کد خبر: ۴۴۸۸۷
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
اطلاعیه شماره ۳ سازمان نظام دامپزشکی درباره دانشگاه آزاد واحد بافت:
سازمان نظام دامپزشکی به دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بافت توصیه اکید نمود که در اسرع وقت نسبت به درخواست ثبت انتقال به سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مورد تأیید وزارت علوم اقدام نمایند ...
 

حکیم مهر: اطلاعیه شماره ۳ سازمان نظام دامپزشکی در خصوص پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه‌های شماره ۱ و ۲ سازمان نظام دامپزشکی در خصوص عدم امکان عضویت دانش آموختگان احتمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در این سازمان، به اطلاع می‌رساند؛

از آن جایی که رئیس سازمان نظام دامپزشکی به‌عنوان عضو حقوقی گروه تخصصی دامپزشکی وزارت عتف و عضو شورای راهبری ماده ۲۱ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در تمامی جلسات  مرتبط گروه و شورای یاد شده در وزارتخانه‌های متبوع حضور دارد، تمامی موارد اعلامی در اطلاعیه‌های شماره ۱و ۲ و نیز این اطلاعیه و اطلاعیه‌های بعدی دارای مستندات قانونی می‌باشد.

پیرو مکاتبه شماره 63596 مورخ 96/07/15 سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با سرپرست محترم وقت وزارت عتف در خصوص توقف پذیرش دانشجو در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت، نمایندگان گروه تخصصی دامپزشکی وزارت عتف در تاریخ 96/07/16 از دانشگاه یاد شده بازدید و به دنبال آن در تاریخ 1396/08/16 هیأتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت با رئیس محترم کمیسیون برنامه‌ریزی و گسترش دامپزشکی وزارت عتف و نماینده سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ملاقات نموده و متعاقباً موضوع در جلسه 96/09/29 کمیسیون مطرح و مخالفت صریح کمیسیون برنامه‌ریزی و گسترش دامپزشکی وزارت عتف با راه‌اندازی یک مرکز آموزش عالی دامپزشکی جدید در استان کرمان برای مقطع دکترای عمومی دامپزشکی اعلام شد.

مدیرکل محترم وقت دفتر گسترش آموزش عالی نیز طی مکاتبه‌ای رسمی در  96/10/20 ضرورتی به ادامه فعالیت دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت ندیده و در اسرع وقت خواستار انحلال آن واحد و انتقال دانشجویان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در رشته دکترای عمومی دامپزشکی شد.

ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکترای عمومی دامپزشکی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در سال 1397 توسط مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری پذیرش دانشجو صفر اعلام شده است.

همچنین ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع یاد شده برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کازرون (35)، بابل (30)، سنندج (30)، شبستر (25)، شوشتر (25)، کرج (50)، گرمسار (50)، علوم و تحقیقات تهران (50)، ارومیه (30)، تبریز (30) و شهرکرد (30) اعلام شده است که پیگیری‌های این سازمان برای پذیرش دانشجو در واحد بافت و پذیرش مازاد بر ظرفیت اعلام شده در سایر واحدها به صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

سازمان نظام دامپزشکی ضمن درک دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم آنان، وظیفه خود می‌داند ضمن پیگیری حقوق دانشجویان، نسبت به مخاطرات جدی پذیرش بی‌رویه و خارج از ظرفیت اعلام شده هشدار جدی دهد و همان‌گونه که در اطلاعیه‌های قبلی تأکید شد بر حسب وظیفه قانونی خود از پذیرش عضویت دانش‌آموختگان احتمالی دانشکده‌هایی که مورد تأیید وزارت عتف نیستند، معذور خواهد بود.

سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. به استناد نامه مدیرکل محترم وقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف به دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت توصیه اکید می‌نماید با توجه به صراحت نامه در خصوص انحلال دانشکده دامپزشکی آن واحد، در اسرع وقت نسبت به درخواست ثبت انتقال به سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مورد تأیید وزارت عتف اقدام نمایند.

سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران حسب وظیفه قانونی، اخلاقی و حرفه‌ای خویش پیگیری‌های خود را جهت حفظ حقوق دانشجویان از نهادهای اجرایی و نظارتی مرتبط ادامه خواهد داد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
1
به عنوان یک دامپزشک فارغ التحصيل دانشگاه تهران به هر دری زدم کار گیر نیاوردم..سرمایه زدن کلینکم ندارم ......................... ولی اون دنیا مسولان این رشته رو حلال نمیکنم که چنین بلایی بر سر این رشته اوردن..که حتی یک کار پانصد تونانی هم پیدا نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
خداخیروتون بده پس چرا جای ۲۵ و ۵۰ نفر دارن ۱۸۰نفر میگیرن.
تا عمر داریم دعاتون میکنیم فقط سفت بایستید و کوتاه نیاید.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
جلوی افزایش بی رویه دانشکده ها و از طرفی پذیرش بی اش از ظرفیت در واحد های مجوز دار را بگیرید، واحد ها حدود سیصد چهارصد نفر برای مهر و بهمن پذیرش داشته اند. دامپزشکی برای دانشگاه آزاد پر منفعت ترین رشته است، به خاطر بی عرضگی و بی لیاقتی مسولان مربوطه هزاران دانشجو جذب می کند، هیات علمی در رشته دامپزشکی جذب نمی کند، و با چند حق التدریس دوره عمومی را برگزار و به دانشجویان پس از حدالاقل شش سال پرداخت شهریه مدرک میدهد، واقعا انتظار میرود برای یک بار که شده مدیران مربوطه سر غیرت آمده و جلوی این خیانت رابگیرند، دانشگاه از ورشکستگی اش را با پذیرش دانشجوی دامپزشکی برد به تعویق می اندازد،
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
1
به خدا بايد در دانشكده هاي شبستر و شوشتر هم تخته كنن رتبه هاي نجومي ميگيرن يكي علوم تحقيقات با رتبه زير ٥ هزار يكى شبستر ٥٠ هزار انتقالي هم ميگيره مياد علوم تحقيقات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
لطفا دانشکده های شوشتر وشبستر هم پیگیری کنید رتبه های نجومی میگیرن سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
دانشگاه آزاد شهرکرد امسال ورودی مهر و بهمن جمعا 210 نفر دانشجو گرفته ! آخه این کشور انقدر دامپزشک میخواد چیکار کنه ؟ این رشته همین الانشم اشباعه ...
مطلع
|
France
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
1
چقدر خوبه که ی بازرسی در واحد ها بشه و به چشم ببینن که اوضاع خیلی بده و شعور مخاطب رو در نظر بگیرن و با احساساتمون بازی نکنن..... امسال برای ظرفیت مازاد ترم بهمن دانشگاه آزاد شهرکرد ۲۰۰ نفر دانشگاه آزاد شبستر ۱۸۰ نفر دانشگاه علوم تحقیقات ۱۹۵ نفر دانشگله آزاد تبریز ۱۵۰ نفر دانشگاه آزاد بابل ۲۴۰ نفر دانشگاه آزاد کازرون ۸۶ نفر پذیرش کرده و امیدوارم که پیگیری صورت بگیره و در حد حرف نباشه
دکتر حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
http://hakimemehr.ir/fa/news/44704
دکتر حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
1
0
دوستان گرامی تا فتح همه ی قله های علمی، در کنار هم هستیم بدون توجه به شایعات دشمنان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
1
0
اگر قرار است به دانشجویان بافت عضویت نظام ندهند باید با دانشجویان مازاد سایر دانشکده های آزاد و دولتی نیز همینکار را بکنند ، چون آنها هم بدون مجوز پذیرش شده اند !!
یک بام و دو هوا نمیشود ، اگر معیار عدم عضویت ، فقدان مجوز پذیرش و کمبود امکانات و استاد هست ، بقیه پذیرشهای مازاد بر ظرفیت سایر دانشکده ها هم همان شرایط دانشکده بافت را دارند و حتی بدتر !!
لازم است حالا که چنین کاری را شروع کرده اند لیست مازاد بر ظرفیت سایر دانشکده ها را بخواهند و به تک تک آن دانشجویان مازاد بر ظرفیت رسما" اعلام کنند شماره نظام نخواهند گرفت . اگر هم دانشکده ای با اینکار همکاری نکرد کل فارغ التحصیلان آن دوره هایی که مازاد بر ظرفیت پذیرش انجام شده را محروم از عضویت نظام کنند .
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
سنندج ۱۳۰ نفر گرفته به جای ۳۰ پیگیری نمیکنید دوستان حکیم مهر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
قدمی کوچکی بالاخره برداشته شد‌. به امید اخبار خوب در روزهای آینده. بیدار بشید نگذارید حقوقتون رو پایمال کنن. لطفا این موضوع در مورو رشته های کاردانی کارشناسی و ارشد و پی اچ دی و کلا سایر رده های دامپزشکی هم اعمال کنید. فقط نگاه به دکتری دامپزشکی نباشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
حکیم مهر و تمام کسانی که دارین با افزایش ظریفت این رشته می جنگید به خدا جاتون تو بهشتی خیلی وضعیت اشتغال این رشته خرابه حکیم مهر خواهش میکنم با این روند مبارزه کن ..ممنون ازت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات امسال 350 نفر گرفته. واقعا شرم آوره......لطفا پيگيري بفرماييد
همکار
|
Germany
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
امیدوارم این پی گیری نظام محترم دامپزشکی گسترده تر بشه و برای تمام دانشگاه های کشور اعمال بشه . با تشکر از پی گیریتون تا به این لحظه
علی
|
Singapore
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
کرج ورودی مهر و بهمن 280نفر گرفته
دکتر xy
|
Germany
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
1
ظرفیت پذیرش رو کم کنن ولی شهریه رو ببرن بالا . ببینید کسی میره دامپزشکی آزاد بخونه !
دانشگاه آزادهای با سابقه و قدیمی باز هم خوبن به شرطی که ظرفیت پذیرش کم بشه . ظرفیت دولتی هم کم بشه خوبه .

جمعیت دامپزشکها از جمعیت دامهای کشور در حال بیشتر شدنه. این یه حقیقته. مخالف هیچ دانشگاهی نیستم چه آزاد چه دولتی ۰ فقط ظرفیتها رو کم کنید خواهشا . در حد ۱۰ _۱۵ دانشجو در هر سال .
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
اوضاع روز به روز داره خراب تر می شه، کرج به گفته مسئول اموزش 300 نفر دانشجو گرفته، سنندج مهر و بهمن 280 نفر، شبستر 330 نفر و... ما که چند ساله داریم این رشته رو می خونیم نمی دونیم بعد درسمون چیکار باید کنیم با این بازار اشباع، دیگه با این داستانا فاتحه ی دامپزشکی رو باید خوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
درود بر رییس سازمان نظام دامپزشکی لااقل یک مرد واقعی پیدا شد به دستورات ما رسیدگی کنه دورو بر شرفت
ناشناس
|
France
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
جمعیت دامپزشک ها از جمعیت گاو و گوسفندها بیشتر شده. این یعنی عمق فاجعه ...
دکتر حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
1
0
ای کاش دامپزشکا یاد بگیرن که در طول تحصیل ،با تلاش و پشتکار یک فارغالتحصیل ورزیده و کارامد باش و از ابتدای امر به فکر این نباشن که تعداد پدیرش زیاده و از این حرفا
مگه قرار همه هییت علمی بشن یا کار درمانی بکنن
نگران نباشین در حال حاضر تا ۱۰۰ سال دیگه هم ظرفیت هییت علمی پر شده و هم ظرفیت‌ درمانگاهی
پس به فکر این باشین که بتونین در اینده خودتون کارفرما باشین نه اینکه مجبور باشین برای کس دیگه کار کنین
شما اگه بتونین وارد یه شرکت بشین نهایت با نرخ امروزحقوق ۳تومنی دریافت خواهید کرد ولی اگه بتونین خودتون کارفرما باشین (که قطعا با تکیه بر سوادتون بسیار موفق تر خواهین شد) میتونین ماهی حداقل ۱۰ ۱۵ تومن درامد داشته باشین
انرژی خوتون رو هم صرف این حاشیه ها نکنین
مطمینا اونی که‌با رتبه ۸۰ هزار وار دانشگاه شده نمیتونه برا شما رقیب باشه
اونیم که با سهمیه وارد شده ، تحت هر شرایطی نسبت به ما اولویت داره
عزت زیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
من با دکتر حجت موافقم یک دامپزشک با سواد هیچ وقت در نمی ماند و این است تفاوت پزشکی و دامپزشکی. در پزشکی وقتی پزشک عمومی شدی میری تو یک درمانگاه و یک سری کار روتین مثل درمان اسهال استفراغ گرفتن فشار خون و امثال اینها را انجام میدهی ولی در دامپزشکی شما نیاز به دانسته های بسار زیاد تری داری و هر روز با یک مشکل بخصوص اگر دام بزرگ و در گاو داریهای صنعتی کار میکنی روبرو هستی. من با دکتر حجت موافق نیستم که یک دامپزشک وارد کار تولیدی بشه چون به هیچ وجه از او حمایت نمیشه و سرمایه اش را از دست میده. پیشنهاد من به تمام دامپزشکهای با سواد اینه که مهاجرت کنند ودر یک کشور تولیدی علم خود را بکار بیاندازند. والسلام
دانشجوی دامپزشکی بافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
1
ایشالا به امید خدا و حمایت ریس نظام این واحد منحل میشه و همه ما به دانشگاه های با امکانات بیشتر منتقل میشیم .متشکریم دکتر صفری عزیز.
لطفا پشت دانشجوهای بافت بایستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
لطفا لیست تمام دانشکده های دوره تخصصی غیرمجاز را هم اعلام کنید تا دانشجویان تخصصی هم تکلیف خود را بدانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
در اینجا بایستی به نقش بسیار منفی، مخرب و منفعت طلبانه کسانی که خودشان را با لقب پروفسور و استاد می خوانند و از این دانشگاه به دانشگاه دیگر به شکل پروازی برای گرفتن حق التدریس می روند و علم داشته یا ناداشته خود را به حرام می فروشند و برایشان فقط پول و پول مهم است و سر هر کلاس درسی با هر تعدادی و هر کیفیتی حاضر می شوند، اشاره کرد!
واقعا اگر این استادنماهای ....... به بهداشت و سلامت مردم نبودند بازار این فروشگاه های علم قروشی اینقدر گرم نمی شد!
درود بر استادان واقعی همچون جناب آقای دکتر تقی تقی پور بازرگانی که حتی برای یک ساعت در این بازار کثیف وارد نشد و حق الندریس دریافت نکرد و شرم بر علم فروشان کاسبکار که تاریخ هیچ گاه آنان را نخواهد بخشید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
چرا انتقال به دامپزشکی ؟
مگه قسم خوردن دامپزشکی بخونن
خب هر رشته ای که بعد دامپزشکی بافت (در برگه انتخاب رشته) قبول شدن تقاضا بدن منتقل شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
شما اگر خودتان دامپزشکی بافت میخوندید حاضر بودید به خاطر بی مسیولیتی برخی افراد که دانشکده بی امکانات تاسیس کردن بعد از 5 سال بروید و فوق دیپلم مترجمی زبان در دانشگاه پیام نور بخوانید دوست عزیز برای این افراد در حال حاضر حقی ایجاد شده که انصافا هم بجاست
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
....................... این خانه ویران دامپزشکی محصول غریب به 12 سال به سخره گرفتن آن توسط یک مشت قدرت طلب منفعت طلب شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
آزاد سنندج امسال ۲۰۰ تا گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
لطفا این محدودیت ها را برای سایر رشته های گروه دامپزشکی هم اعمال کنید.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
اقاییون که داربد پول میدید این رشته در دانشگاه ازاد میخوانید خیالتون راحت کنم من فارغ التحصیل وردی نود و دو دانشگاه تهرانم و بیکارم از یک کلاس هفتاد نفری دانشگاه تهران عین امار هفتاد درصد بیکارن...حالا برین پولتون بریزید تو جیب دانشگاه ازاد و جوانیتون تلف کنید ..هیچ مجوزی ام در خیلی از شهر ها به دلیل اشباع شدن داده نمیشه..دیگه همه ارزش دامپزشک تو جامعه فهمیدن تو خانواده ما دو نفر دامپزشک بیکار هست و بس..این رشته به اتدازه کاردانی های پزشکی ام ارزش نداره..و بدانید دانشگاه ازاد فقط داره جیب شما رو خالی میکنه..پس بجای تلف کردن عمرتون دوباره کنکور بدید..کافی یه نگاه به امار دامپزشکانی که دارن مجداد کنکور میدن بندازید تا عمق فاجعه رو ببنید .. این دیالوگ مشهور هرکی سواد داشته باشه کار هست و که یک عده همیشه میگن ول کنید خیلی از بچه های با سواد دامپزشکی الان به دلیل اشباع بازار بیکارن..متخصص طیور فارغ التحصیل دانشگاه تهران خواستین اسمشم میگم دلره ت یک شرکت آرایشی ویزتوری میکنه...
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
فقط متاسفام برای افرادی که عمق این فاجعه رو درک نمیکنن و همیشه با دیالوگه اگر سواد داشته باشی کار هست .. یا خودتون اگر کار فرما باشید موفق میشوید دیگران گول میزنن ..من از اون دسته از اقایون این سوال دارم اگر بازار کار دامپزشکی اشباع نیست پس چرا مدت زیادیست که دیگر مجوز داروخانه و خیلی از مجوز های دیگه داده نمیشه..سوال دیگه از این عزیزان اینه که ایا تا حالا با خودشون فکر کردن چرا دانمارک و هلند با اون جمعیت دامی و
پت یک دانشکده دامپزشکی دارند..ایا تا حالا رفتن تعداد دانشکده های دامپزشکی استرالیاا نگاه کنن..بردار من این چه حرفیه شما دارید میزنید اکثر دامپزشکان کهاتفاقا سواد هم دارند بیکارنند..اخه مگه چقدر دامپزشک این مملکت میخواد...به اندازه کل قاره اروپا دامپزشک داره ایران..خواهشا دست از گفتن این
دیالوگ ناصحیح اگر سواد داشته باشید کار هست بردارید..اطلاعات غلط ندید...امار بیکاری دامپزشکی وحشتناکه...اکثرا فارغ التحصیلان دانشگاه تهران..شیراز..ارومیه..اهواز بیکارن..دیگه گنجایش نداره..نیان بگید خواهشا سواد داشته باشید کار هست..کسی که این حرف میزنه هیچ چیز از تعریف علم اموزش..بازار کار. نمیدونه.. واقعا متاسفام برای این عده
ناشناس
|
France
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
شش سال نمره ی الف ورودی بودم و الان راننده ی اسنپ هستم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
دکتر حجت جان کار تولیدی چ ربطی به دامپزشکی داره
دامپزشکی کار درمانی نه تولیدی
کارفرمای دامپزشک دامداری ها و مرغداری ها هستن اصولا ...در کل دامپزشکی با دامدارها سروکار دارد
شما اگه میخاستید کار تولیدی کنید نیازی نبود ۶ سال دامپزشکی بخونید...نهایتا اگه خیلی علمی میخاستید کار کنید علوم دامی...
بیخود هم برای دامپزشکان نسخه نپیچید
مشکل کشور ما اینه که هیچ کس سرکار خودش نیس
وزیر جهاد کشاورزی عمران خونده...
دکتر حجت میگه دامپزشکی بخونین بعد برید دامداری...
یکی با ی عضو هیات علمی دانشگاه میزنه ...
خب پس چرا دانشگاه ازاد بافت میخونید خب..۶ سال وقت و هزینه صرف میکنین...ی سال برید وردست ی دامدار فوت و فن رو یادبگیرید
چ شود ایران
دکترای تخصصی دامپزشکی
|
United States of America
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
من تماس گرفتم گفتند تو همه ی زمینه ها دکترای تخصص دامپزشکی استخدام می کنند و جذب هیات علمی دارند با آقای دکتر بابک خیرخواه مدیرگروه دامپزشکی تماس بگیرید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
دانشگاه آزاد به این ساده گی از منبع درآمد سر شار خود (پذیرش دانشجوی دکترا ) دست نخواهد کشید آزاد تبریز الان عملا شده سه ورودی مهر بهمن آ و بهمن ب .باید ضربه شصت شدیدی در دادگاه بخورد تا تسلیم شود .مدرک فروشی سود سرشاری به جیب برخی اربابان قدرت و ثروت واریز میکند که دل کندن از آن ممکن نیست .الان وضعیت کار در استان ما به شکلی درآمده که خیلی از همکاران به کارهای آزاد مشغول اند مثل رستوران داری یا پمپ گاز !
eea
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
واحد بافت تا کنون بالغ بر 5 میلیارد تومان برای رشته دامپزشکی هزینه کرده و بهترین و به روزترین آزمایشگاهها را داره. در ضمن بافت سرزمین عشایری با بیشترین دام سبک و سنگین می باشد که همیشه با کمبود امکانات دامپزشکی مواجه بوده. تخریب نفرمایید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
خب شما که انقدر سطح اموزشیتون بالا هست واسه چی .................. و با رتبه 80 هزار دانشجو میگیرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
واحد شبستر که با 9 نفر هیات علمی که اکثرا هم دامپزشک عمومی هستند داره دانشجو میگیره. در حالی که در همین استان واحد تبریز وجود داره و در ارومیه هم واحد دامپزشکی هست. چه نیازی هست که در یک منطقه 5 دانشکده دامپزشکی باشه؟ (با احتساب دانشکده های دولتی تبریز و ارومیه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
تنها دانشگاه سنندجش داره سالی 200نفر میگیره دیگه باقی دانشکده ها بماند
علی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
من خودم دانشجو واحد بافت هستم بخدا قسم نهدعضو هیعت علمی داریم حتی برا موندن دامپزشکی داخل دانشگاه شون یه تابلوی الکی که اسم کلینیک هسته تو مسیر دانشگاه گذاشتن یا دانشکده فنی رو به اسم دامپزشکی گذاشتن ولی همه رشته ها داخلشن و امکاناتش صفر هسته ولی متاسفانه مسوعولانی که برا رسیدگی برا این موضوع می فرستن میگن خود مسعولا .............. هوا شونو دارن حرف هایی زدم می تونین از همه دانشجووها بپرسین خدا شاهده اگه دروغ میگم قران ازم نگذره
حسین
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
بخدا بافت دانشگاهش امکانات نداره
جهاندار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
اینقدر شایعه نسازید این دانشگاه ۱۲ عضو هیئت علمی دارد و داری مجوز قطعی از وزارت علوم است این کارا نزدیک انتخابات نظام کار جالبی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
آقایان مسولی که اون بالا نشستی راحت تصمیم میگیری. بابا ما تو این شهر هیچ امکاناتی واسه یادگیری این رشته نداریم.
آقایی که اعتقادی به فردای قیامت نداری. من اون دنیا صاف میام جلوت رو میگیرم که چرا جوونی من رو خراب کردی.
آقای رییسی که از سر ناچاری وسط خیابون تابلو کلینیک دامپزشکی نصب کردی. آقایان مسوول بیایید داخل این کلینیک ببینید چه تجهیزاتی داره. چرا با ما این کارو میکننین. شما حاضرید بچه های خودتون اینجا درس بخونن. چرا تکلیف ما رو مشخص نمیکنید آخه.
بابا ما اینجا گاو زنده نمیبینیم به کی بگیم
اسب نیست. حیون زنده نداره اینجا.
آقا تابلو ساختمان رو زدن دامپزشکی ولی ۲۰۰ تا رشته و گروه داخلشه.
ما به کی باید بگیم آخه.
بابا یکم دلتون بسوزه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
وای بر شما مسولان دانشگاه اراد بافت . ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
رشته،دامپزشکی شهرستان بافت که اصلا با اون رتبه های نجومی و ظرفیت مازاد برای جابه جایی باز هم مدرک دکتری تخصصی می دهند یا کاردانی حقشان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
رتبه دانشجو بافت از تکمیل ظرفیت واحد شهرکرد تهران تبریز کمتر است ۵۰۰۰۰ ۶۰۰۰۰
نظر شما
ادامه