کد خبر: ۳۳۸۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در حاشیه بازدید خود از استان اصفهان به عیادت یکی از همکاران شبکه دامپزشکی نجف آباد رفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، آقای کاظمی از همکاران شاغل در شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد پس از انجام وظیفه در طی چند هفته کاری بسیار سخت از چند روز پیش در بیمارستان بستری است.

مدیر کل دامپزشکی استان با تاکید بر تلاش بسیار دلسوزانه و فعال همه عوامل دامپزشکی استان در کنترل بیماری های دام و طیور تشکر از ایشان اظهار داشت: همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد بیش از دو هفته است که فعالیت های شبانه روزی خود را در این راستا قطع نکرده و به جد پیگیر مسائل هستند و بدون شک کار مداوم و طولانی با استرس شدید ناشی از احساس مسئولیت، قوای جسمی انسان را تحلیل می برد.

وی در پایان برای تمامی همکاران آرزوی صحت و سلامتی کرد.
به گزارش حکیم مهر، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: این بیمار با علائم کاهش فشار خون مراجعه کرد و بلافاصله تحت مراقبت قرار گرفته و در بررسی‌های بالینی هیچ گونه علائمی از آنفلوآنزا نداشته است. این بیمار چند ساعت بعد از مراجعه با حال عمومی مناسب مرخص گردید. بر اساس جواب آزمایشات وی هرگز دچار آنفلوآنزای پرندگان نشده است.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
یکی میگه فشارش افتاده یکی میگه ناپرهیزی کرده بعد10روز ریس یهسازمن میه عیادتش وب قندبد فشاش باد بالا مبادا تشویش اذهانعمومی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
1
هر وقت رفتین عیادت کسی که فشارش افتاده ماسک یادتون نره
نظر شما
ادامه