کد خبر: ۳۳۷۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر


رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: لاشه یک گاو که به صورت غیرمجاز و خارج از كشتارگاه در محل جمعه بازار میاندوآب برای فروش به مردم ذبح گرديده بود، کشف و معدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از زرین خبر، «دکتر مهدی فتاحی» با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب، به صورت اکیپی مشترک میادین دواب و مراکز عرضه گوشت را مورد بازرسی قرار می دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب اظهار کرد: در همین راستا و در حین بازدید از میدان دواب در جمعه بازار و مسیرهای منتهی به آن، لاشه یک گاو را که به صورت غيرمجاز و خارج از كشتارگاه در محل جمعه بازار و در روستاي زنجيرآباد به منظور فروش به مردم ذبح گرديده بود، کشف کردند.

وی افزود: این لاشه گاو به وزن تقریبی آن 180 کیلوگرم و ارزش ریالی آن نیز 50 میلیون ریال، مبتلا به بیماری سل بوده و غیرقابل مصرف بود و با ضبط کلی لاشه از طریق سوزاندن امحا شد.

فتاحی تصریح کرد: بیماری سل، از مهم ترین بیماری های عفونی و مشترک بین انسان و دام است.

رئیس شبکه دامپزشکی میاندوآب هم چنین به مردم توصیه کرد که از خرید گوشت و مواد پروتئینی از مراکز غیرمجاز و دست فروشان خودداری کرده و گوشت مورد نیاز خود را از مراکز مورد تایید و مجوز دار تهیه کنند.


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
وضعیت بهداشت فر آورده های دامی استان آذربایجانغربی و ارومیه و میاندواب نیاز به بررسی بیشتر دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
حالا چقدرش مصرف شده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
اصلا چرا اجازه کشتار تو بازار رو دادن
نظر شما
ادامه