کد خبر: ۴۷۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر


نماینده مردم بهشهر در مجلس با اشاره به قاچاق دام زنده از کشور به سایر کشورها و افزایش قیمت آن در بازار داخلی گفت: هموطنانمان توان خرید گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان را ندارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی محمد شاعری» در نشست علنی امروز (سه شنبه، 9 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و یاد امام و شهدا گفت: تذکر اول را به وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کشور می دهم، چرا که کنترل بازار و گرانی ها کمر مردم را شکسته است. 

آقایان فکری به حال مردم کنند، قیمت گوشت به یکصدهزار تومان رسیده است و علت اصلی آن قاچاق بی رویه دام زنده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر قیمت گوشت در بازار داخل در عراق چوب زده می شود که این جای تاسف دارد. 

از این همه بی مدیریتی مردم در رنج و عذاب هستند. گوشت تولید ما به صورت قاچاق به سایر کشورها صادر می شود و مردم در داخل توان خرید گوشت قرمز کیلویی 100 هزار تومان را با قیمت تمام شده حدود 50 الی 60 هزار تومان ندارند.  


 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
1
0
فرمانده محترم نیروی انتظامی گفتند که در مورد قاچاق دام زنده به خارج از کشور اغراق می شود و میزان قاچاق آن قدر پایین است که نمی تواند علت گرانی گوشت باشد و مشکل گرانی داخلی است و ربطی به قاچاق ندارد!
نظر شما
ادامه