کد خبر: ۳۳۲۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
صدور حکمی بی‌سابقه در حوزه بهداشت فرآورده‌های خام دامی:
«دکتر ولی‌الله جغتایی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار گفت: با اعمال تغییرات محرمانه جزئی در مهر مخصوص دامپزشکی، در بازدید اخیر از این واحد قصابی متخلف جعل مهر قطعی شد ...
 

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار گفت: یک متخلف بهداشتی که با جعل مهر دامپزشکی اقدام به فروش گوشت غیربهداشتی می کرد، با پیگیری این اداره به دام افتاد و بنا بر رای قضایی به تحمل 11 سال حبس محکوم شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر ولی الله جغتایی» افزود: بعد از یک سال بازرسی و پیگیری مداوم با حکم دادستانی و همکاری نیروی انتظامی از زیرزمین یک واحد قصابی در سبزوار 445 کیلوگرم انواع گوشت فاقد مشخصات و تاریخ مصرف کشف شد .

وی ادامه داد: این متخلف در منزل شخصی نسبت به کشتار دام و ممهور کردن آن با استفاده از مهر جعلی و عرضه گوشت به شهروندان اقدام می کرد، اما در هر بار بازدید بازرسان دامپزشکی با شگرد خاصی این مساله را انکار می کرد .

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: با اعمال تغییرات محرمانه جزئی در مهر مخصوص دامپزشکی، در بازدید اخیر از این واحد قصابی متخلف جعل مهر قطعی شد .

وی افزود: همچنین این قصابی دارای یک زیرزمین بود که بازرسان در هر بازبینی درخواست بازگشایی آن را کرده بودند که قصاب به بهانه منزل شخصی مانع باز کردن قفل آن می شد .

او ادامه داد: با حکم دادستانی نسبت به بازگشایی این زیرزمین نیز اقدام شد که بوی نامطبوع مکان نشاندهنده انجام اقدامات غیر بهداشتی و حمل و نقل گوشت بود. در این زیرزمین علاوه بر دو چرخ گوشت بزرگ، سردخانه ای بود که در آن انواع فرآورده های دامی غیرقابل مصرف همچون چربی، چانه و بینی گاو، گوشت های مشکوک غیر از گاو و گوسفند و سنگدان مرغ تاریخ گذشته نگهداری می شد .

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
3
دم دادستان گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
1
بهتر است کار و روشی به کار رود که اصلا نشه تقلب کرد.
رمز عقب ماند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
1
دزدهای ما همیشه یه پله از پلیس و دانشمندان جلو تر هستند.ولی که کوتاهی در هر جایی باشه نه تنها فرصت طلبان بلکه افراد باهوش رو هم وسوسه می کند.این مهر معلوم بود که می شه به راحتی جعل کرد.سوراخ بعدی،عدم حمایت دولت از مسئول بهداشتی و ناظر مراکز بهداشتی هست.به راحتی دارن سوءاستفاده و تقلب می کنن فقط بعد چند سال اون هم کشف می شه و دوباره می گن آفرین سازمان دامپزشکی عجب نظارت و کنترلی داری!!!!آخه آی کیو،تو در دیگ رو باز گذاشتی بعد به گربه دمپایی می زنی!!خب از اول در دیگ رو خوب ببند.به بعضی مسئولین باید کلاس اول رو درس داد.الان مسئولین بهداشتی از کارفرما مستقیما حقوق می گیرن،دانشمندان یه احمق هم می دونه که تو این کار به جای یه سوراخ یه آبکش ایراد هست.!!!
نظر شما
ادامه