کد خبر: ۳۰۵۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در خصوص سوء قصد به رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

با خبر شدیم همکار گرانقدر آقای مرتضی ذوالفقاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک در حال انجام وظیفه نظارتی مورد سوء قصد قرار گرفته است.

پرسنل اداره کل دامپزشکی استان قزوین ضمن ابراز تاسف و همدردی با ایشان و آرزوی بهبودی کامل برای این همکار گرانقدر، همچنین محکوم کردن رفتارهای ناشایستی از این دست، که نشان دهنده سختی کار دامپزشکی است، خواهان برخورد قاطع دستگاه محترم قضایی با این اقدام غیر انسانی و اقدامات مشابه هستیم.

از آنجا که ارتکاب به این اعمال نابخردانه با هدف ماءیوس کردن مامورین دامپزشکی در انجام وظایف حرفه ای می باشد، لذا متخلفین باید بدانند که این تهدیدات ذره ای در نوع برخورد با تخلفاتی که امنیت غذایی جامعه را به خطر بیندازد تاثیر گذار نبوده و انشا ا... با حمایت های مسئولین از حرفه دامپزشکی بیش از پیش در مواجهه با اعمالی که با سلامت عمومی جامعه در ارتباط باشد، برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
بسیار عالی!!! ای کاش این گونه بیانه ها بیش تر صادر شده و حساسیت ها در جهت احقاق حق دامپزشکان مظلوم که خدمتگزاران آحاد مردم در زمینه تأمین سلامت غذایی و بهداشت عمومی می باشند، افزایش یابند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
0
مسئولین ومشاورین محترم اداره کل دامپزشکی استان شمااحترام وعزت همکاران خودرا داشته باشید ودرانجام وظایف نظارتی حمایت های لازم ازآنها رادربرنامه خود بگنجانید بقیه پیشکش !!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه