کد خبر: ۶۶۹۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۱۹ میلیارد ریالی یک کشتارگاه برای عرضه خارج از شبکه مرغ در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، «محسن عسکری» افزود: براساس ارسال پرونده تخلف یک کشتارگاه مرغ به اتهام عرضه خارج از شبکه ۴۵ هزار و ۲۱۴ کیلوگرم گوشت مرغ از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، پرونده به شعبه ۶ بدوی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ارجاع شد.

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه مذکور باتوجه به عدم ارایه مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۱۹ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون یک کشتارگاه صنعتی دام در شهر کرمانشاه و ۱۱ کشتارگاه سنتی و ۹ کشتارگاه مرغ در این استان فعال است.

استان کرمانشاه با حدود سه میلیون راس گوسفند و بز و ۲۰۰ هزار راس گاو و گوساله یکی از قطب های دامپروری کشور محسوب می شود که از این تعداد حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار راس دام در اختیار عشایر استان قرار دارد.

سالانه ۴۵۰ هزار تن محصولات دامی در استان تولید می شود که از این میزان حدود ۲۵ هزار تن آن گوشت قرمز و بیش از ۳۰۰ هزار تن نیز شیر است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
2
فکر کنم تا یکی دو سال دیگه اردوگاه کار‌اجباری هم‌ راه بندازیم. از صفر تا صد یک شغل را زوری بهشان می‌گیم باید چکار‌کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
1
با سلام. اقتصاد و سیستم بیمار، نتیجه دخالت های بیجا در هر کاری است و نهایتا استفاده از قدرت،
مشکل مدیریتی در وزارت جهادکشاورزی در تامین نهاده ها و خوراک، گوشت مرغ و ...، برای تولیدکننده و کشتارگاهی بدبختی و به بارآورده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
1
کشتارگاه بدبخت؟؟؟؟؟؟؟آیا واقعا می دانید کشتارگاه صنعتی طیور کارگاه پول چاپ کنی .پس اگر نمی دانید حتما تحقیق کنید.پول پرکنی به ازای هر کیلوگرم=قطعه کاری-فروش پا-آلایش-پودر پر=پودر گوشت=پودر خون-روغن چربی و...با این همه درآمد .این که پرسنل زحتکش دامپزشکی دارن مفت کار می کنند بحثش جدا به خاطر بی عرضگی... اتفاقا ارگان های نظارتی در این شرایط حساس باید بیش از پیش نظارت ها را قوی کنند و با متخلفیت برخوردهای اساسی گردد
دامپزشک از ......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
1
دوست ناشناس من خودم به دلیل اینکه مسئول فنی کشتارگاه بودم از زیرابی رفتن وچگونگی کشتار وتوزیع مرغ توسط کارفرما دادو فریادم را تنها شیخ سعدی علیه الرحمه نشنید چه بی قانونی هایی که صورت نمی پذیرد وما بیرون از گود فقط جمله اجبار دستوری واقتصاد اجباری را بیان می کنیم از دی ماه 99 به بعد که بحران مرغ شروع شد کارفرما تولید روزانه را به انحا مختلف وبدون اخذ گواهی ویا اجبار وتهدید مسئول فنی به صدور گواهی حمل محصولات تولیدی را به نقطه صفر مرزی کرمان واستان سیستان می فرستاد ودنبال سود بیشتر بود در حالیکه قبل از ان زیر قیمت ابلاغی تعاونی کشتارگاه هابه دلیل رقابت کشتارگا ها با یک سود متعارف در سطح خود استان توزیع می کرد باید قبول کنیم بعضی جاها باید با اقتدار واطلاعات کافی باید ورود کرد واز سواستفاده های ناشی از بحران جلوگیری کرد ولی ورود سرسری واز سر رفع تکلیف اوضاع را بدتر میکند نهایتا در این بین افراد دلسوز وقانون مدار قربانی وافراد سودجو تشویق می شوند احسنت به مدیران کرمانشاه که این اقدام را انجام داده اند وصد تاسف به استان ........ که فقط ضعیف ها را قربانی ودرشت ترها را فربه تر کردند وامثال .... که در صدد اجرای قانون بودند از کار بیکار نمودند
نظر شما
ادامه