقدر منطق جالبی... توانایی درک در حد چغندر، به خاطر پول...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۲
1
5
محیط زندگی انسان با حیوان متفاوت است و باید هم متفاوت باشد. انسان حیوان نیست. هر جا حیوان رفت و آمد کند خواه و ناخواه بیماری های مشترک هم در آن محیط بیشتر خواهد بود و دامپزشک اگر به سوگند حرفه ای خود وفادار باشد الزامی است که که در حفاظت از محیط زیست انسان ها نقش پیشگیرانه از گسترش عفونت‌های میکروبی و انگلی داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
0
3
قابل توجه علاقمندان به تحصیل در دامپزشکی و دانشجویان دامپزشکی آینده تان را تباه نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۴
احسنت
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
در کل دنیا دکتران دامپزشک و خدماتشان ارزشمند است.بیشتر از کل انسانها روی کره زمین دام و حیوان وجود دارد.پس نیاز به دامپزشک همیشه هست.ایران اگر میبینی درآمدت با خرجت یکی نیست مشکل ریشه از جای دگر دارد .دامپزشکی جزو بهترین وجالب ترین رشته هاست و این نظر شخصی من هست با تمام فرازونشیبهای کاریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۵
1
0
بهتره ایشون در رابطه با کمتر کردن ترافیک اول نظر بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۷
1
0
آقای چمران حنای شمابرای مردم رنگ نداره
شماازکدام مردم حرف می زنید ؟
شماشفاف بگید به دنبال درآمدزایی وکسب درآمد شهرداری هاهستید به هرقیمتی وبه هرشکلی
چطورکسبه وتجارباکاربری تجاری واداری درهمان خیابان مجازند ولی درمسکونی که قانون برای مشاغلی استثناکرده مجازاتی دانید
شماخودرابالاترازدستگاه های حاکمیتی هم طراز وحتیدبالاترازخودمی دانید ؟
ارجاع به دیوان حق قانونی شهروندان ومردم است
شماچ ازجامعه زحمتکش دامپ،شکان تحصیل کرده همین آب وخاک راازمردم جدایی پندارید ؟
واقعابه دنبال چه هستید ؟
تخریب مشاغل قانونی نظام ؟
خودمختاری وداخل درمباحث غیرکارشناسی شهرداری رالطفاتوجیه نکنید وبیشتربه خواسته های مردم توجه کنید
خواسته مردم تامین پارکینگ عمومی است که ندارید و وروزانه چندنفر به خاطرنبودپارکینگ درنزاع ومشاجره جان خودراازدست می دهند ؟
چراکه جای روان سازی ترافیک اقدام به فروش طرح ترافیک می کنید وباپول گرفتن ترافیک راسنگین ترمی کنید
هرکس پول دارد وبه شهرداری بدهد شمااورادوست دارید
مردمی که پول خرید طرح ترافیک ندارند مردم نیستند
برای آلودگی هوابرای مردم فکرنمی کنید
مردم مشکل معیشتی دارندچرااجاره غرفه های متعلق به شهرداری راتبدیل به درآمدزایی کردید تادرنتیجه مستاجران شمابه خاطرافزایش اجاره بهای بالا مجبورشودبه نرخهااضافه ویرانی راافزایش دهند مردم له شوند شمامردم رامی شناسید ؟

شمابه فکررفت وآمد مردم برایتان وسایل نقلیه عمومی هستید ناوگان عمومی راتقویت کنید
مطالبات مردم راکه مستقیم ازشهرداری دارند.به حق می باشد رادنبال کنید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۸
1
0
ای بابا ، آخه نمیشه که درخواست تعدادی از مردم رو به کل جامعه تعمیم داد . و برای به کرسی نشوندن حرف خودمون ، از مردم مایه بزاریم . ))
میزان پیشرفت فرهنگ یک ملت رو باید از رفتار با حیوانات اون ملت فهمید ( گاندی)
لطفا بی فرهنگ نباشیم .....
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۸
1
0
منطقیه که در یک مجتمع مسکونی، کلینیک دامپزشکی نباید باشه... در این جای بحثی نیست... اما کاش فقط برای دامپزشکی نبود... زورشون به پزشکا و روانشناسها و دندانپزشکها نمیرسه( چه بسا ممکنه خطرهای اونا بیشتر باشه)
نظر شما
ادامه