کد خبر: ۶۶۴۴۰
تعداد نظرات: ۵۸ نظر
پاسخ رئيس سازمان دامپزشکی کشور به پرسش حکیم مهر:
«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» افزود: مهمترین مساله‌ای که باید مدیریت شود، وضع معیشت همکاران است. لذا ما پیگیری کردیم و مجلس نیز تصویب کرد که بحث پرداخت صد درصدی تسری برای کارکنان سازمان دامپزشکی تا پایان ۱۴۰۰ انجام شود...

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامی‌داشت چهاردهم مهرماه و روز دامپزشکی، در پاسخ به سوال حکیم مهر مبنی‌بر اینکه آیا تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی با همان روند چند ماه گذشته تا پایان سال ادامه می‌یابد و آیا در سال آینده در حکم کارکنان درج می‌شود یا خیر؟ گفت: «یکی از اقدامات شاخصی که بنده هرگز نه در مراحل پیگیری آن و نه در نشست‌های خبری به آن اشاره نکردم، بحث ارتقای معیشت همکاران دامپزشک است. ما یک بحث به نام تعارض منافع داریم که بنده مقاله‌ای راجع‌به آن تحت عنوان مدیریت تعارض منافع در سازمان دامپزشکی کشور نوشته‌ام و اگر فرصتی دست داد، آن را منتشر می‌کنم که تصور می‌کنم بند ۵ منشور دولت مردمی جناب دکتر رئیسی نیز هست.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» ادامه داد: «مهمترین مساله‌ای که باید مدیریت شود، وضع معیشت همکاران است. کمااینکه این انتظار که همکاری که معیشت او تامین نمی‌شود و درآمد او حداقل ممکن است، از یک کارایی و کیفیت خوب برخوردار شود، امکان‌پذیر نیست. لذا ما پیگیری کردیم و مجلس نیز تصویب کرد که بحث پرداخت صد درصدی تسری برای کارکنان سازمان دامپزشکی تا پایان ۱۴۰۰ انجام شود. کارهای آن صورت گرفته و از ابتدای سال جاری نیز به طور مرتب و ماهانه پرداخت می‌شود.»

وی تصریح کرد: «ما در حال تلاش هستیم و با مجلس شورای اسلامی و کسانی که در این زمینه در سطوح مختلف فعالیت می‌کنند و موثر هستند رایزنی کرده‌ایم، اما اجازه دهید نوع تلاش‌ها را مطرح نکنیم. هدف ما این است که ۲ اتفاق بیفتد. اول اینکه ضرایب را متناسب با وضعیت همکاران اصلاح کنیم. کمااینکه کسانی را داریم که در حال حاضر ضریب یک می‌گیرند و نسبت به آن اعتراضات و انتقاداتی دارند و به دنبال اصلاح این ضرایب هستیم. دوم اینکه پرداخت حق تسری به نحوی عملیاتی شود که هم از منابع عمومی باشد و هم شامل کسور بازنشستگی شود

دکتر ماکنعلی افزود: «در حال تلاش هستیم و امیدواریم که این اتفاق بیفتد اما اینکه من بگویم صد درصد این اتفاق می‌افتد، چیزی به نام صد در صد مطلق نمی‌تواند وجود داشته باشد اما ما در سازمان دامپزشکی کشور تلاش می‌کنیم که ضرایب اصلاح و تسری شامل کسور بازنشستگی و درج در حکم کارگزینی همکاران شود.»


انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
4
10
ی کمی هم از ماده 19 فراموش شده می‌گفتید . دامپزشکانی ک بعنوان نماینده دولت در کارخانه ها هم کار کارخانه ها را انجام میدم و هم کار دولت مثل اینکه معیشتشان مهم نیست . ........ حق نشری سر و سامان گرفته ولی ماده 19 فراموش شده ...............
همکار
|
United States of America
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
44
11
سیاست اصولی دولت حذف امتیازاتی مثل تسری و تغییر رویه سابق وو پرهیز از افزایش حقوق ها بصورت موردی و تحت عناوینی مثل تسری با هدف کنترل نقدینگی و تورم است.‌حتی بحث افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آیتده نیز ممکن است منتفی شود. بنابراین خیلی روی ادامه پرداخت تسری نباید حساب کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
حرف های شما نخ نماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
باشه، یک دکتر هم احمق هست با ۵، ۶ تومن کار کنه، اونم ت سطح شهر و شب کشتارگاه و..
اونوقت همه رشوه بگیر میشوند چون حتی اخراج از شغل هم شرایط زندگیشان را بدتر از اینی که هست نمیکند!
دامپزشک دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اگر بعد از گذشت ۱۰ سال از مصوبه ی حق تسری در مجلس و بعد از تصویب دوباره آن در بودجه امسال، و بعد از اجرای آن برای تمام دستگاه های موضوع این قانون مثل انتقال خون، پزشکی قانونی و. ، مجددا دولت از اجرای آن (برای دامپزشکی مظلوم و یتیم) سر باز بزند، یعنی این مجلس شورای اسلامی نه تنها در راس امور نیست بلکه در ته امور هم نیست و بود و نبودش زیر سوال میرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
4
28
ضمن سلام و خسته نباشید و همچنین عرض تبریک به مناسبت روز دامپزشکی خدمت دکتر ماکنعلی ریاست محترم سازمان.دکتر جان قطعا همه پرسنل زحمت کش دامپزشکی سازمان از زحمات شما برای معیشت همکاران دامپزشکی با خبرند ولی نکته اینجاس که شما قبلا فرمودید که صد درصد سال اینده تسری در احکام زده میشه.حالا چجوری شد که صد درصد مطلق وجود نداره و با شک و تردید صحبت میکنید .اینجا جای سوال...؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
6
35
سلام.بنده حقیقتا از صحبتهای دکتر ماکنعلی راجع به تغییر ضرایب ،متعجب شدم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
برخی اطرافیان مدیران کل به ضرایب معترضند
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
2
20
الان بقیه پنجاه درصد فنی ها چی شد؟نیمه دوم سال شده صددرصد قرار شد پرداخت شه به فنی ها...
گویا دکتر ماکنعلی فقط فکر اصلاح ضرایبه
همکاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
18
8
سلام جناب دکتر ماکنعلی اگر میگید همکار باید بدونید ما کارمندان بخش اداری هم همکارتون هستیم و اگر دم از سختی معیشت میزنید بدونید ما هم از لحاظ مالی تحت فشار هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
11
11
با سلام خدمت ریاست محترم سازمان.
لطفا و خواهشا به فکر اصلاح ضریب همکاران با مدرک کارشناسی ارشد هم باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
عزیزدن دقیقا فازشون چیه که نظر منفی دارند.نکنه از جیب اونها تسری رو میدن.اگر کارشناسی دارید خوب تلاش کنید ا شد بگیرید و اگر هم دکتر هستید که الان ضریب بالاتری دارید.واقعا اینجا مدرک ارشد نادیده گرفته شده و باید ضریبش بالاتر بره.
برادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
چرا ضریب مدرک ارشد فنی با کارشناسی فنی فرقی نداره؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
2
10
با سلام لطفا پرداخت تسری رو هم به ما کارکنان قراردادی باسابقه یازده ۱۱سال خدمت پرداخت کنید واقعا ماهم تواین جامعه با این تورم بالاداریم به سختی زندگی میکنیم باتشکر
پاسخ ها
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
تو استان چهارمحال دارن به قراردادیها تسری را کامل میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
1
17
سلام خدا پدر نماینده استان گلستان آقای دکتر سنگدوینی وتعداد دیگری از نمایندگان مجلس را رحمت کند که پس از این که در صحن علنی مجلس‌ و با مخالفت نماينده دولت در آن زمان در مجلس موضوع تسری رد شد و رای نیاورد پيگيري تسری رها نکرد و با پیگیری مجدانه و در زمان عودت بودجه از شوراي نگهبان به مجلس بحث تسری دامپزشکی را هم لحاظ کرد که البته‌ تیم های زیادی موضوع تسری را دنبال کردن موضوع تسری دامپزشکی چیزی نیست که افتخار آن برای یک نفر باشد و نتيجه تلاش تیمی است و نه هیچ چیز دیگری پس در بیان واقعیت‌ها منصف باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تسری نتیجه تلاش آقای دکتر منادی نماینده تبریز بود لاقل یه سرچی بفرمایید لاقل نام فرد واقعی را بگویید نه نماینده شهرتان
مجید
|
Canada
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
9
9
فقط امیدوارم دکتر عزیز در این دولت هم سر کار باشند و عوض نشوند و پشتیبان وعده ها و کارکنان زحمت کش دامپزشکی باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
مجید جان مگه تو کانادا هم سازمان دامپزشکی اداره داره نکنه برای مأموریت واردات گوشت رفتی کلک
دکتر رحیمی
| United States of America |
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
ناشناس جان با vpn اس ام اس میفرستید،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
14
هر چند وقت یک نظریه جدید می شنویم!! تا دیروز می فرمودند که صورتجلسه های محکمی نوشته اند به طوری که صد در صد در حکم 1401 می آید. حالا می فرمایند 100 درصد مطلق وجود ندارد! تازه ما که 50 درصد تسری را دریافت می کنیم، چرا دائما اخبار نادرست منتشر می شود؟ آیا همکاری در کشور هست که 100 درصد عدد مصوب را گرفته باشد؟ البته که نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اداری ها صد درصد و فنی ها ۵۰ درصد!
آخه یک حسابدار یا لیسانس ادبیات، برای سازمان دامپزشکی، مهمتر از یک دکتر دامپزشک است
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
17
جای تعجب هست بحث تغییر ضرایب. این همه تغییر موضع ایشون به نظرتون جالب نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
1
5
مقاله تعارض منافع
بحث بسیار خوبی است که در دامپزشکی باید پیگیری شود.
اخیرا کسانی برای فرار از بحث تعارض منافع مثلا برادر خود را مدیرعامل یک شرکت خصوصی یا تعاونی کرده اند تا خدمات متقابل بین شرکت و برادر یا داماد انجام شود و به مسئول و مدیرکل ربط ندهند و در نهایت این خدمات متقابل مشمول بحث تعارض منافع نباشد و حلال و مباح باشد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
17
3
با سلام و احترام و ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی خدمت همه همکاران عزیز
متاسفانه با پیگیری های انجام شده نظر دولت در مورد ورود فوق‌العاده تسری به احکام کارگزینی و پرداخت آن از منابع عمومی دولت منفی میباشد لیکن بخاطر بار مالی و ایجاد نارضایتی بین سایر کارمندان دستگاههای اجرایی کشور با این طرح موافقت نخواهد کرد ! ضمن اینکه در حال حاضر پرداختی ها از منابع داخلی سازمان بوده و در آینده ای نزدیک با کمبود منابع متوقف خواهد شد
دکتر ماکنعلی و سایر همکاران تمام تلاش خود را انجام داده ولی متولیان سایر دستگاههای اجرایی کشور به دلیل اعتراض و مطالبه همسان سازی خود با این شرایط دولت و مجلس را از ادامه اجرای این طرح منصرف کرده است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
در صورتی که بعد از ۱۰ سال حق خوری و بعد از اجرای مصوبه ی مجلس، مجددا به زورشان را به دستگاه زحمتکشی مثل دامپزشکی برسانند و تسری آن را قطع کنند در حالی که پزشکی قانونی، انتقال خون و.. چندین سال است به حق خود رسیده اند، من یک روز در این سیستم کار نخواهم کرد اگر هم بکنم ۴ برابر این تسری را از مردم میگیرم.
شرم بر کسانی که سیستم را دزد پرور میکنند. از دامپزشکی علمی تر و با سختی کار بیشتر هم مگر داریم؟ دکتر چه رشته ای در استبل و طویله زیر آفتاب کار میکند و لگد میخورد و ده ها بیماری مشترک میگیرد؟؟ اگر تسری دامپزشکی را به شکل ۱۰۰ درصد و درج در احکام پرداخت نکنند و سنگ بیندازند بخدا قسم نظاره گر نخواهیم بود
جهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
2
9
حاضریم حقوق ما مساوی با حقوق کارمندان جهاد یا دستگاه های زیر مجموعه مثل منابع طبیعی باشد. آیا از احکام آنها مطلع هستید. یک کارمند جهاد یا منابع طبیعی با 20 سال سابقه حدود 22 میلیون فیش حقوقی انهاست. شاید باورتان نشه. بعد ما هنوز در خم یک کوچه آیم.
غدیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
1
3
با سلام
ما با ۱۴ سال سابقه کار به عنوان نیروی قرارداد موقت کارگری یکساله با مدرک کارشناسی با حداقل حقوق ودر همه زمینه ی ودر تمام حوزه های دامپزشکی مشغول بکاریم از واکسیناسیون . نظارت بهداشتی . gis ...... چرا برای ما تسری پرداخت نمیشه . چرا همین سازمان ....... دامپزشکی ما را از گرفتن تسری منع کرده . گره کار کجاست ما چه مشکلی داریم برای ۲۳ بار نامه زدیم مکتوب نوشتیم ولی در آخر پاسخشان برید خدا رو شکر کنید که ما شما را سر کار نگه داشتیم پس عدالت کجاست . چرا مجال رو برای فساد و رشوه باز میکنید ...
.................
التماس تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
سلام احسند برشما چرابقیه همکاران قراردادی صداشون درنمیاد بنده هم بالای ده سال قراردادی هستم لطفا بقیه همکاران قراردادی هم نظربدید لطفا
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
چون قراردادی ها با آزمون و کد کارمندی استخدام نشده اند و براساس روابط بوده به همین دلیل امکان گرفتن حقوق کاملشان شخت تره
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
برادر من. قراردادیها تو استان چهارمحال دارن تسری را کامل میگیرن. ضریب ۳ و ۳/۵. شما کدوم استانی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
1
11
ضمن عرض سلام و ادب خدمت ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور جناب آقای دکتر ماکنعلی‌.
در اینکه جنابعالی و همکاران محترم در سازمان نسبت به ارتقای معیشت کارکنان زحمتکش و بی ادعای سازمان در کل کشور تلاش نموده و می نمایید شکی نیست. ضرایب اعمال گردیده همانند اصل موضوع اجرای قانون تسری یک جریان قانونی است‌ و با تفاوت در ضرایب فنی و اداری اهمیت کار همکاران فنی مشخص می شود.لذا اگر قرار بر اصلاح ضرایب باشد که یک مسئله غیر قانونی است. لطفا ضرایب مربوط به کارشناسان ارشد رشته های فنی نظیر ارشد ویروس شناسی ، باکتری شناسی ، انگل شناسی و...که زیر مجموعه علوم آزمایشگاهی می باشد یا ارشد رشته های بهداشت مواد غذایی و... را هم از ضریب ۳ به ۳/۵ یا حداقل ۳/۲۵ تغییر دهید. چرا نباید تفاوت بین مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته های فنی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
کاملا موافقم . همان گونه که اطلاع دارید در آزمون PHD همکاران دامپزشک دقیقا در کنار همکاران با مدرک کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس ) می شیند و فرقی و یا امتیازی بین هیچکدام نیست .ظ... لطفا همکاران با مدرک فوق لیسانس بیایند و موضوع را از مرجع قانونی پیگیری کنیم . چرا که حق گرفتنی است و نباید ساکت بنشینیم
لطفا از همکاران فوق لیسانس اول کانالی تلگرامی تشکیل بدهند و دوستان جمع بشوند و پیگیر باشیم .
م.س.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
در واقع مقطع بعدی دکترای عمومی، دستیاری و تخصص بالینی است. و phd مقطع بعدی فوق لیسانس است.
اون دامپزشکی که برای phd امتحان میدهد در واقع میگوید میخواهد از مسیر تحصیلی بالینی وارد یک مسیر تحصیلی غیر بالینی شود و در واقع چون دکترای عمومی بالاتر است پس این معادل سازی از نظر وزارتین مورد قبول است.
این باعث نشود شما تصور کنید فوق لیسانس با واحد گذرانده ی خیلی کمتر معادل دکترای عمومی است. هر کدام در جای خود محترم و لازم هستند ولی روی یک صندلی نشستن باعث اشتباه نشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
سلام همکار عزیز.کاملا با نظر شما موافقم.کارشناسی ارشد باید ضریب بالاتری داشته باشه و ضریبی که الان در نظر گرفته شده به دور از عدالته.اگر امکانش هست گروه رو زودتر تشکیل داده و برای عضویت اطلاع رسانی کنید که تا دیر نشده و شیوه نامه جدید رو اعلام نکردند بتونیم حق خودنون رو بگیریم
ناشناس
|
Japan
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
1
17
با سلام. تعجبیم از دکتر ماکنعلی که ....... گفتن که امسالو صدر در صد پرداختن.
هیچ اشاره ای به ظلم مجدد به کارشناسان فنی نکردن... در واقع تا اینجاش به فنیها 50% و به اداریها 100% پرداخت کردن. کاری کاملاً خودسرانه و برخلاف قانون. تسرّیی که از اول به اسم فنّیها و توجیه فنی مطرح و پایه گذاری شده.
................... الآنم دم از اصلاح ضرایب میزنن که ماحصل همون طرز نگرش و باور ایشونه.

هرچی بدبختی مالی در این سالها پرسنل خدوم ( اعم از فنی و غیر فنی) داشتن ماحصل ......... بیتوجهی پیاده نظام وزارتخانه در داخل سازمان یعنی مدیران اداری- مالی بوده و هست.

سؤال اساسی و بیجواب اینه که چرا ضرایب حقوقی و حکمهای حقوقی کل پرسنل ( نه فقط دکترا) به شیوه و قواره چند سال پیش نوشته و اجرا میشه؟!!!! در حالیکه تمام جاها متناسب با تورم و وضع اقتصادی موجود اصلاح شده..
چرا تا حالا بازنگری و اصلاح اساسی در حکمهای حقوقی انجام نشده که اصلا نیازی به گدایی تسرّیی نباشه که سرش هربلای خودسرانه ای که میخوان، میارن؟!!
هیچ جای کشور (نمیگیم دنیا) باورشون نمیشد و نمیشه که حقوق کارشناسان فنی و دکترهای یک سازمانی 6 میلیون باشه اون هم در سالهای 97 تا 99... چه برسه به سال 1400 !!!!!
اگر بناست ضرایب دوستان، برادران و خواهران شاغل در سایر امور اصلاح بشه، امری پسندیده و بسی بجاست ولی نه به قیمت کاستن از ضریب و دریافتی دکترها و ظلم به اونها.. کاری که از اول پرداخت تسرّی در سالهای گذشته هم شده و امسال بسی بدتر و با تخلّف واضح از قانون مصوّب صورت گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
21
3
اولا همه ما مجموعه دامپزشکی هستیم و در خدمت مردم دوم این بحث فنی و اداری که تعارض می باشد در صورتی که خیلی از کارهای فنی ها به دوش کارکنان اداریه..خود فنی ها هم بهتر از همه میدونن که اداری ها چجوری زحمت میکشن..ثالثا بحث تغییر ضرایب برای تحقق عدالت در پرداخت ها ست ..چرا یکی سی میلیون بگیره یکی پنج یا شش میلیون.اگه ضرایب برعکس بود و به نفع اداری ها بود اون موقع فنی ها اینجوری میگفتن..دوستان عزیز ما همه خانواده دامپزشکی هستیم و دوست داریم همه ما از منافع تسری برخوردار بشیم جوری که مشکلات معیشتی همه ما حل بشه پس اینقدر تفرقه بین فنی و اداری نیندازیم چون همکاریم و چرا که چش تو چش هم هستیم..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
3
16
اگر الان قانونی بود که میگفت کارکنان اداری پنجاه درصد حقوق بیشتر بگیرن حاضر میشدن به کارکنان غیر اداری هم بدن؟ چطور حالا که قراره به نیروهای فنی بدن صداشون درمیاد؟
پاسخ ها
جویای حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
محض اطلاع عزیزان
اداری ها با توجه به اینکه از وضعیت بند ها و ضرایب اطلاع داشتند (پیش از تسری)در بسیاری از استانها
موارد زیادی را به ناحق برای خودشان زدندحالا که بحث تسری پیش آمد همه سینه چاک می کنند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
آقا ما نیروی فنی هستیم 15 سال هم سابقه داریم کله اضافه شدن تسری به من 3.5 تا 4 تومان هست چطوری میگین بعضی ها 30تومان میگیرند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
4
18
آقایی که می فرمائید فنی ها خودشان می دانند اداری ها چه جوری زحمت می کشند. من یک نیروی فنی ام ولی نمی دانم چه جوری زحمت می کشی لطفا توضیح بده ببینیم چه جوری زحمت می کشی.
بگو لطفا کدوم کار فنی ها بر عهده اداری هاست؟
تغییر ضرایب برای تحقق کدوم عدالته؟ توضیح بده لطفا. مگر تو برابر با من در مدرسه درس خواندی انتخاب رشته دبیرستان رتبه کنکور نام دانشگاه رشته دانشگاه نحوه استخدام رانتی یا قانونی و از همه مهمتر نوع کار و محل کار و شرایط کار اداری تو مگر با من فنی برابر است که دم از عدالت می زنی. تو هنوز معنی عدالت را متوجه نشدی به هزاران دلیل. سی میلیون اگر میگیرم حق منه و حق تو ۳ میلیون است نه ۶ میلیون . اون ۳ میلیون بیشتر پولی است که آقای دکتر ماکنعلی عدالت را زیر پا گذاشته و از حق من برداشته به تو داده است. با چه هدفی خدا داند.
اگر ضرایب برعکس بود آن وقت اسم اداره دامپزشکی نبود چیزی دیگر بود. اینو هم متوجه نیستی متاسفانه.
با دوست داشتن نمیشود باید درسش را خونده باشی و امروز سوادش را داشته باشی تا کار دامپزشکی انجام بدی.
هنوز استعدادش را نداری معیشت خانواده ات را بر اساس درآمدت تنظیم کنی. آمدی دم از عدالت و یک خانواده بودن می زنی.
حالا پاسخ بده چرا اضافه کاری ات دو برابر نیرو های فنی هست. ولی فنی و اداری را یک خانواده حساب نمی کنی؟
وقتی حق السکوت توزیع پاداش و اضافه کاری و ماموریت دریافت می کنی عدالت را فراموش می کنی؟ تقسیم ته مانده حساب ها چی؟ وقتی یک نیروی فنی در اداره یا در روستا و ... تا ساعت ۶ بدون ناهار می ماند تو چطوری میتونی به بهانه اضافه کاری بمانی ناهار را از رستوران نزدیک اداره بگیری بخوری ساعت ۳ اداره رو ترک کنی؟
و هزاران ؟؟؟!!!!دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
باسلام واحترام وگله مندی خدمت جناب آقای دکترماکنعلی ریاست محترم سازمان
متنهای ارسالی فنی هارا ملاحظه می فرمایید باعث وبانی اینهمه تحقیربخشی ازپرسنل توسط بخشی دیگرشخص جنابعالی هستید چراچیزی را که بهش باورندارید هرازگاهی بیان داشته نمک روی زخم بخشی از پرسنل می پاشیدلم تقولون مالا تفعلون ماکارکنان اداری سازمان بعدازناامیدی مطلق نزد دیوان عدالت اداری اقامه دعوی کردیم تااستیفاء حق نماییم پس التماس می کنیم تا تعیین تکلیف توسط دیوان اصلاوابداحرف از اصلاح نزنید چون حضرتعالی همراه با بخش فنی معتقدید قانون فقط برای فنی ها تصویب شده اداری ها از صدقه سرفنی ها دارن میگیرن پس دیگه حرف از اصلاح ضرایب فقط ایجادتنش می کنه حضرتعالی یقین دارید امکان اصلاح وجودنداره پس خواهشا مصرانه درخصوص ضرایب الاورودنکنیدبذارید دیوان تودهن اداری هابزنه وانهارو سرجاشون بشونه ناراحتن برن جهاد برن قوه قضاییه تاکرامتشون حفظ بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
2
1
جناب دکترسلام
درخصوص اصلاح ضرایب دوفرضیه محتمل است :یاضرایب اداری هاازوضعی کنونی به دلایل اعتراضات گذشته بدترووخیم ترمببشه یعنی صددرصدمیشه 50درصدکه محتمل ترین فرضیه هسیااینکه دوفرضیه بعدی ممیخوادازاساس ضرایب اداریهارابدون تغییر ددردرخصوص فنیها افزایش بدهداین فرضیه حتم بارای دیوان تمکین نخواهدشدشاهدمثال راه قطعی اقای سرخابی چن ساله اجرانمیشودپس دوستان اداری باجدوجهدمطالبه گریتونو ادامه بدید
همکار
|
United States of America
|
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
1
4
ای بابا...
ای بابا...
دوستان دارن تسری رو هنوز نداده اما و اگر توش میارن
اونوقت شما کارمندای فنی و اداری افتادین به جون هم؟
اصلا ذات ما ایرانی جماعت اتحاد رو error میده.
برادران عصبانی و همکاران نا متحد که بیشتر اوقات از جاده
انصاف خارج می شید،همه میدونیم که در بعضی ادارات و قسمت ها بیشتر بار زحمات به دوش فنی ها و در بعضی ادارات و پست ها به عهده همکاران اداری است.
بنده خودم نیروی فنی هستم اما نمی تونم بگم همیشه و در هر حالی از نیروی اداری بیشتر زحمت می کشم
بهر حال ما همه به صورت نسبی وظایف رو تقسیم کردیم
به نظر من در حال حاضر تمام نیرو و همت و عرضه ای اگه داریم باید صرف مساله اصلی یعنی پرداخت کامل و مهمتر ازون ورود هر چه سریعتر به حکم کنیم
چرا باید بی راهه بریم؟
این دعواها فقط ذلیل کننده خانواده دامپزشکی ست
خواهش می کنم عاجزانه خواهش می کنم توان خودمونو در جهت درست و در مسیر رسیدن به حقوق حداقلی خودمون مصرف کنیم.
دکتر ماکنعلی کار بزرگی انجام دادن و همیشه قدردان زحمات این مرد لایق هستیم ..
اما از ایشان تقاضا داریم این موضوع رو تا رسیدن به نتیجه قطعی(به معنای واقعی) دنبال کنند
در شان خانواده دامپزشکی نیست این سطح زندگی و این حقارت معیشتی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
3
3
درود بر دکتر بزرگوار و عالیقدر
ناشناس
|
Finland
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
3
3
سلام جناب آقای دکتر ماکنعلی عزیز وتمام سروران وبزرگ واران که در پرداخت تسری زحمت کشیدید موفق وموید باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
1
3
من هم بعنوان بخش فنی از شخص رئیس سازمان دامپزشکی جناب آقای دکتر ماکنعلی به جهت ضرایب تسری گله مند و شاکیم. اقدام ......... بخشنامه ای خارج از اختیارات قانونی موجب اختلاف بین ارکان مختلف سازمان شده است. .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
1
6
عدالت لزوما به معنی مساوات نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
1
1
درود بر تلاشگران عرصه دامپزشکی ...
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
2
3
تنها راه اجرا شدن کامل تسری شکایت به دیوان و اعتراض به وضع موجوده. این وضعیت پرداخت پنجاه درصدی و اینکه معلوم نیست آیا سال آینده پرداختی وجود داشته باشد یا نه ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
4
1
با سلام. میگن تو جهنم ایرانی ها نگهبان وجود نداره، چون خودمون همدیگه رو می کشیم پایین و پایین تر و به هم کمک نمی کنیم که از جهنم همگی نجات پیدا کنیم! دوستان و همکاران اکه ضریب همکاران اداری کمی بیشتر بشه از دوستان فنی چیزی کم نمیشه، یکپارچگی و گشاده دست بودن باعث ارتقا جایگاه سازمان می شه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
5
دکتر ماکنعلی عزیز. ما خانواده دامپزشکی نیاز شدید به تسری داریم. حقی که ده سال است پایمال شده. لطفا اما و اگر نکنید. باید تسری صد درصدی صورت بگیرد. از میزان حقوق دکترهای ادارات خود خبر دارید. اگر نور چشمی باشد که هیچ . در عیر اینصورت حداکثر 7 میلیون. اگر این عدالت است بی عدالتی از هرچیز دیگری بهتر است
پاسخ ها
همکار قدیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
آبدارچی اداره برق حدود9 ملیون حقوق میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
3
واقعا به داد کارکنانتان برسید تسری را اعمال کنید
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
4
ساغول .........ساغول بر این مدیر دلسوز .ولی در این قضیه گذشت زمان کارها را خراب خواهد کرد باید تا کوره داغه ... تسری را داغ داغ به حکم نشاند تا کارمندان دامپزشکی به حق تصویب شده خود برسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
4
1
( دوست دوران دبیرستان که به صورت اتفاقی پس از سالها همدیگر رو ملاقات کردیم )
شغل دوم : گاری چرخ دار باقالی و لوبیا پخته و نخود و شیر بلال و فلافل با ابعاد 6 متر در 2 متر. مجهز به 4 چرخ و کابینت و 2 شعله گاز و 4 ویترین شیشه ای و البته به زودی بخش لواشک و ترشک کاسه ای هم اضافه میکنه
مکان : یکی از مکانهای تفریحی معروف تهران پنج شنبه ها به صورت پاره وقت و جمعه ها تمام وقت(جمعا 8 روز در ماه ) . مواد اولیه مصرفی که همگی در خانه تهیه میگردد نهایتا 4 تومن.
درامد تقریبی : (به گفته خودش و با خنده میگه ماکه دزد نیستیم راحت میگیم ) در فصل تابستان ماهی 9 الی13
شب عید و تعطیلات 13 روزه عید 17 تومن.
شغل ثابت : فروشنده نخ و ریسمان(مغازه 30 متری)
درامد شغل ثابت : با چهره ای امیدوار(بر خلاف ما کارمندا) میگه هر چی خدا بزنه به کارتمون
سطح سواد : دیپلم
سطح معرفت : هر مشتری خانوادگی که براش میاد یکی خودش رد میکنه بعدی رو میگه برو دکه بالایی و خیلی تابلو با صدای بلند امارشون رو به دکه های بغل میده ! ( قابل توجه جنگجویان تسری و سرزمین لیانشامپو )
حالا برای دوستم توضیح بدم تسری چیه و چه داستانهایی برای تسری گرفتن داریم یا بزارم هنوز فکر کنه بعد از 6 سال درس خوندن به قول خودش ادم حسابی شدم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
غرض از گفتن این موضوع دوست دوران دبیرستانم این بود که بعد از 6 سال درس خوندن و دکتر دکتر شنیدن حس بازنده بودن داریم . سازمان که فکرمون نبود و نیست. دوستان اداری این بار این بحث هارو کنار بگذاریم بلکه نتیجه بگیریم
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
1
2
حقوق کارکنان منابع طبیعی که زیر مجموعه جهاد کشاورزی میباشند میدانید چقدره؟
یک کارمند منابع طبیعی با 15سال سابقه کار حکمش 18 میلیون هستش؟!!!!
حال باید علت را بجای پیگیری تسری، در خود دامپزشکی از قسمت اداری جویا شد که چرا در یک وزارت خانه با یک سیستم حقوق و دستمزد دو اداره زیر مجموعه دارای دوگانگی حقوق هستند؟!!!!! که حل شدن این موضوع دیگه نیازی به تسری نیست......
نظر شما
ادامه