کد خبر: ۴۹۷۱۱

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با هشدار به متخلفان کشتار دام در معابر شهر کرمانشاه، از آغاز برخورد با متخلفان از محله دولت آباد در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر امید حاج محمدی» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه  با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان کشتار دام در معابر در روز‌های آتی بیان  کرد: برای برخورد با متخلفان با تمام توان پای کار بوده و به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم برخورد با متخلفان را از محله دولت آباد در شهر کرمانشاه شروع کرده و بعد از آن که شهر کرمانشاه به طور کامل از وجود چنین متخلفانی پاکسازی شد، به سراغ جمع آوری مرغ زنده خواهیم رفت.

وی با اشاره به تجربه شهر کرمانشاه در سال ۹۳ برای برخورد با کشتار غیرمجاز دام بیان کرد: با وجود اقدامات خوبی که در آن سال برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر کرمانشاه انجام گرفت و حدود شش ماه که پاکسازی خوبی در سطح استان انجام شد، اما بعد از آن به دلایل مختلف این طرح الکن ماند.

وی در پایان با اشاره به حساسیت‌های جامعه در برخورد با کشتار غیرمجاز دام و عرضه مرغ زنده  بیان  کرد: با وجودی که ۸۰ درصد کار مجموعه دامپزشکی به واکسیناسیون جامعه دامی این استان بر می‌گردد که در واقع سرمایه دامی ۱۰ تریلیون تومانی دام را حراست می‌کند که یک چهارم جمعیت استان نیز به طور مستقیم از این طریق ارتزاق می‌کنند.

 
نظر شما
ادامه