کد خبر: ۶۴۹۵۰
تعداد نظرات: ۱۳۰ نظر
رئیس سازمان برنامه و بودجه:
«دکتر محمدباقر نوبخت» افزود: امروز با دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان این سازمان جلسه ای داشتم ...
 
 

حکیم مهر: «دکتر محمدباقر نوبخت» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در گفتگوی زنده خود در اینستاگرام گفت: امروز با دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان این سازمان جلسه ای داشتم.

به گزارش حکیم مهر، وی در ادامه تصریح کرد: شیوه‌نامه ویژه پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی کشور فردا به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

 

انتشار یافته: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ویدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
4
8
چقدر به حقوق ها اضافه می شود؟ کی پرداخت می شود؟ آیا وارد حکم می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
فقط اجرای دقیق قانون!!!
لطفا همه قانون را مطالعه کنند و غیر آن را نپذیرند:
ضریب کارکنان فنی یعنی دامپزشکان و سایر رده ها= برحسب مدرک از دو و نیم تا چهار
*ضریب کارکنان اداری برحسب اشتغال در بخش فنی یا سایر بخش ها = دو یا یک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
به فرموده در جند روز آیتده خبر خوشی خواهید شنید
مرندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بستگی به تصمیم دارد شاید کم ...شایدم.... زیاد .......... فقط باید راضی و ناراضی باشی
یای
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
مثل همیشه .......‌‌
مصطفی مسعودفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
3
19
سلام.شیوه نامه ویژه!!!!!!! واقعا مسخره است
پاسخ ها
به نظر دوست یا دشمن عزیز از دنیا فارق هستید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
به نظر شما کلا تعطیل هستید و به نظر سواد درست و حسابی نداری از دنیا فارق هستید وگرنه ارسال شیوه نامه قابل درک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
آقای دوست یا دشمن ساز اتفاقا به نظر میرسه شما از جای خاصی دستور برای کامنت نویسی میگیری جناب مسعود فر درست نوشتند
مصطفی مسعودفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
حافظا علم و ادب ورز که در مجلس خاص.....هر که را نیست ادب ،لایق صحبت نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
مصطفی جان!
کاملا با شما موافقم شیوه نامه یعنی اعمال نظر مدیر برای مقربین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
شیوه نامه زمانی معنی دارد که در قانون برای نوشتن آن تکلیف شده باشد در این مورد متن قانون شیوه پرداخت را تعیین کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
1
27
خیلی جالبه به خدا این تسری تا قبل از پیگیری مسئولین محترم سازمان داشت پرداخت میشد حالا پرداختش منوط به شیوه نامه سازمان برنامه و بودجه شده
جناب آقایان محترم مسئول خواسته ما عبارتست از
1- شفاف سازی آنچه تاکنون پرداخته آید و پول ما به جیب چه کسانی رفته است
2- رفتن تسری در حکم کارگزینی همچون سازمان زندانها برای جلوگیری از سوء استفاده مدیران و معاونین سازمانی و استانی

آست نه بیشتر و نه کمتر درک این دو خواسته یکسال زمان برده است و شده حکایت .................
پاسخ ها
جویای حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
.................... همکاران عزیز از این وضع خسته شدیم تا کی شما میخوان به این وضع ادارمه بدید ما که برای اعمل رتبه و طبقه حکم کارگزینی که حق ما هست باید التماس کنیم بابا بخدا خسته شدیم.............................
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
2
10
ان شالله به صورت پرداخت صد درصد ضرایب و درج در احکام باشد و تامین منابع مشخص داشته و همیشگی باشد
پاسخ ها
ش. موحوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
زهی خیال باطل
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
5
30
اولا چرا این همه مدت سازمان دامپزشکی کشور منفعل و غیرمسئولانه تاخیر می کند؟
ثانیا قانون مصوب سال ۹۱ واضح و مبرهن ضرایب را مشخص کرده و نیازی به شیوه نامه نیست.
لطفا شفاف و بر مبنای قانون عمل کنید و از ظلم به حق عده ای با هدف حق تراشی برای عده ای دیگر دست بردارید. این رویه منفور و ظلم آمیز ۹ ساله را متوقف کنید.
مطالبه جدی همه همکاران این است.
پاسخ ها
دلسوز....
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
ایراد دوستان و همکاران به نحوه غیر عادلانه پرداخت تسری و درخواست ورود به حکم به منظور جلوگیری از حق کشی و پرداخت های سلیقه ای بود

باز هم متاسفانه عده ای به هدف شومشان می رسند
سعید جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
4
25
امیدواریم شیوه نامه کاملا منطبق با ضرایب قانونی مندرج در قانون فوق العاده خاص باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
جای نگرانی هست که ضرایب اداری و فنی رو مثل هم دیده باشند
چ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
کاش فقط اختیار عمل مقامات استانی توش لحاظ نشه و تو کل کشور یه قانون برای هر رده شغلی اجرا بشه
احتمالا ضریب خاصی برای خواص و .... در نظر گرفته میشه
صبح شده آقای رئیس!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
سعید جان گفته می شود که اینگونه نیست و بر اساس مدرک تحصیلی است
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
2
6
بالاخره همکاران اداری سازمان دامپزشکی موفق شدن ضریب خودشون رو هم سطح نیروهای فنی در شیوه نامه وارد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
این همه ضعف از جانب مسئولین بخش فنی جای تاسف دارد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بله بر حسب مدرک تحصیلی پرداخت می شود و در حال حاضر 50 درصد پرداخت میشه / مدرک دیپلم یک / فوق دیپلم و لیسانس 2 / فوق لیسانس و دکترا 2.5 الی 3
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
اگر شیوه نامه با قانون مغایرت داشته باشد ، قابل پیگرد از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خواهد بود.
دامپزشک ۵۹
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
2
5
اگر قرار بود بر اساس قانون پرداخت شود، نیازی به شیوه نامه نیست
پریسا نیک‌روش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
13
5
وعده وعیدی بیش نیست.
مطمئن باشید ریالی تسری پرداخت نخواهد شد.
دولت روحانی به پایان رسید و دولت رئیسی هم به این قانون و مصوبه اعتنایی نخواهد کرد.
حالا شما هی بگید این هفته نه هفته بعد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
10
من از بیگانگان هرگز ننالم. که آنچه کرد با ما آن آشنا کرد.
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
4
انقدر حرف شنیدیم که دیگه برامون عادی شده.
به قول بابا‌پنجعلی : بود بود نبود نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
1
6
از رویکرد این بزرگواران مشخص است که هیچ اراده ای برای تامین کلیه منابع لازم جهت پرداخت حق قانونی که ده سال بر زمین مانده بود وجود ندارد. بسیار علاقمندم که از آقای دکتر نوبخت بپرسید که چرا تاکنون چندین مرتبه فرموده اید که دامپزشکان نگران نباشند که تسری پرداخت خواهد شد ولی الان در مقام عمل با هزار اما و اگر و شیونامه و ویژه نامه و .... روبرو شده؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
3
حکیم مهر چرا بعد از ۵ روز اخبار مربوط به اعتصاب دامداران استان تهران، فارس و اصفهان را منتشر نمی کنید؟ این مربوط به شغل و آینده کاری ما است. قراره قیمت شیر تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کند چرا اینها را منتشر نمی کنید؟ تا کی باید اینجوری فکر‌کنیم که قیمت علوفه و شیر گاو موضوع امنیتی است و نباید پخش بشه؟ اینها حاصل بی برنامه‌گی و ناکارامدی است ربطی به امنیت و غیره ندارد.
البته مطمئن هستم کامنت من را منتشر نمی کنید ولی نوشتم که ببینید حداقل
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
3
7
........................... حق تسری هر سال به همین صورت بهتر و زودتر و بدون منت و هیاهو داشت پرداخت میشد، بر اساس قانون باید در حکم درج می شد که نشد دیگه این همه احسنت و باریکلا نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
به مرگ گرفتنمون که به نب راضی بشیم
شیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
شرف بر درودت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
3
9
تغییر در ضرایب حتمی است و با این اقدام مدیریت سازمان، طرح تسری فوق العاده شغل فارغ التحصیلان مقاطع مختلف دامپزشکی از بین خواهد رفت. و این فارغ التحصیلان با آن همه سختی کار و ریسک بالای کاری بویژه همکاران عملیاتی متضرر خواهند شد. ای کاش دکتر ماکنالی توانسته باشند مانع اجحاف شوند ای کاش.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
3
0
لابد کارکنان بخش غیر فنی به نسبت یک چهارم فنی هست ؟
K1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
22
خوشبختانه قانون گذار راه رو برای شکایت باز گذاشته. در صورتیکه کوچکترین بی قانونی مشاهده بشه قطعا شکایت خواهیم کرد. عین قانون باید ضرایب اعمال بشه
پاسخ ها
جویای حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
احسنت
باید شکایت کرد
پس از چند ماه بازی دادن
مسلما قصد دارند تبعیضات همیشگی رو مجدد تکرار کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
8
اگر دوستان دقت کنند شیوه نامه کار جالبی است که از ناحیه برنامه و بودجه پبش بینی شد و گرنه حسن اجرای تسری بر عهده دستگاه های بازرسی است این موضوع رو به فال نیک میگیریم و امیدوارم راه های تخلف بسته شوند تا دیگر نتوانند براساس مصلحت اندیشی ناشی از توهم ،پرداخت ها صورت گیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
2
10
یه زمانی بود که بودجه ها ملوک الطوایفی بسته میشد در این مملکت یعنی هر کس زورش بیشتر بود بودجه بیشتری می‌گرفت جا داره به نوبه خودم به مسئولان سازمان دامپزشکی کشور تبریک بگم که مجددا حماسه جدیدی خلق کردند و قانون مصوب اجرا نشده ده ساله رو نادیده گرفتند و شیوه نامه جدیدی را تولید کردند تبریک بگم

نمیدانم در سازمانی که شیوه نامه چند نفر ارجح بر قانون مصوب و رسمی کشور است چگونه میتوان از حقوق بهداشتی ملتی صیانت نمود ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
3
1
به فکر مسئولین فنی بهداشتی کشتارگاههای صنعتی هم باشید
پاسخ ها
دامپزشک
| Romania |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
ما داریم از گرسنگی می میریم‌ این وقت تو اومدی از ما گدایی می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
دوست عزیزکاملادرست میگی امامتولی اینکار نظام دامپزشکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
اگر متولی نظام دامپزشکیه شما چرا برای مسئولین فنی پروانه صادر میکنید تو بخش دولتی
.................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
ای خداااا.ینی نمیدونستی صدور پروانه حاکمیتی بوده که تفویض اختیار شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
راست میگی نظارت بر محموله های خام دامی وارداتی هم حاکمیتی بود و ملغی شد اصولاً این دولت و مسئولینش ید طولایی در عدم تشخیص درست امور حاکمیتی از تصدی‌گری داشته و دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
20
7
من نمیدونم چه تفاوتی بین نیرویی که در بخش فنی نشسته و فقط ثبت امار می کنه با نیرویی که در بخش اداری هست وجود داره که حالا باید ضرایب انها متفاوت باشد . این عین تبعیض و اجحاف است . کارکنان بخش فنی فقط کسانی هستند که کار عملیاتی انجاممی دهند مثل بازرسین کشتارگاهها و اکیپ های واکسیناسیون و .... . داشتن فقط پست سازمانی فنی دلیل بر فنی بودن نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
شما که به این کمالات تحصیل و اشتغال رسیده اید ولی ندانسته آید باورم اینه که دانستن برایتان دیر شده است و الا همین الان براتون توضیح می دادم تا بدانید! . حیف که براتون دیر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
اون آدمی که تو سازمان الان پشت میز نشسته مطمئن باش یک روزی تست سل در دامداری هم کرده و داخل کشتارگاه هم بوده اینجا سازمان دامپزشکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
اون فردی که توی واحد فنی اداره کل هست قانونا باید به واحد های دامپروری سرکشی کنه و مشکلات رو بررسی کنه و مسئولیت داره حالا اگه از اتاقش بیرون نمیره مشکل از جای دیگری هست من خودم توی واحد فنی شهرستان کار میکنم و همیشه هم از این قضیه شاکی بودم که چرا نیروهای فنی ستاد به شهرستان ها سر نمیزنن و مشکلاتشون رو از نزدیک نمیبینن
محسن
|
United Arab Emirates
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
5
تورو بخدا اینقدر با اعصاب و روان کارکنان دامپژشکی و خانواده های آنها با مصاحبه هایی که هیچ پشتوانه عملی ندارد بازی نکنیدتا می خواهیم موضوع را فراموش کنیم آقایان مصاحبه می کنند و زخم کهنه 9 ساله کارمندان دامپزشکی را تازه می کنند اگر قرار است پرداخت در حد حرف باشد لطفا مصاحبه نکنید
سیستانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
1
با سلام و آرزوی سلامتی و توفیقات الهی برای همه تلاشگران عرصه دامپزشکی...در پناه حق.
دکتر علی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
6
4
به نظر من ضرایب تغییر نمیکنه فقط در شیوه نامه مشاغل فنی و اداری مشخص میشه برای پزشکی قانونی توی همون قانون مصوب سال 90 مشاغل تخصصی و اداری ذکر شده بود. درسته که همه ما میدونیم چه کاری تخصصی است و چه کاری اداری ولی باید اینها مکتوب بشه و تعاریف مشخص باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
کاش اینطور بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
4
4
بنظر شما حقوق رییس و معاونین سازمان دامپزشکی در شرایط جدید چقدر خواهد بود؟
کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
2
8
درد دل
دوستان دل خوش نکنید . آخر این دولت هست و داره وعده وعید میده و هی این هفته اون هفته میکنه. دولت بعد هم میگه بودجه نداریم و پرداختی صورت نمی گیره. اگر اراده خاصی بود قانون باید اجرا میشد و احتیاج به پیگیری مستمر برای اجرای به حق قانون نبود و شیوه نامه نمی خواست. من بعد ده سال پشیمانم از کارمندی دامپزشکی و به فکر استعفا افتاده ام تا برم دست فروشی. چون با این حقوق حتی تشکیل خانواده هم نمیشود داد. اگر اراده ای بود باید تاکنون انجام میشد. اینها بمانند و حق الناس و وضعیت خوراک مردم ایران و شعار و فقط شعار از مزرعه تا میز غذا و ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
لطفا آنقدر بد بین منفی و انرژی بر نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
4
7
شیوه نامه دیگه چه صیغه اییه مگه ضرایب از سال 91 مشخص نشده واقعا که...هر گونه ضریب جدید قابل قبول نیست اعتراض کنید.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
6
لاقل سالهای قبل در عرض 3 ماه اول سال یک جزئی پولی که معلوم نبود برچه اساسی تقسیم شده به حسابمون واریز میشد ولی امسال فقط دارن با حرف و قول وگفتگوهای زنده مجازی دارند مشغولمون کردند آخه یعنی که اگر میدین بدین .......اگه نمیدین .با اعصاب همکارا بازی نکنین ...قضیه سادست قانونهم داره پس اما چرا .نداره که ...عجب این کارمندای دامپزشکی بد بخت شدنااااااااااااااا
زنگنه کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
2
جناب آقای ماکنعلی باسلام و تحیات احتراما ضمن تشکر از بررسی ها شما در خصوص اجرای حق تسری انتظار می رفت که نسبت به تبعیض اداری و مسائل پشت پرده و عدم اجازه منتقدین درون اداره کل دامپزشکی ............ وارد عمل میشدید و به تقاضای تظلم خواهی اینجانب رسیدگی می کردید و تاکنون به علت اینکه به این حرفه مهم ضربه وارده نشود موضوع خیانت به دامداران را رسانه ایی نکردم و با وجود اینکه تمام مکاتبات بنده با آن سازمان به اثبات رسیده ولی کماکان حقوق بنده و خانواده تحت نگاه های بدبینانه واستبدادی و بی خاصیت شدن واحد های نظارتی درون اداره کل و مسائل پشت پرده و حتی ارسال گزارشات دروغ واهی و بی اساس باعث ادامه ظلم وتعدی به حقوق حقه اینجانب گردیده لذا از محضر شریف حضرتعالی پایبندی اداره کل متبوع به قوانین و مقررات و پرهیز از سفسطه گرایی و هرگونه اقدام اصلاحی دیگر مورد استدعاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
موضوع بی خاصیت شدن واحدهای نظارتی درون ادارات کل مبتلا به تمام استانهاست. رئیس حراست و بازرسی سازمان و وزارتخانه باید موضوع را رصد و حل کنند این واحدها دیگر کارکرد خود را از دست داده اند و ....
البته این یکی از سیاستهای کاری مسولین ... هست که به ادارات کل هم تسری یافته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
خیر بی خاصیت نشدند بلکه کسانی که در راس این ادارات بودند خود به پست و مقام های بالاتر رسیدند و حالا که نوبت به نظارت بر خودشان است تضعیف شده یا سرسپرده شدن این ادارات را خواهانند مثل باجناق فلانی که در سازمان پست گرفته است
زنگنه کارمند دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
3
5
تبعیض اداری اداره کل دامپزشکی ............ در خصوص اعمال مدارک تحصیلی و طبقه و رتبه کارکنان به عنوان مثال فلان مسئول اداری که مدرک تحصیلی آن زراعت می باشد و همچین پستی در چارت سازمانی دامپزشکی نمی باشد با گرفتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تحول مدرک خود را که ارتباطی با مدرک کارشناسی ندارد بیکباره از دپیلم به کارشناسی ارشد ارتقا میابد ولی مدرک تحصیلی بنده که بیست و هفت سال فنی هستم و کارشناسی ارشد بهداشت کنترل کیفی مواد غذایی دارم و شاگرد ممتاز دانشگاه می باشم کماکان خاک میخورد آیا این هم حق تسری است که اجرا نمیشود چرا نهاد های نظارتی درون سازمان با اطلاع از وضعیت موجود احقاق حق نمیکنند
پاسخ ها
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
باید حتما پیگیری شود،بنده از شما حمایت می کنم
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
باید مدرکتان را اعمال کنند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
4
این ها همه سیاست بازی مدیران وقته . مگر حق مرزی تو حکم ما نبود ، بعد یکسال درج تو حکم مان فقط یک ماهشو پرداخت کردند بعدش بطور کل کنسل شده
مطمئن باشید پرداخت تسری هم مثل حق مرزی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
14
این خبر تو چند ساعت اول حدود 4400 بازدید داشته!
دل آدم برای کارمندای چشم انتظار سازمان دامپزشکی کباب میشه با این حقوقشون! که دکترش از یه نیروی دیپلم یا فوق دیپلم خیلی از دستگاه های دیگه حقوق کمتری میگیره!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
بوی کباب اومد. کی داره کباب میخوره .قطعا از کارمندان رده پایین دامپزشکی نیست خواهشا برین یه جای دیگه کباب بخورین شاید وسع ما نرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
این
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
1
مسولین فنی بخش خصوصی ان فقط وعده و وعید.نظام دامپزشکی فقط از این بخش فقط پول می گیره و کاری انجام نمی ده .سازمانم فقط دنبال تخلفات این بخشه و اصلا بفکر بهبود شرایطشون نیست متاسفم
دامپزشک
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
5
21
آنچنانکه به توصیه مدیران سازمان عده ای در گروه تلگرامی تسری ، همکاران را از عواقب انتشار متن شیوه نامه محرمانه می ترسانند یا همکاران را به صبر فرا می خوانند یا فلسفه بافی می کنند که فرقی نمی کنه به همه برابر بدهند همه همکاریم و حتی یکی بنام رانگو بحث فخرفروشی و رژه میکند و یک دامپزشک نمایی که گویا فریب وعده و وعید خورده است دهن به توهین به قشر بزرگ و بزرگوار واکسیناتور و دامپزشکان بخش اصلی سازمان دامپزشکی شاغل در قسمت بیماریها میکند.
یعنی ضرایب را تغییر داده اند.
همکاران محترم
مبلغ مشخصی را طبق قانون تسری مصوب سال ۹۱ سازمان برنامه و بودجه به سازمان دامپزشکی و ادارات کل تخصیص می دهد که برای هرکسی براساس حق شغل و شاغل می باشد.
طبق شیوه نامه سازمان، ضرایب فنی ها مطابق قانون مانده است ولی ضرایب کارکنان اداری به میل عده ای افزایش یافته است. حال این مبلغ خارج از سقف بودجه تخصیصی چگونه تامین و جبران خواهدشد؟
طبق قانون دریافتی کارمندان فنی بیشتر است لذا از حق آنها ۱۴% کسر خواهند کرد تا دریافتی همکاران خدماتی و رانندگان زحمتکش را ۴۰% و مسولین اداری را ۲۰۰% افزایش دهند.
همکار محترم با قلمفرسایی به شعور همکارانت توهین نکن. آقای آدمین چه کسی این اجازه را به تو داده که به واکسیناتور ها که رکن اداره دامپزشکی هستند بی محابا امر و نهی و توهین می کنی؟ راستی تو کی هستی و چرا اینقدر سرمست شدی و بی ادبی میکنی؟
رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور فقط قانون فصل الخطاب هست لذا از جنابعالی می خواهیم شیوه نامه و قولنامه را کنسل و فقط طبق قانون اقدام کنید تا اسرار سازمان و تسری به جاهای دیگر پخش نشود که مسلما به ضرر همه ما خواهدبود.
پاسخ ها
دکتر دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
همکاران واکسیناتور عزیزترین های این حرفه هستند و بسیار گرانقدر
واقعیت جدید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
12
14
ریاست محترم سازمان دامپزشکی

اگر قرار بر این است که تسری با مدرک تحصیلی پرداخت بشه و در اجرا تبعیض بین نیروی فنی و اداری باشه صد سال دیگه ترجیح میدم تسری اجرا نشه.

تسری باید عادلانه پرداخت بشه فرقی هم بین اداری و فنی نداریم ما همه سوار یک کشتی هستیم غیر از این باشد تکلیف همه رو دیوان عدالت اداری مشخص خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
واقعیت همون قدرته.اگر قانون ضرایب رو مشخص کرده .فصل الخطابه .حالا من فنی با کار سخت هم بایست تمکین کنم واگر ضرایب ابهام قانونی داره بایست باز طبق قانون مشکل حل بشه.البته همگی واقفیم که تو این مملکت از قانون حرف زدن کمی خنده دار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
این کشتی که ما سواریم بیشتر شبیه لنجه و کولر هم نداره الان اگر من بخوام به خاطر سختی کارم بیشتر مطالبه کنم میگن طبق قانون ،ضریب شما ۳.۵ است پس آقای کشتی نشین چطوره که شما هم زیاده خواهی رو بگذارید به کنار.گرچه بوی گند مصلحت اندیشی به نفع شما و علیه ما می وزد و گویا چاره ای هم نیست چرا که هر که به دربار نزدیکتر باشه تیغش برش بیشتری داره.تا بوده همین بوده ولی این حد از گستاخی نوبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
جناب کشتی نشین تو که نیستی زیر باد کولر گازی و تنها کارت گیم بازی کردن و تایید دو تا نامه هست حق نداری کارت رو با همکاری که می‌ره تو میدان عمل مقایسه کنی اصولاً علت وجودی تو وابسته است به کار اون همکار میدانی اسم سازمان هم روشه سازمان دامپزشکی کشور نه سازمان کارمندان اداری و مالی
تفهیم شد یا بیشتر بگم ...................... البته اینها همه از صدقه سری مسئولان است نه شما
ضمنا تو کشتی هم همه شبیه هم نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
نیروی میدان بودنتون رو هم دیدیم. این همه تلفات آنفلوآنزا، شاربن ، بروسلوز و غیره حاصل مرد میدان بودن شماست. چیزی که ما در واقعیت مشاهده میکنیم رانتی هست که شما دلبران فنی ازش استفاده میکینین و در خرید فروش دان مرغی و نهاده های دامی و واکسن و مواد بیولوژیک پیاده میکنین. بفرمائید چه کار علمی و تحقیقاتی در راستای شکوفایی و پشیرفت صنعت دام و طیور این مملکت انجام دادین. زدن دوتا واکسن رو بخدا خود دامدار بهتر شما بلده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
بخوای یا نخوای اینجا مال شاغلان حرفه دامپزشکیه خوشت نمیاد برو یه اداره دیگه اونجا طلب ارث پدریت رو بکن باید همیشه یادت بمونه که شما مستخدم شدید برای خدمت به کار ارزشمند همکاران میدانی نه بیشتر و نه کمتر
ضمنا پس اقرار می‌کنی که پول طرحهای میدانی رو از بس یه شما حق سکوت دادن که حرف نزنید و پول طرحهای رو برای خودتون پاداش کنید که وضعیت اینطور شده که میبینی باز خوبه خودت اعتراف می‌کنی وقتی یه مالی چی بشه تعیین کننده محل مصرف بودجه وضع از این بهتر نمیشه خواستی برات دقیقتر می‌نویسم
راستی چقدر از تسری همین بچهد ای میدانی رو به ناحق برای خودت بردی
هادی یاراحمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
همکار محترم
تا حالا توی روستا تشریف بردین؟؟؟ گاوداری چطور؟؟؟
اصلا میدونی که کار فنی و سختی و مخاطراتش یعنی چی؟؟ میدونی عرق ریختن در فصل تابستان زیر تیغ آفتاب یعنی چی؟؟ راستی تا حالا سرسوزن توی دستت فرو رفته که تب مالت بگیری؟؟؟
واقعیت جدید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
شما در حدی نیستی که به من بگی کجا برم یا بمونم امثال تو مدیون منید. در ضمن اون دهنتو آب بکش بعد از ارث پدری من حرف بزن. یکم هم برو املاء نوشتن یاد بگیر نمردیم سواد فنیتو هم دیدیم معلومه از اونایی هستی که فقط شهریه دادی مدرک گرفتی. این واقعیت رو هم قبول کن عده ای از نیروهای فنی فقط به خودشون کار میکنن کاش یکم سواد و درک از واقعیت داشتی.
من قصدم خدای ناکرده بی احترامی به نیروهای شریف فنی نیست و عده زیادی از نیروهای فنی دوست و رفیقم هستن و ارزش و احترام زیادی بهشون قائلم و وجدان کاریشان زبانزد خاص و عام هست و بنده حقیر در مقابل شان سر تعظیم فرود می آورم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
دیگه داری فضانوردی می‌کنی ، اتفاقا خوب شد که پاسخ میدی چون هر پاسخ تو ذات وجودیت رو برای همکاران مشخص می‌کنه و هر کلمه تاییدی هست برای اجحاف هابی که در حق زحمت کشان یک حرفه تا کنون وارد کردید به هر کسی بگید کار سخت و مخاطره آمیز مواجهه با بیماری رو تو آزمایشگاه و توی فارم یک عده انجام میدن و حق و حقوقشون بین یک عده پشت میز نشین متوهم متوقع به دلیل نزدیکی به مسئولین پخش میشه در جا بهت پناهندگی اجتماعی میدن
همچنین لازم به ذکره که تو و امثال تو تو جایگاهی نیستین که در مورد به اصطلاح غلط خودت سواد فنی من نظر بدین اونی که منظور توئه سواد حرفه ای هست که تو ارزیابی کننده اش نیستی کار کردن نیروهای فنی برای خودشون هم طبق قانون هست و مجاز
قابل توجه همکاران عزیز می‌بینید حساب چه چیزهایی رو میکنند می‌بینید مشکل ما برای تصویب تسری و حق محرومیت مطب و .... اول داخلی است و ماحصل اینرسی است که توسط همین نیروهای اداری متوهم امثال این آقا و خانم وارد میشه کسانی رو که آوردیم تا بهمون خدمت کنند شدند قاتل بی جیره و مواجب خودمون بیخود نبود که ادعا داشتن و دارند که مدیریت استان یک کار مدیریتی است نه کار دامپزشکی و به همین بهانه پست های معاونت رو برای خودشون می‌کردند تا خیانت هابی که در حکم های کار گزینی و فیس های حقوقی همکاران و حق و حقوقشون میشه مخفی تر بمونه

در اصل اعتراض همه همکاران در درجه اول به این نوع خیانت ها و سهم خواهی ها است که متاسفانه مسئولین وقت در اثر فشار همین ارث پدر خواهان زمین را به سمت منافع آنها کج میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
قبلا، نه سال پیش قانون مصوب مجلس تکلیف رو مشخص کرده، مگراینکه شما با اصل قانون مشکل داشته باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
جناب واقعیت غیر واقعی، شما استاد سبسطه و مغلته هستی
حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
13
9
اقای زیر کولرنشین بازی دانلود کن.....حقت نیست تسری ضریبی با مدرک بگیری...من شخصا دستورالعمل گرفتم و هفته ی اینده به دیوان عدالت شکایت میکنم.حتی باعث بشه پرداخت تسری متوقف شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
دیوان رو خوب اومدی ،سازمان دامپزشکی نشون داد صراط مستقیم رو دوست نداره انشالا من هم این سری پناه میبرم به دیوان عدالت اداری از شر ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
4
3
هنوز تسری وارد احکام نشد جنگ داخل سازمانی شروع شد .اداری و فنی. اون همکارانی که زیر کولر می باشند نسبت به سایر ادارات کار بیشتر و حقوق کمتر دارن بجای متهم کردن همدیگر پیگیر تسری باشیم و اینکه چرا سازمان زندانها اعمال شد ولی دامپزشکی هر روز یک طرح جدید رو می کنند .قانون اگه هست برای هر دو سازمان می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
سیاست مسئولین وقتی که نمی‌توانند خواسته های همکاران را اجابت کنند یه همین سمت اقتضا می‌کند مثل همان گروه تلگرامی که نیروی همکاران را فرسایش داد و تحلیل برد تا دولت تمام شود و آقایان سر سلامت یا خود ببرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
7
7
واقعا براتون متاسفم مثل هندی ها رفتار می کنید. با هر بادی به یک جهت وزیده می شید. تا حالا دردتون تسری بود حالا ضریب. این هایی که الان دارن ضریب ضریب می کنند همون هایی هستند که می گفتند خیالتون راحت تسری به شما ها داده نمی شه. بوی کباب میاد و ..... جامعه هندی صفت. اول بزارید قوانین روشن بشه بعد خودتون رو نشون بدید. واکسن زدن کار کاردان دامپزشکه نه دامپزشک اون هوایی که ادعای کار میدانی می کنند کارهای سخت به مدارک پایین تر تعلق می گیره هر چه که مدرک و سابقه بالاتر باشه مثل نظام سختی کار پایین تر میاد و مسلما کارهای میدانی کمتری بهشون تعلق می گیره مگر به خاطر یک سری عداوت ها و کینه ها کسی با مدرک بالا و سنوات بالا در حقش اجحاف بشه که ان شاتله اون هم درست میشه. ما هم کارشناس آزمایشگاه هستیم با انواع و اقسام میکروب ها و مواد شیمیایی سر و کار داریم فلذا هرکس بر اساس مدرک حق داره که رتبه بندی بشه. این در همه جای دنیا اصل و قانون هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
معلومه که از نیروهای اداری هستید
ناشناس
|
Japan
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
4
15
همکار محترم شما که متوجه نیستید لطفا پیام ندهید. موضوع کاستن از ضرایب و حق نیروهای فنی کاردان و کارشناس و دکتری فنی و افزودن به ضرایب و حق نیروهای با اداری پشت میز نشین هست که مسولین رده بالای سازمان لطف فرموده اند.
یا شما از همون نیروهای اداری هستید با قصد ایجاد تفرقه بین نیروهای فنی .
خیالت را راحت کنم همه نیروهای فنی دست در دست هم و هماهنگ نگهبان حق و حقوق خود خواهندبود و اگر مثل قبل اجحاف شود این بار ساکت نخواهندنشست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
راست میگه آقا چه کاریه اصلا عملیات میدانی رو تقسیم میکنیم سه روز تو هفته ما میریم عملیات میدانی و نیروی اداری بشینه پشت میز و گیم بازی کنه سه روز دیگه رو هم ما می‌آییم اداره می مونیم و نیروی اداری رو بفرستید برای عملیات میدانی اینطوری عدالت برقرار میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
خدایی گاهی دیدن مظلوم چندش اورتر از ظالم است انشالا یه صدا علیه این ظلم بپا می خیزیم نیروی اداری قطعا بایست بر اساس قانون صریب دریافت کند نه مصلحت رییس سازمان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
11
جناب مسؤل، مگر نه اینکه این مبالغ بابت مشاغل خاص در دامپزشکی است، وگرنه اسم دیگری برایش انتخاب میشد تا شامل حال همه پرسنل باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
2
13
به نام فنی، به کام اداری... بعد از نه سال انتظار و چند ماه تلاش پرسنل دامپزشکی با اختراع ضرایب جدید توسط نفوذیهای اداری، در نهایت اجرای قانون مصوب مجلس مسکوت خواهد شد، ایکاش به جای تسری فوق العاده خاص، پیگیر ضریب 1/1 و سختی کار و حق محرومیت از مطب و.... بودیم. اتحاد و دلسوزی در این مجموعه بی ثمر است.بهترین کار در سازمان تخصصی دامپزشکی، استفاده از دامپزشکان و پیرادامپزشکان در بخشهای مختلف اداری هست تا اختلافات کمتر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
مشکلی نیست
دیوان که هست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
4
1
از ادمین محترم خواهش میکنم کامنت ها رو ببنده هر خبری در مورد تسری دادید اول کامنت و ببندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
چشم جناب مسئول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
8
3
با سلام
واقعا راست میگن آدمیزاد موجودی طمع کار و بی نهایت بخیل است.
اذا مسه الشر جزوعا و اذا مسه الخیر منوعا
هنوز هیچی به هیچی نیست دکتراهای محترم میگن فقط باید برای ما باشه.
حالا ما که مهندسی خوندیم خیلی هم بیشتر از شما زحمت کشیدیم باید جیبمون خالی باشه چون حرص و طمع شما تمومی نداره.
بگذارید پولی دستتون برسه بعد سرش دعوا کنید.
هر چی خیره برای همه باشه مگر فقط شما خانواده دارین
متاسفم برای طرز فکر افرادی که پشت علمشون اخلاق نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خوب برو یه اداره مهندسی کار کن
راستی مهندس دقیقا به چی میگی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
اگر برای مهندسی بیشتر از دکترا زحمت کشیده اید ، پس لطف کنید و به سازمانهای مرتبط مانند راه و شهرسازی منتقل شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
اگر قرار بود که به عموم دهند ، اسمش را فوق العاده خاص نمی گذاشتند
میشد فوق العاده عمومی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
بحث دکتر و غیر دکتر نیست. عادلانع اینه که به نیروهای فنی دامپزشکی تعلق بگیره؛ چه دیپلم، کاردان یا دکتر و مهندس... ولی نیروی اداری و. غیر فنی باید تابع قوانین اداری کشوری باشند. خودتون قضاوت کنید مثلا دفتردار یا حسابدار توی اداره دامپزشکی چرا باید با یه حسابدار اداره دیگه فرق داشته باشه؟!
مگه کارش چه فرقی داره؟
ولی کار مثلا واکسیناتور دامپزشکی نسبت به یک کاردان یا لیسانس فلان اداره خیلی خیلی سخت تره.
اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
11
7
نیروهای فنی، تا الان هزار برابر تسری از طریق دسترسی به واکسن و قضایایی که همه ما تو همه شهرستان ها میدانیم بدست آوردن ! حالا ما چیزی نمیخوایم بگیم،از حق حرف میزنن! وضع بیماری ها هم خودش نشون دهنده کارایی تون داره متخصص هااااااااااااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
آنچه را که می دانی بگو و گرنه ..............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عزیز دلم
اگر خبر از تخلف داری و می خواهی باج گیری کنی ؛ شریک تخلف می شوی
پس هرچه سریعتر اون هزار برابر را به دستگاههای نظارتی و امنیتی گزارش بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
اگه شما نیروی غیر فنی سازمان هستی (اداری و...) این را حتما بدون عزیزم که هر دستگاهی ساختار اصلی وجودش نیروهای متخصص اون هستند و بقیه به تبع وجود و خدمات این نیروها هستند. اگر هر روز نیروی اصلی و فنی سازمان نباشد، نیروی پشتیبانی و ستادی به چه کار میاد؟! ولی عکسش صادقه ... بهتره هر کس به جایگاه خودش واقف باشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
2
5
پرداخت تسری هنوز به به بار ه نه به دار ه که همکاران فنی و اداری جنگ حیدری صفدری راه انداختند هر طور برای سازمان زندانها اجرای شده برای کارمندا ن دامپزشکی هم بایدهمان گونه اجرا شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
7
5
سلام من سوالی داشتم . همکاری که دامپزشک هست و از اول روز کاری پس از استخدام ، رئیس امور اداری و سپس معاون پشتیبانی شده ، آیا ایشان فنی هستند یا اداری ؟
آیا مدرک تحصیلی دکتری دامپزشکی یکسری همکاران که زیر کولر گازی هستند و کار اداری می کنند و هیچ موقع کار فنی نکردند ، جزو فنی ها محسوب می گردد ؟
فرق این همکاری با مسئول امور مالی که دامپزشک نیست چیست ؟ چرا مسئول امور اداری و مالی با مدرک تحصیلی فوق لیسانس ضریب اداری می گیره و کسی که دامپزشک هست فارغ از هر گونه پست و کار فنی ؟
پاسخ ها
واقعیت جدید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
اینو نگو فنییا ناراحت میشن
همکاردکتر دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بنده بعد پانزده سال سابقه مشغول به واکسیناتوری هستم همه چیز به روابط برمیگردد هیچ عدالتی درکار نیست
غلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
چرا اقای نوبخت برای تسزی سازمان زندانها هیچ مصاحبه ای نکرد و در سکوت خبری احکام انها صادر و حقوق دو ماه اول سال هم دادند و اقای نوبخت هیچ شیوه نامه هم صادر نکرد ولی برای دامپزشکی جندین مصاحبه کرد وهنوز هم با گذشت نزدیک چهار ماه از سال هنوز اجرای ان به هزاران اما واگر وابسته کرده اند شایعه است به کارمندان سازمان مرکزی صد در صد خواهند داد و به کارمندان استانها بین 50 تا 70 درصد خواهند داد کی وقت گل نی.
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
1
....بنظر تون اولش از کدام استان پرداختش شروع میشه ......به ما که گفتن این هفته پرداخت میشه ............
پاسخ ها
مطلع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
....آخر این ماه پرداخت میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
1
0
دوستان شیوه نامه دقیقا مثل توافق برجام که کاغذ پاره ای بیش نبود، شیوه نامه هم در سازمان دامپزشکی کمتر از کاغذ پاره هست و هر طور که سلیقه آقایان خاص باشد تفسیر و اقدام می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
1
1
چی شد این فردا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
4
4
با عرض سلام به تمام همکارانم در دامپزشکی سراسر کشور
صحبت من با دوستانی هست که گلایه داشتن از اعمال تسری برای همکاران اداری
دوستان عزیز بنده لیسانس حسابداری دارم و مسئول امور مالی هستم ولی بر خلاف تفکر و باور خیلی از دوستان از روز اول استخدامم در دامپزشکی تا به امروز سرنگ در دست داشتم و جزیی از اکیپ صحرایی بودم و بعضی روزها از نگهبان اداره هم برای امر واکسیناسیون استفاده کردیم تمام حرف من اینه که تمام کارمندان شاغل در دامپزشکی با هر مدرک و سمتی کار واکسیناسیون و کار سخت و طاقت فرسا انجام میدن
مورد دوم که لازم دونستم بگم اینه که همکار اداری اگر ضریب تسری دریافتیش ۲ باشه یا ۳ هیچ تاثیری در ضریب تسری همکار عملیاتی نداره چون این بودجه برای کل سازمان تخصیص داده شده
درضمن تمام همکاران در تمام ادارات دامپزشکی کشور باید برای دریافت تسری تلاش کنند و بجنگن نه اینکه کار مابقی همکارانشون را کوچیک بشمارن مخصوصا تو این شرایط سخت اقتصادی با این حداقل حقوقی که دریافت میکنیم

دوستان و مسئولینی که صدای من را میشنوید فراموش نکنید که همه ما سر یه سفره نشستیم پس قرار نیست عده‌ای سیر بشن و عده‌ای گرسنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
شما دوست عزیز هم اگر کار عملیاتی دامپزشکی انجام میدهید حق شماست که از تسری و هرگونه پرداخت ویژه دیگری استفاده کنید. ولی اگر همان فقط برای کار حسابداری باشد منظقا نباید تسری اختصتص یابد و این از نقایص این قانون است.
فلسفه تصویب این افزایش به دلیل کار سخت دامپزشکی بوده در فارم و گرنه شرایط داخل اداره دامپزشکی که با بقیه ادارات فرقی ندارد...
دکتر دامپزشک دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
0
7
تا تسری وارد حکم نشود این بحث ها هیچ ارزشی ندارد وارد حکم نمیشود که هرطور میخاهند تقسیم کنند !!!
ناشناس
|
Japan
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
0
8
آقای دکتر کشاورز در پیامی نوشته اند مدیران کل استانها در برنامه و بودجه استانها در حال پیگیری هستند. به اطلاع ایشان می رسانم مدیر کل استان ما هم اکنون در تهران در حال پیگیری وضعیت خود در زمان پساروحانی است شدیدا.
و حتی نامه سازمان را به سایر همکارانش هم نداده است.
ماشین و راننده اداره کل در تهران مقیم شده و خودشان هفته ای یکی دو بار با هواپیما ایاب و ذهاب می کنند.
اگر ما را به امید پیگیری ایشان رها کنید مسلما برنامه و بودجه استان چیزی بما نخواهند داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
1
0
اونهایی که فنی اداری میکنند همانهایی هستند که گروه مجاژی پیگیری تسری رو به سمت خواسته مسئولان منحرف کردند زیاده عرضی نیست از یک مکان دوبار گزیده نشوید عزت زیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
چرا بابت چیری که اصلا معلوم نیست با این وضعیت ضعیف اعتبارات و موقعیت کشور قابل پرداخت هست یا خیر داد و بیداد می کنید ؟ برای چیری که نمیدونیم بهمون میدن یا نه اینقدر صحبت شد که سایر ادارات هم پیگیر این مورد شدند و مسلما تعداد زیاد بشه توان پرداخت کلا از بین میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
2
گذشته از تمام این حرفا دوستان تا حالا دیدید این آقای نوبخت یه کلمه حرف راست بزنه ؟؟؟؟
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
1
3
خیلی جالبه موقع ضریب تسری میرسه دوستان فنی یادشون می افته فنی هستند و باید ضریب بالا بگیرند عیبی نداره ولی لطف کنید موقع انفلوانزای فوق حاد و ... از ما کارکنان اداری نخاهید مثل شما تو کشیک ها و قرنطینه ها باشیم چون ما مثل شما فنی نیستیم لذا تسری و کارش مال خودتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
4
0
با سلام
از گفته ی بعضی از همکاران تعجب میکنم
اگر از لحاظ مدرک نگاه کنیم قطعا اداری ها در درجه ی بالاتری قرار دارن و تا اونجایی که من خاطرم هست با رتبه ی۱۶هزار منطقه ی ۳به اصطلاح دکتری دامپزشکی را انتخاب میکردن و میرفتن.الان هم که در اداره حضور دارم از لحاظ سواد برتری نمی‌بینم و‌مهم عملکرد است
اگر یک روز کادر اداری در اداره وجود نداشته باشد اداره کلا فلج می‌شود پس خواهشاً حق و انصاف را رعایت کنیم و پرداخت تسری براساس مدرک منصفانه است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
1
0
با سلام
امیدوارم حق به حق دار برسد
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
1
سلام به همه همکاران ، تسری بصورت علی الحساب پرداخت شد نیروی فنی با مدرک کارشناسی که در قسمت امور مالی کار میکنه 27 میلیون تومان تسری گرفته و به یک کارشناس ارشد حسابداری که یک کار مشترک انجام میدهند 10 میلیون تسری پرداخت شد که این کار عین تبعیض و بی عدالتی هست به نظرم مسولین اداری و پشتیبانی را همانند کارکنان فنی محاسبه کردند
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
1
سلام.من یه دامپزشکم و تسری پرداخت شد هر چهار ماه با هم.سپاس از زحمات همگی.حاصل ِجمع حق شغل و حق شاغل ضرب در ۳. ولی پنجاه درصد.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
دامپزشکا در سه و نیم ضرب شده و تقسیم بر دو و هر چهار ماه با هم پرداخت شد
همکار قدیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
آخه چرا همسانی وجود ندارد .......چند استان گرفتند وبقیه استانها فعلا پرداختی تسری نداشتند......آدم تعجب میکند مگه همه استانها توی این مملکت نیستند چرا چند گانگیییییییییییییییی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
ادامه