کد خبر: ۵۸۰۸۵
 

یک میمون الکلی قاتل بعد از یک سری حملات خشن و خونین به زندگی پشت میله ها برای همیشه محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روزیاتو، این حیوان مست که با نام کالوآ شناخته می شود بعد از مرگ صاحبش در مسیر خرابکاری قدم برداشت. صاحب این میمون که یک چشم پزشک بود حیوان دست آموز خود را به خوردن مشروبات الکلی عادت داده بود.

کالوآ همراه با صاحبش در شهر میرزاپور در استان اوتار پرادش هند زندگی می کرد. بعد از مرگ چشم پزشک، میمون دائم الخمر دیگر به الکل مورد نیازش دسترسی نداشت که باعث شد وی دیوانه وار به پرسه زدن در خیابان ها پرداخته و دست به خرابکاری بزند

او به انسان هایی که از کنارش می گذشتند حمله کرده و بیش از همه دختران جوان را هدف قرار می داد. چندین دختر بدنبال حمله کالوآ و آسیب هایی که با چنگال های خود به صورت آن ها وارد می کرد، به بیمارستان برده شده و نیازمند جراحی پلاستیک شدند. مهد ناصر پزشک مخصوص حیوانات در باغ وحشی که کالوآ اکنون در آن نگهداری می شود گفته است که این میمون پس از تزریق داروهای بیهوش کننده دستگیر شده است و به خاطر حملات مرگباری که انجام داده اکنون پشت میله های قفس زندگی می کند.

وی در این باره چنین گفته است: «هیچ تغییری در رفتار وی دیده نشده و مانند قبل خشن و تهاجمی است. اکنون سه سال از زمان آورده شدنش به اینجا می گذرد اما اکنون تصمیم گرفته شده که برای باقی زندگی اش در اسارت باقی بماند».

مسئولان باغ وحش از این بیم دارند در صورتی که این میمون اجازه ارتباط با دیگر حیوانات یا انسان ها را داشته باشد بار دیگر به رفتارهای خشونت آمیز گذشته اش بازگردد. پس از حبس شدن در قفسی در باغ وحش کانپور نیز هیچ نشانه ای از بهبود در رفتارهای کالوآ دیده نمی شود.

او به طور مرتب بازدیدکنندگان مونث باغ وحش را صدا زده و سپس سعی می کند به آن ها حمله کرده و گازشان بگیرد. او همچنین از خوردن سبزیجات خودداری کرده و تنها غذاهای گوشتی می خورد.

 

برچسب ها: میمون، دامپزشکی،
نظر شما
ادامه