کد خبر: ۸۳۴۹۹
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
وزیر جهاد کشاورزی:
«غلامرضا نوری» در نشست مشترک با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: انتظار ما این است که در کنار چابک‌سازی، از موازی‌کاری‌ها کاسته شود و ساختارها سامان یابند ...

حکیم مهر: وزیر جهاد کشاورزی با استقبال از رویکرد اصلاح و چابک‌سازی ساختارها، گفت: موافق تغییر و اصلاح هستیم و معتقدیم با چابک‌سازی دولت می‌توانیم به بودجه کشور کمک کنیم. وزارت جهاد کشاورزی به دلیل نقش مهم و بنیادین خود در حوزه امنیت غذایی، نیازمند توجه ویژه در این مسیر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «غلامرضا نوری» روز شنبه در نشست مشترک با رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور که با دستور معاون اول رئیس جمهور به منظور اصلاح تصویب نامه شورای عالی اداری برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در اغلب کشورهای جهان، توسعه روستایی نیز در کنار نام وزارت کشاورزی قرار دارد؛ لذا انتظار ما این است که در کنار چابک‌سازی، از موازی‌کاری‌ها کاسته شود و ساختارها سامان یابند.

وی تصریح کرد: با رعایت تکالیف قانونی و ضرورت داشتن ابزارهای لازم برای انجام وظایف حاکمیتی، آماده‌ایم در بخش‌هایی که امکان ادغام یا کوچک‌سازی وجود دارد، پیش‌قدم شویم و مسیر اصلاحات را هموار کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در این نشست، با اشاره به ماده (۱۰۵) قانون برنامه هفتم و تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص ضرورت صرفه‌جویی و سبک‌سازی دولت گفت: ما خود را موظف می‌دانیم در این راستا عمل کنیم. البته تصمیمات کنونی با چنین جلساتی کیفی تر می شود و می‌توان با گفت‌وگو، بررسی کارشناسانه و رسیدن به تفاهم، بهترین راهکارها را برگزید. برای نجات بودجه کشور و ارتقای کارآمدی نظام اداری، نیازمند همت، همدلی و همکاری مشترک هستیم.

علاء الدین رفیع زاده درباره روند تصمیم‌گیری اظهار داشت: این گردش کار باید بدین گونه باشد که پس از جلسات کارشناسی و تبادل نظر مشترک، به توافقی روشن برسیم و سپس پیشنهادات به مجلس شورای اسلامی ارائه شود تا پس از تصویب و ابلاغ، زمینه اجرای نهایی فراهم شود.

وی با تأکید بر انعطاف در روش‌های اجرا، افزود: دولت شأن نظارت و سیاست‌گذاری دارد نه اجرا؛ از این رو ساختارها باید به گونه‌ای اصلاح شوند که وزیر نقش سیاست‌گذار و ناظر را ایفا کند و امور اجرایی و خدماتی تا حد امکان برون‌سپاری شود.

 

انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
5
28
انشاالله استیضاح وزیر .........
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
چقدر دروغ، یکی میاد میگه رایزنی کردیم اصلاح کردیم ، حالا شخص وزیر تن به این چابک سازی داده. ........
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
13
و تمام
دامپزشک مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
8
12
چابک سازی دولت و برون سپاری وظایف اجرایی کاری بسیار مهم و موثر است هم جهت کاهش هزینه های دولت و هم جهت افزایش بهره وری و اشتغال دلیل ندارد بخاطر اینکه یکسری افراد بخواهند از امتیازات ویژه برخوردار باشند فشاربر منابع مالی کشور بیاید و تورم انرا مردم تحمل کنن کل نهادها و سازمانهای دولتی باید به همین گونه باشد در دامپزشکی هم ممکنه یه عده دستشون از منابع مالی و رانتها خالی بشه وبرای همین درحال مقاومت هستند ولی قرار نیست که وظایف آنها تمام شود بلکه قرار است تحت یک مدیریت واحد و کم هزینه و پربازده قرار بگیرند و پشت میزنشینی و کم کاریها تبدیل به کار میدانی در روستاها و مناطق دور افتاده شود درواقع همانطور که رئیس جمهور محترم فرمودند دولت بابت پولی که به کارمندانش میدهد توقع کار مفید دارد ودیگر قرار نیست پول مفت بیت المال بیهوده هزینه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
جناب دامپزشک مطلع. اولا اون پسوند مطلع را بردار چون معلومه که تو باغ نیستی. ثانیا باش تا بشود ثالثا ..............
توحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
اسم خودتو گذاشتی مطلع؟واقعا افسوس بهت.اگه مطلع بودی میفهمیدی که اتفاقا کارهای اجرایی دامپزشکی میخوان حذف بشه یعنی کارهای میدانی و غیره و فقط نظارت داشته باشه دامپزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
این نحوه اظهار نظر از یک دامپزشک که اتفاقا خود را مطلع هم می نامد بعید است ، نامبرده یا دامپزشک نبوده احتمالا از نیروهای کشاورزی هستند و یا اصلا مطلع نیستند!
دامپزشک مطلع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
اتفاقا بنده از همه شما جنابان مطلع ترم چرا که با پوست و گوشت و استخوان خودم همه مسائل و مشکلات رو لمس کرده و میکنم البته در قاموس شما پشت میز نشینان هرکس مخالف نظر شما طرحی یا حرفی بزند گمراه و نابلد هست رئیس جمهور وزیر جهاد رئیس امور استخدامی و کارشناسان اون سازمان و بنده نوعی درحالیکه منافع شما جنابان مهمتر از اصل حاکمیت نظام و مردم نیست بحث سر نبود بهره وری نبود بودجه و عدم امکان ادامه راه لا این سیستم اداری عهد دقیانوسیه و نباید در مورد تغییرات مثبت و کارشناسی شده مقاومت کرد بقول معروف طلا که پاکه چه منتش به خاک اگر قصد خدمت دارید لزوما نباید در یک سازمان مستقل باشید چراکه اخرش زیرمجموعه جهادهستید پس مستقیم داخل جهاد باشید بدون واسطه های زائد و سمتهای اضافی و برای وطن و مردم خدمو کنید
ناشناس
| Sweden |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
احسنت ... من هم دامپزشک م و واقع بین، از ........ ترین ارگان ها به سلامت مردم، سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی هستن ، مرغ می ره تو کشتارگاه، تو چیلر آب آلوده میاد تو بافت ش و آب آلوده می فروشن به مردم به قیمت گوشت مرغ و دامپزشکی چیکار می کنه ؟ ... و هیچ نظارتی به پسماند آنتی بیوتیکی و دارویی در ماهی و مرغ و ... توسط دامپزشکی ...... وجود نداره و جهاد کشاورزی هم که با کودها و سموم ، از سیب زمینی بگیر تا فلفل دلمه ش و هندوانه سمی تولید می کنه و حتی روسیه برگشت داده بود محصولات شونو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
هنوز نفهمیدم دلیل عقده و حسادت این افراد به بخش دولتی چیست؟اینکه شما نتونستی آزمون رو قبول شی به کارمندان ربطی داره؟مطمئن هستید در شغل فعلی توانایی و علم و مهارت کافی دارید یا صرفا خودتون رو همه چیزدان میدونید؟عرض کنم خدمتتون که همه کار خودشون رو میکنند ولی شما با این طرز فکر قطعا به جایی نمیرسید و فقط خودتونو زحمت میدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
2
13
دوره حکومت قاجارهاست هر روز یک عهذنامه واگذاری و تک و پاره کردن
وزارتخانه های دیگر جه؟
وزیری بی کفایت در دوره احمدی نژاد ساختمان شیشه ای را داد
و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
23
11
درود بر وزیر محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
2
20
جمع شدن وزارتخانه را طالبیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
2
7
کلمات زیبا برای مقاصد نازیبا!!
خلاصه بیشتر اقدامات از این دست در یکسال اخیر!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
1
16
رئیس جمهور یه فرمایش دیگه هم داشت که ساعت کاری بشود از 9 تا 13 . چرا اون را وزیر محترم اجرا نمیکنند؟!؟!؟!
پاسخ ها
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
این امر در اختیار وزیر نیست عزیزم. قانون ساعات کاری کارمندان طبق قانون مدیریت خدمات کشوری مشخصه. مجلس باید عوضش کنه. مجلس هم داشت ساعات کاری رو کم و برای استانها هم یک روز در هفته رو علاوه بر جمعه تعطیل می کرد که یهو کمیسون مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت اون مصوبه با سیاست های کلی نظام منطبق نیست. حالا برگشته مجلس. ببینیم چی میشه.
البته این که اصلا در این مواقع که چالشی بین مجلس و شورای نگهبان نبود(ایرادات رفع شده بود) چرا مجمع تشخیص مصلحت نظر داده هم بسیار جای بحث حقوقی داره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
3
از صاحب نطر این موضوع یعنی دامپزشکی کسی در این جلسه بوده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
3
آقای رفیع زاده در باره روند تصمیم گیری گفته‌اند که باید مجلس آن را تصویب کند. پس چرا بدون حتی طرح موضوع در مجلس، آن را مصوب و ابلاغ کرده‌اند؟! هر کسی از کمیسیون کشاورزی مجلس در این باره صحبت کرده گفته است که بدون اطلاع آنان بوده و مخالفت خود را هم اعلام کرده‌اند.
دامپزشک شاغل در بخش دولتی مشاور بخش خصوص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
4
6
تمام بدنه کارشناسی سازمانها موافق ادغام هستند چون دلایل علمی و منطقی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
چرا مهندسین کشاورزی از عنوان کردن رشته یا شغل خودشون خجالت میکشند؟چرا با اسم دامپزشک کامنت میذارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
اره راست میگی دامپزشک بخش دولتی مشاور بخش خصوصی!!
متخصص بهداشت آبزیان مشاور بخش خصوصی!!
پست جدیدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
1
7
فاتحه دامپزشکی خوانده شد
انگشتر عقیق
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
2
0
کوچیک‌سازی و اصلاح ساختار اگه واقعا پشتش فکر، داده و تجربه باشه، میتونه معجزه کنه. ولی مشکل ما اینه که معمولا اول میریم تریبون، شعار میدیم، بعد تازه میشینیم ببینیم چی کار باید بکنیم! دستور رو رهبری داده، ولی سابقه نشون داده بعضیا جوری اجرا کردن که چشم کار رو درآوردن.
سازمان دامپزشکی شوخی نیست، اینجا بحث حق‌الناس و امنیت غذاییه. اگه بیای فقط ادغام کنی یا بزنیش کنار، بدون اینکه ابزار، بودجه و اختیار بدی، داری با دست خودت بحران می‌سازی. این یعنی فردا روز، اولین بیماری دامی یا آلودگی غذایی که بیاد، هزینه‌ش رو مردم میدن، نه اونایی که تصمیم گرفتن.
بعدشم، هر جا امضای طلایی کنار پول بوده، حتی پاک‌ترین آدمام کم‌کم آلوده شدن. این قانونه، نه بدبینی. اگه این گلوگاه‌ها رو نبندی، کوچیک‌سازی فقط جابه‌جایی میز و صندلیه، نه مبارزه با فساد.
اصلاح واقعی یعنی شفافیت، جواب پس دادن، و حذف رانت. وگرنه این چابک‌سازی که میگین، فقط دویدن تو مسیر اشتباهه… سریع‌تر میریم، ولی به مقصد که نمی‌رسیم هیچی، وسط راه زمین میخوریم.
دیوان محاسبات اگه واقعا بیاد بانک مرکزی، وزارت کشاورزی و بهداشت (به‌خصوص غذا و دارو)، راه و شهرسازی رو شفاف و جوابگو کنه، شما نصف راه چابک‌سازی رو رفتین. الانم چند تا پرونده رو جلو بردن، ولی مسیری که می‌بینم بیشتر شبیه شو و ویترینه تا عملیات واقعی. بعد میگن چرا نظرات رادیکالی داری… خب وقتی درد رو می‌بینی و میگی، اسمش میشه رادیکال؟!
نصرالله حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
4
سلام باید بعد ادغام جهاد سازندگی کوچک سازی انجام میشد بیشتر ادارات بیکار یا کار موازی دارند بازنشسته جهاد سازندگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
4
تا زمانی که دامپزشکی اعم از سازمان دامپزشکی کشور و نظام دامپزشکی کشور زیر بیرق وزارتخانه جهاد کشاورزی باشد و مدیران انتصابی بر مسند کار باشد باید به حال جامعه دامپزشکی گریست ...
ایکاش میفرموند دقیقا شان حضور معاونت امور دام جهاد کشاورزی چیست؟ چرا بجای بیراهه رفتن از موازی کاری در وزارتخانه جهاد کشاورزی و دخالت‌های بیجا در امور دامپزشکی جلوگیری نمی شود؟
علی درستکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
3
5
سلام جناب آقای دکتر نوری موفق باشید بنده که در آن مجموعه فعالیت داشتم پیشنهاد دارم این منابع طبیعی را به محیط زیست ادغام کنید اداره طیور و دامپزشکی را با تعاون روستایی ادغام شرکت پخش کود با زراعت و باغبانی ادغام کنید فعالیت تمام سازمانهای استانها در ماه بنگرید تحولاتی نداشتند آن مدیر را حذف کنید ممنون
ع.ع
|
Ukraine
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
1
3
فکر نکنم چابک سازی جواب بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
بله باید ریشه کن بشه و یه بذر پاک و سالم و قوی کاشته بشه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
2
5
کار بسیار خوبی میکنن ادارات دولتی وسازمانها غیراز ....... ومردم را دنبال نخود سیاه فرستادن چکار کردند؟ اتفاقا رئیس جمهور محترم گفت 9تا 14 بازهم میگم زیاده آقا کار نمیکنن نیرو ...... بیکار تو ادارات بیداد میکنه چرا ما انرژی کم میاریم؟
دولت فعلی حداقل باید نصف بشه طرف یه بار به یه مزرعه سر نزده کشاورز میاد برای سم وکود دچار سردرگمی میشه تا کی می‌خواهیم سر تو برف بکنیم مثل کبک
ممنون از دکتر پزشکیان عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
2
وزیر بله قربان گو. کاملا از چهره و صحبتهایش مشخص است
نیما بهرامی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
2
6
بگمانم این حجم از نا ناکفایتی، این حجم از دروغ، این حجم از خیانت در تاریخ نظیر نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
2
قدیما به دولت میگفتند قوه اجرا که
دکتر وحید عطارد
|
United States of America
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
5
به نظر اینجانب برای هموار کردن مسیر اصلاحات بهترین راه استفاده از بولدوزر است …
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
آقای دکتر عطارد. نظرات ضدو نقیض زیاد میگید. یکی به نعل میزنید یکی به میخ. بالاخره موضع خودتون رو روشن کنید ببینیم چند مرده حلاجید؟
ناشناس
|
Japan
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
3
دامپزشک مطلع ریئس جمهور هم اخیرا گفت ساعت کار ادارات باید ۴ ساعت بشود...
پاسخ ها
دامپزشک مطلع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
ایشان فرمودن بسیاری از ادارات کلا تعطیل بشن و توخونه بشینن و حقوق بگیرند بازم هزینش کمتره برای دولت منتها اون ساعات کار اداری دست ایشون نیست که بخواهد درش دخالت مستقیم کنه و الا اصل حرف ایشون درسته
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
1
5
حالا همکاران محترم یه سوال، سازمان دامپزشکی که تاکنون در کشور استقلال داشته، چه کاری کرده که جلوی فروش آب به قیمت گوشت به مردم رو بگیره ؟؟ مگه نمی دونن تو سیستم منسوخ شده کشتارگاه ها طیور، چقدر آب به وزن مرغ اضاف میشه؟

مگه نمی دونن اگه یک مرغ آلوده بره تو چیلر و آب چیلر آلوده شه، کلی مرغ آلوده میشن ؟؟

دامپزشکی چه نظارتی راجب سلامت گوشت مرغ و ماهی رو سفره مردم داره ؟؟

مگه همین دامپزشکی نیست آنتی بیوتیک میده تو بازار و بعد هر کی بخواد، هر چقدر آنتی بیوتیک مصرف می کنه و راحت هم مرغ ش ماهی ش میده دست مردم
دامپزشکی این وسط چیکاره هست ؟
فقط واکسیناسیون ضروری برا بعضی بیمادی ها زئونوز ش خوبه و حذف برخی بیماری ها و بقیه ش الکی دراز و طویل شده قسمت اداری ش
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
1
5
رشته دامپزشکی که تا دلتون بخواد تو ایران دانشکده زدن و فله ای دکتر و کارشناس می گرفتن و ..‌
تو ادارات ش هم که بعضا کارمنداش ........ هستن و اذیت مردم و مسئولین فنی میدن

همون بهتر این سازمان منحل شه ... اصلا اینا باید برن تو ادارات جهاد کشاورزی ............
ناشناس
|
Sweden
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
0
0
زیاد نگران نباشید ... این دامپزشکی میره اسم از سلامت جامعه و ... اینا میاره و چابک و بکر نمیشه
دکتر وحید عطارد
|
United States of America
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
1
5
اگر کسی فکر کند که اقدام مثبتی در پشت پرده اینکار قرار دارد ، زهی خیال باطل . ما هنوز متوجه نشده ایم که این اقدامات چطور صورت میگیرد .. شب میخوابند ، صبح که برخاستند ، رویاهایی که دیدند میخواهند جامه عمل بپوشانند .حال به شما میگویم چطور . اقایان در اخبار خواندند که ترامپ در فکر کوچک کردن دولت فدرال برای صرفه جویی در هزینه هاست .. ایلان ماسک را جلو انداخت که انجام دهد . بعد از مدتی ماسک فهمید که گند زده فرار کرد .. ترامپ احمق هم فهمید که گند بزرگی زده و‌ کار مسکوت ماند . اینها هم کار اشتباه اونها را تقلید میکنند . چند تغییر میدهند ، به بن بست میخورند به امید خدا رهایش می کنند و باز هم پا در هوا .. نه چابکی تولید میشود نه کاری از پیش میرود .. نه هزینه ای صرفه جویی میشود . تنها این‌کلاف سر در گم پیچیده تر خواهد شد . تنها دامپزشکی مظلوم‌تر از همیشه بیشتر به قهقرا میرود .
پاسخ ها
نیما بهرامی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
جناب دکتر عطارد گرامی. اولا باید عرض کنم که اغلب نظرات شما را می خوانم و حظ می برم. نظرات شما نشان از پختگی و دانا بودن تان دارد. سپاس که آنها را به اشتراک می گذارید. دوما این نظر شما بسیار صحیح است. بسیاری از تصمیمات دولتمردان ما، تقلیدی از رویدادهای آمریکاست. کاملا با نظر شما موافقم و آفرین به این ذکاوت و نکته سنجی شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۴
7
4
از بهترین راه ها چابکسازی دولت در جهاد کشاورزی اینه

که سازمانهایی نظیر دامپزشکی و شیلات جمع شدن تو سرپرستی دام جهاد

برا کارها ضروری دامپزشکی نظیر واکسناسیون بیماری ها نظیر شاربن و تب مالت و ... هم ، یک میز خدمت بزارن تو ادارات جهاد، و واکسیناسیون های ضروری دام رو انجام بدن و این ادارات دامپزشکی و رییس و معاون و ..‌. جمع شنوند و ساختمان هاشون فروخته شه
شیلات هم جمع بشه و همون امور دام جهاد ، کارها آبزیان رو پیگیری کنن

آخه چقدر کارمند ها بیکار تو دامپزشکی و شیلات و جهاد نشستن؟؟
معقولانه نیست کوچک شن و چابک و خلوت؟
هیبت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
2
1
خخخخ. این همه خودتونو به درو دیوار زدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
1
1
به نظرمی رسد دکتر عطارد درست میگوید. وقتی در فضای نا شفاف کاری قراره صورت بگیره شک نکنید چیزی درست نمیشه
دکتر وحید عطارد
|
United States of America
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۵
0
2
با سلام خدمت اقای دکتر بهرامی و تشکر از لطف ایشان . یکی از افراد ناشناس بر کامنت اینجانب کامنتی گذاشته اند که موضع بنده مشخص نیست و بعضا گاهی به نعل و گاهی به میخ میکوبم . اما به نظرم اگر کمی در کامنتها دقت گردد موضع بنده کاملا واضح و‌مشخص است . از انجا که به ادبیات فارسی و ضرب المثلهایش علاقه وافری دارم با ضرب المثلی موضع خود را روشن می کنم به مصداق :
کار هر بز نیست خرمن کوفتن
گاو‌نر میخواهد و مرد کهن
پاسخ ها
نیما بهرامی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۶
عرض ادب خدمت شما جناب دکتر نازنین. یک چند ناشناس (یا به قول زبان عربی نکره!) در اینجا داریم که همزمان موافق منهدم کردن سازمان و نظام و از بین بردن دامپزشکان هستند. طبیعتاً به افرادی چون شما دلسوز و با نظرات روشن و مفید برای صنف هم روی خوش نشان نخواهند داد. این نکره های اجیر شده را باید بی تفاوت رد کرد. پاینده باشید
نظر شما
ادامه