کد خبر: ۷۳۱۶۸
تعداد نظرات: ۱۴۵ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
بر اساس این ابلاغیه، درصد پرداختی به کارکنان فنی ۱۰ درصد بیشتر از کارکنان اداری در همان شغل می‌باشد و درصدهای پرداختی فوق‌العاده خاص به کارکنان، متناسب با جایگاه سازمانی هر شغل می‌باشد ...

حکیم مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در نامه‌ای به ادارات کل دامپزشکی استان‌ها، اصلاحیه شیوه‌نامه پرداخت تسری فوق‌العاده خاص کارکنان این سازمان را جهت اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش حکیم مهر، بر اساس این ابلاغیه، درصد پرداختی به کارکنان فنی در کلیه مشاغل ۱۰ درصد بیشتر از کارکنان اداری در همان شغل میباشد.

همچنین بر اساس این ابلاغیه، درصدهای پرداختی فوق‌العاده خاص به کارکنان، متناسب با جایگاه سازمانی هر شغل میباشد، به طوری که مدیران کل دامپزشکی (یا سرپرست اداره کل) بیشترین درصد دریافتی را داشته و معاونین اداره کل و رؤسای ادارات دامپزشکی شهرستانها در جایگاه بعدی قرار دارند.

متن کامل این ابلاغیه به شرح زیر است:


انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
3
31
آقا یکی اون ملاحظات را برا ما توضیح بده
الان یه کارشناس تو شبکه شهرستان چندین کار انجام میده تست سل و بروسلوز و بازرس کشتارگاه و نظارت و... این چجور محاسبه میشه؟
در صورتی که وظیفه اش فقط یکی هست طبق این ملاحظات!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
باید با این طبق شیوه نامه خودشون برخورد کرد فقط مسیولیتی که تو حکم داری انجام بده ،نور چشمیا ی مدیر کل که همه پست کارشناس مسیول دارن بقیه هم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
.................. این پول تسری شرایط کار است نه پول مسولیت و حق جلسه.این پول باید به آنهایی برسه که در معرض خطرند مثل کشتارگاه یا مبارزه .ایکاش بر اساس اشتغال در این بخش‌ها تقسیم می‌کردید دلمان نمیسوخت.
.........................
اگر واقعا راست می‌گویند مدیران کل که داخل طویله نمی‌روند رو خط کشتار بجز بازدید نمایشی نمیروند، را کمتر می‌دادید ..................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
تمام ش خلاف قانونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
...... کسی که با رای مراجع ذیصلاح سرکار نمیاد تسری بگیرد اما کسی که ۱۵ روز کارکرد داشته تسری نگیرد ؟ آخه روی چه منطقی اینو نوشتین
......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
افرادی که غیربومی هستند برای صله رحم مجبور هستند مسافت چند صد کیلومتری را طی کنند تا به مقصد برسند و حداقل دو روز در راه هستیم. پنج روز هم بخواهیم با خانواده باشیم. بایستی حداقل یک هفته مرخصی بگیریم. لطفا با انتقال افراد غیر بومی که بیش از ده سال سابقه دارند موافقت کنید
کاردان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
به نظرم صبح به صبح یکی تو گوش کاردان ها بزنن که یه موقع جایگاهشون فراموش نشه
عدالت
|
Turkiye
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
6
56
کدام قانون و کجای اون قانون اشاره شده که میبایست اینجور شیوه نامه ای تنظیم بشه ،متاسفانه روسای سازمان قانون را به نفع خود تفسیر کرده اند در هیچ کجای قانون تسری به چنین مواردی اشاره نشده است.
قانون تسری بسیار واضح و روشن است
شخصا در اولین فرصت از این شیوه نامه در دیوان عدالت اداری شکایت خواهم کرد
................................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
اگر برفرض محال_فرض محال محال نیست_تسری با هر درصدی وارد حکم بشه این شیوه نامه های من درآوردی توحیهی خواهد داشت ؟
ناشناس
| Japan |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
این شیوه نامه کلی مشکل داره اگه یه حقوق دان بیاد بررسی کنه کجا مدیر کل کار سخت و زیان اور انجام میده که تسریش بشه 75 یعنی بالاترین دریافتی و این در حالیست که تسری فوق العاده خاص بخاطر شغل سخت و زیان اورو خطرات ناشی از ان میباشد که این شیوه نامه اصل تسری رو زیر سوال میبره و اگه کسی بخواد دست بزاره براحتی اب خوردن سازمان رو محکوم میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
عدالت کجایی
عدالت کجاییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
اینم برید با ناشکری قطع کنید. متاسفم
همکار فنی دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
شکایت کنید ما هم همراه شما هستیم با وجود اینکه نیروی فنی هستم، ولی در استان بیش از چندین برابر این ده درصد در مزایا برای همکاران اداری جبران خواهد شد (مثلا صدو بیست ساعت اضافه کار و ۱۲روز ماموریت برای خودشان ولی همکاران فنی ۵۵ ساعت و سه الی چهار روز ماموریت) مدیرکل هم چاره ای جز اجرا ندارد چون قدرت اصلی تصمیم گیری ها به دست معاون توسعه ست....
همکار
|
Finland
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
6
41
من این چیزا سرم نمیشه فقط،میدونم من کاردان صبح تا پایان کار در حال واکسیناسیون هستم و طرح پشت طرح، خونگیری و تست و....
ولی همکارم با مدرک لیسانس بازرگانی امور اداری شبکه هستند ایشون ۴ میلیون خورده ای تسری میگیره من ۳ میلیون.یه نفر از بزرگان سازمان جواب بده چرا
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
دوست عزیز کاردان من کاملا با حرفت موافقم اگه تو دامپزشکی همون کاری را که بخش واکسیناسیون توسط کاردانهای عزیزو زحمتکش انجام بشه از ادارات بگیرن واقعا دامپزشکی هیچ حرفی واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره اما موقع تقسیم تسری و مزایا کمترین بهره را میبره .خدا ....... این بی عدالتی را خودش درست کنه
همکار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
بیشترین مزایا باید به همکاران واکسیناتور تعلق بگیرد در معرض خطرات بی شماری هستند متاسفانه به نورچشمی های مدیرکل می رسه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
کاردان جان اون پولی که از واکسیناسیون میگیری رو حساب کردی فقط نگو نه که امکان نداره
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
میشه صریح بفرمایید منظورتون از پولی که برا واکسیناسیون میگیری را حساب نکردی.منظور من واکسیناسیون رایگان بخش دولتیه.اگه همکارا شما از این پولا میگیرند خودشون میدونند و خداشون
کاردان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کاردان در سیستم دامپزشکی برابر با برده هست. علاوه بر تمام این کارها چند کار اداری و رانندگی رو هم به مسیولیتهای کاردان اضافه کنید. اون عزیزی که فکر میکنه درامد کاردان از واکسیناسیون خوبه بره واکسن بزنه . کاردانو به پستهای بالا راه نمیدن ، پستهای بالا که به اختیار خودشون میتونن کار کاردان رو انجام بدن
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ناشناس ۸:۲۷ منظور از پولی که از دامدار گرفتی خیلی سنگین و تهمت بزرگیست و دو حالت بیش نیست یا غرض داری یا مرض. والسلام
همکار دولتی
|
France
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
39
وقتی مدیران کل و معاونین هر ماه ۱۷۵ ساعت اضافه کار و ۲۰ روز ماموریت شبانه رو با فوق العاده مدیریت رو که بیشتر یا معادل حقوق شان میشه رو می گیرند اختصاص دادن بالاترین ضرایب عین ظلم در حق بقیه هست. ضمن تقدیر و تشکر از سایت بسیار وزین حکیم مهر خواهشمندم به مدیران کل و معاونینی که مخالف عرایض بنده هستند بفرمایند چند تا فیش پرداختی حقوق رو به نمایش بگذارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
30
مدیرکلی که حوصله جواب دادن ی کارشناسو نداره، نحوه برخورد با کارشناس رو نمیدونه، و دغدغش در سطح افتتاح اسم ی ساختمونه، حتما این ضرایب حقشه!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
37
این شیوه نامه عین تبعیض و خلاف است.به دیوان شکایت کنیم باطل می‌شود.
فلسفه این تسری پرداخت هزینه خطر (پول خون) همکاران است.مدیرکل و معاون و ... که در دفتر نشستند یا در جلسات چه خطری آنها را تهدید می‌کند که ۷۵ درصد بگیرند و کارشناس و کاردان مبارزه که در صف اول هستند ۶۷ درصد.
................ حداقل عدالت را برقرار نکردید.
انتظار این بود که مبارزان صف اولت را بیشتر توجه کنی ..................
همکاران باید دیوان عدالت اداری شکایت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
کاملاً موافقم باید شکایت شود و تفاوت درصد برای پرسنل کلاً خلاف قانون می باشد و در قانون فوق العاده خاص مشاغل سخت و زیان آور همه چیز مشخص شده است و نیاز به تصمیمات فراقانونی ندارد
........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
15
حالا که ساختمان دامپزشکی را هم می‌خواهند بفروشند ، در زیر چادر پرداخت تسری مبارک!
ناشناس
|
Japan
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
29
دلم میسوزد
وقتی میبینم
توی شهرداری
حقوق
آنهایی که جدول حل می کنند ،
بیشتر از
آنهایی است
که جدول تمیز می کنند !!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
باحال گفتی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
22
عادلانه نیست انگیزه کار را از نیروهای فنی که بار اصلی اجرا را به دوش می‌کشند می‌گیرد
ناشناس
|
Japan
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
13
16
چرا تو قانونشون کارشناسی ارشد دیده نشده در حالی که بر طبق قوانین کشور کارشناسی ارشد معادل دکترای عمومی ان رشته هست
پاسخ ها
حمید حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
با این موافقم متاسفانه ما اندازه دکترا درس خوندیم ولی کارشناس حساب میشیم ظلمه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
واقعا در حق همکاران دارای مدرک کارشناسانی ارشد ظلم شده است و باید ضریب ما هم تغییر کند.حتما حتما از طریق دیوان عدالت اداری شکایت و پیگیری خواهیم کرد و اینکه حتی اگر نتیجه نگیریم از طریق شورای نگهبان قانون مجلس را به بررسی خواهیم گذاشت. اجحاف تا به کی برخی از بزرگواران بر طبق شیوه نامه شما ضریب و یک مقطع تحصیلی بالاتر می گیرند ولی ماها که یک مقطع بالاتر را داریم باید یک مقطع تنزل داشته باشیم.؟؟ چه دلیل منطقی برای این موضوع وجود دارد؟؟؟؟
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
منم موافقم. ضریب کارشناسی ارشد باید بشه 3.5. ماهم 6 سال دانشگاه درس خوندیم چرا اندازه لیسانس تسری بگیریم؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
تو که اینقد قدرت داری که مجلس و شورای نگهبان و دیوان عدالت به حرفت گوش میدن چرا توی اداره دامپزشکی موندی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خودت رو معادل دکتر میدونی اما نمیدونی تو این شیوه نامه منظور از کارشناس مدرک نیست
منظور از کارشناس تو این شیوه نامه هر فردی است که کار کارشناسی انجام میده و شامل دکتر ارشد و لیسانس هست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
کسی صحبت از شیوه نامه نکرده.بحث اینجا ضریبه مدرکه.شما اشتباه متوجه شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
توی قانون کارشناس ارشد دیده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
ما هم به قانونش معترضیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
3
26
مگر قرار نشد مسولین نوکر مردم باشند نه اینکه بیشتر مزایا را بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
21
مگه یه بار شیوه نامه رو ابلاغ نکردند این دیگه چیه؟ این تبصره ها از کجا اومد؟
محمدی
|
United States of America
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
16
2
این نامه فقط مربوط به ماده ۱۴ هست اصل تسری ماهیانه طبق روال قبلی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
آفرین این شیوه نامه فقط برای درآمد ماده 14 می باشد ولاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
ماده 14 هم یکی از محل های پرداخت تسری است که در قانون به آن استناد شده است چرا سفسطه می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
چه اصل چه فرع.کل پول تسری را شامل شده
ناشناس
| Poland |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
مسئولین محترم سازمان لطفا شفاف به استان ها ابلاغ کنند ، یعنی چی چرا امور مالی ما میگه این نامه فقط مربوط به پولی که سازمان در قبال ماده ۱۴ میده هست ؟؟
اصل تسری ماهیانه طبق روال قبل هست یعنی چی یه بام دو هوا مگه داریم این بر خلاف قانونه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
2
12
با سلام و عرض ادب
اگر این قانون واقعا اجرا شود، پارتی بازی نشه، همکارانی که‌ در اداره به بهانه های مختلف از جمله(دیسک کمر و گردن) تن به کار نمیدهند، برای کارهای بیرون از اداره انگیزه پیدا می‌کنند. در ضمن پرداخت اضافه کار و ماموریت در ادارهای شهرستان به صورت ناعادلانه بوده و بعضا نیروهای اداری که کمترین اضافه کار و ماموریت را دارند به واسطه رابطه نزدیکشان به رئیس اداره بیشترین را دریافت می‌کنند، خواهشمندم به این چنین مسائل هم رسیدگی کنید
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
اگه واقعا دیسک کمر و گردنشون مشکل داره و عمل کردن حق باهاشونه
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
اگه واقعا دیسک گردن و کمر عمل کردن باید یه کار سبک بهشون بدن. حرف زور نزنید
یه پام فنی یه پام اداری ولی تسری اداری!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
9
5
آقای مهندس حسینی خواهشاً اینو یا اینجا یا بصورت مکتوب جواب بده، بنده در اداره کل مشغول هستم دارای پست فنی ولی در روابط عمومی هستم ولی مثل آقای دکتر اسدی سازمان و بقیه روابط عمومی ها باید دائم لباس فرم پوشیده برای مستند سازی همراه مدیر، با صداوسیما، با ناظر شرعی و... به کشتارگاه، دامداری، عشایری و... برم. حالا فرق من با کارشناسان مبارزه، بهداشت عمومی و قرنطینه ستادی اداره کل که پشت میزی هستند چیه که اونا با مدرک فنی و کار اداری باید تسری فنی بگیرن؟! بنده با مدرک و پست سازمانی فنی ولی شغل اداری و فنی، امور مالی ما میگه باید اداری بگیری ؟! اینو روشن کنید.
الان یعنی فنی های شاغل در اداری سازمان اداری میگیرن!؟ همون دکتر اسدی روابط عمومی سازمان باید از ما دفاع کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
شما همراه مدیرکل ....... میری، قاعدتا چنان از شما حفاظت میشه که سگ گازت نگیره،گاو بهت لگد نزنه،لباس چندلایه میپوشی که آب کلر روی لباست نریزه و ............. و بسلامت میری منزل.تسری مدیرکل باید ۵۰ باشد شما هم اگر دوست داشتی برو مبارزه ۶۷ بگیر
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
24
به تناسب جایگاه سازمانی و به عناوین مختلف ( اضافه کار و حق مدیریت و...) بیشتر میگیرن. تسری چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
این تبعیض از نظر قانونگذار و دستگاه نظارتی باطل است ...............
کاردان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آخه خود ضریب تسری هم بیشتر میگیرن، باز درصدشم زیاد کردن
کارشناس
|
Belgium
|
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
1
29
یعنی چی ، مدیر چرا باید از کارمندی که همینجوری حقوقش کمتره ، بیشتر بگیره . کارمند بدبخت مگه چه کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
36
7
ممنون از پیگیری های معاون محترم سازمان.
ان شاالله در حکم هم منظور بشه.
درود بر مسولان پیگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
معاون شهرستان معادل کارشناس مسئول ستاد هست
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
11
5
معاون اداره شهرستان چه درصدی تعلق میگیرد در جدول قید فرمائید.
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
35
مرخصي چه ربطي داره به كسر از تسري؟
مرخصي استحقاقي بيش از ٥ روز حق پرسنل هست چرا اين دستورات صادر مي شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خب این مزایای غیر مستمر است ربطش اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
این نامه کاملاً مغایر قانون پرداخت فوق العاده خاص می باشد .............
دکتر بی پروا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
2
31
بنده نیروی غیر بومی هستم مجبورم یک هفته مرخصی بگیرم برم 1000 کیلومتر اونور پیش خانوادم چرا باید تسری کم بشه
انتقالی منو بدید تا مرخصی نرم

پناه میبرم بر خداوند از بی عدالتی های سازمان
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
7
15
چرا تفاوتی در مدرک نیست؟ بنده با دو تا دکتری باید اندازه یه کاردان تسری بگیرم بعد مدیر کل ....... با معدل 12، 75%!؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خوبی دکتر جان، نخبه عزیز، چقدر بهت گفتم جای شما اینجانیست برو دانشگاه، بخون دکترای سوم را هم بگیر!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
26
سلام
در پائین نامه رونوشت...
برای ریاست سازمان ۸۵ درصد و برای معاونین ۸۰ درصد
نوشته شده است
بنظرم این نامه باید محرمانه ارسال میشد
آیا هدف از علنی کردن موضوع برای قطع حق تسری است و توپ را در زمین همکاران انداختن است؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
افرین چه دقتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خودشان برای مزایای خودشان تصمیم می گیرند و کاری به قانون ندارند و تصمیمات غیرقانونی را جهت اجرایی شدن ابلاغ می نمایند
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
14
یه نفر معنی تسری رو برای همکاران صادر کننده شیوه نامه، باز بکند... آیا نظرشان تسری همان مزایا یا حق جلسه یا حق مدیریت هست؟ چرا واکسیناتور و کارشناسان که بیشترین خطرات را تحمل می کنند باید این درصدها را داشته باشند این شیوه نامه خلاف قانون و مغایر با عدالت اداری و اجتماعی می باشد .... همین طور ترویج نورچشمی سالاری ست تا شایسته سالاری!! نقص علنی عدالت و نابودی انگیزه کاری همکاران پاک دست و درستکار می باشد........................ این چه مدل پیگیری جهت بهبود معیشت همکاران هست؟!! خود سازمان مدام ترویج بی عدالتی می کند ....
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
3
14
اقا ایشان پلکانی شدن را درست یاد نگرفته اند باید جهت پلکان را یادشان داد .
بیشترین مزایا باید از ضعیفترین ها شروع شود .
قابل توجه نویسندگان دستورالعمل
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
17
جناب حکیم مهر
لطفا در یک پست خبری دیگر در مورد این شیوه نامه سازمان یک نظرسنجی با دو گزینه موافقم و مخالفم ترتیب دهید تا فرصتی فراهم شود همکاران محترم نظر خود را صریح و شفاف خود را به رئیس و معاون محترم سازمان اعلام نمایند. ایشان نیز به نتیجه نظرسنجی از همکاران احترام قائل باشند و در تصمیم گیری لحاظ نمایند.
این وضعیت زیبنده نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
28
فعالیتها کاملا عادلانه تقسیم شده :
1- کارهای صحرایی و مشکل برای ما
2- مزایا برای مدیران کل

علی برکت الله
کاردان
|
United States of America
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
18
......... اوج بی عدالتیه...کاردان یا کارشناس بدبخت که تمام وقتش تو روستا و طویله و دامداریست چرا باید این ضریبش باشه؟ ............ باعث از بین رفتن انگیزه ی کاری در همکاران کاردان و کارشناستون میشه
punisher
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
4
9
شیوه نامه و قوانین رو برای عموم تصویب میکنند فردی نیست که یکی میگه من روابط عمومی هستم یکی میگه من واکسیناتور هستم همه هم حق خودشون رو بیشتر میدونند مدیر کل ها کل زمان 24 ساعت شبانه روز را در خدمت سیستم هستند بیشتر بگیرند نوش جونشون ولی این درصد های من در آوردی دو سه درصد پائین بالا فقط اختلافات را زیاد میکند الان از همه بیشتر سر معاون توسعه دامپزشک کلاه میره از کاردان و سایر رده ها حتی زیر دیپلم درصدش کمتره کاش بر اساس مدرک تحصیلی و طبق قانون اصلی پرداخت میشد مدتی بود که همکاران همین روش را قبول کرده بودند دوبارهخ شلوغ بازی و کینه و دشمنی شروع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
2
15
زینهار زینهار !!!!
آقایون خانوم ها پرداخت تسری چه ربطی به تعداد روز مرخصی استحقاقی داره؟؟ کسی بخواد از رشت پاشه بره شیراز به خانوادش سر بزنه با توجه به بعد مسافت باید زیر 5 روز برگرده به خاطر دریافت تسری کامل ؟؟؟
ضمنا در کجای شیوه نامه قبلی در خصوص افزایش ضریب خانواده های ایثارگر و شهدا اشاره شده هاااا؟؟
انصافتون کجا رفته؟ ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
واقعا متاسفم ،اظهارنظرهای کاملا غیر کارشناسناسه ،در حال حاضر تسری که توی حکم نرفته که بخواد مرخصی و ... در اون دخیل نباشه ،الان تسری مزایای غیر مستمر هست و کاملا درسته که شرط پرداختش حضور در اداره باشه .فقط متاسفم که تسری با هزار سختی و فقط برای چند سازمان در کل کشور برقرار شده به خاطر چند درصد کل زحمات نادیده گرفته میشه ،وقتی میگید مدیر کل یا رییس سازمان درصدش خیلی زیاده ،یه کم خبرای همین حکیم مهر رو بخونید تا الان شنیدید که کاردانی به خاطر مسئله اداری دادگاهی بشه ؟در صورتی که مسئولیت رییس سازمان و مدیر کل اینقدر سنگینه که با کوچکترین اشتباهی ممکنه کل سابقه کاری و آبروش به باد بره ،خبر چند روز پیش رو بخونید تا بفهمید کار فقط کار اداری و فنی نیست مدیریت اونم تو شرایط حاضر واقعا سخته،حتی دریافت صد در صد تسری هم به نظرم ارزش گرفتن حتی ریاست سازمان رو هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
برای فرار به جلو همیشه از خانواده شهدا و جانبازان سوء استفاده شده و این روند همچنان ادامه دارد
این تبعیض ها به نفع عزیزان جانباز و خانواده شهدا نیست و محلی برای قانونی جلوه دادن تصمیمات خلاف قانون می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
من هم در غربت هستم و اگر بعد از چند ماه بخواهم از یزد به تهران بروم تا خانواده را ببینم حقم ذایل میشه، در حالیکه بعد از 17 سال خدمت با درخواست انتقالی به استان
زادگاهم موافقت نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
ناشناس ۱۰:۳۶
گفته هاتون کاملاً غیرمنطقی می باشد اگر مدیرکل یا رئیس سازمان بیشتر باید پاسخگو باشند ربطی به فوق العاده خاص که مخصوص مشاغل سخت و زیان آور است ندارد در ضمن آنها از تمام مزایای ..... موقعیت خود نهایت استفاده ....... می نمایند .............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
لطفاً با درخواست انتقال افراد غیربومی که بیش از ده سال سابقه دارند موافقت کنید. چندین سال شاهد بی عدالتی هستیم طوریکه با انتقال افراد بومی استان خودشان به ........ و ........ شاهد هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
18
تسری یک قانون مصوب مجلس دارد، چرا اینقدر به نفع خودتون و غیرقانونی تغییرش می‌دید، من که راضی نیستم .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
16
فکر نکنم در قانون تسری گفته باشه آیین نامه اجرایی و شیوه نامه بعدا توسط سازمان تعریف شود. صریح و شیوا ضریب ها را در بند های حکم کارگیزینی تعیین شده است، نمی دونم چرا سازمان دوست دارد خلاف قانون حرکت کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
14
وقتی قانون همه چیز را مشخص کرده است این تصمیمات خلاف قانون .......... کار خطرناکی است و باید منتظر عواقب آن باشند
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
19
اگر دادن پست و مقام به کارکنان و پرداختی ها و حقوق و مزایا بر اساس شایسته سالاری و قانون و عدالت باشد، هیچکس اعتراض نمی کند ولی وقتی کسی به چشم مدیر خوش نمیاد همه جا ضرر میکند، پست نمیدن، اضافه کار و ماموریت کم میدن ، در نتیجه مزایایی که بر اساس حقوق میدن چون حقوق پایینه آن مزایا هم کمتر میشه. حالا هم که گفتن کارشناس و کاردان اینقدر درصد. این یعنی به استضعاف کشیده شدن در همه زمینه ها. چون اگر بشر به استضعاف اقتصادی کشیده بشه منجر به استضعاف فکری و فرهنگی هم میشه، دلسرد میشه، کارآییش کمتر میشه. این به ضرر دستگاه و نظام هم هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
20
4
یعنی جون به جون خیلی همکارای دامپزشکی بکنن ها، باز معترضن.
دست تا کتف رو هم عسلی کنی و دهنشون بذری باز معترضن.
اصا یه تعداد فقط و فقط و فقط کارشون اعتراض و کار نکردن و قر زدن و حسادت و خساست و متلک انداختن و ... ست.
جای رییس سازمان باشم تسری و همه رو لغو میکنم تا فقط و فقط همون حقوق چندرغاز و آبروریز و خجالت آور دست نیروهارو بگیره.

بابا بس کنید دیگه،
به خدا خجالت آوره،
یه تعداد انرژی منفی فقط دنبال حاشیه درست کردن و ایراد گرفتنن،
از اداره کل خودمون بگیر تا بقیه ادارات دامپزشکی همون تعداد ناشکر هی مدام غز میزنن و خواسته های بالا بالا دارن.
هر چیم تسری بهشون بدی باز کمشونه و غر میزنن و قدر نشناسی میکنن.

اینقدر بگین و بگین و غر و لنگ بکنین تا اینم قطع بشه و همون حقوق مسخره ی توی حکم رو بگیرین تا صبح دولتتون بدمد.

یه کم خرد و زیرکی و یه کم قدر دونستن و یه کم تشکر کردن یاد بگیریم.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
شما اول برو قانون رو بخون و بدون بعد ابراز فضل کن...
غریب آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
درود . دوست عزیز واقعا حرف دل مرا زدید . این افراد کلاً معترض آفریده شده اند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
............ خوبه شما ریس سازمان نشدی، انتقاد همیشه هست باید شنید، سنجید، عمل کرد. ...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
قانون مربوطه رو بخون و بعد اظهار نظر کن عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
آقا یا خانم همکار 1401/11/26-17: تا امثال شماها توی سیستم هست، اوضاع همینه و همینه،
نه اهل کار کردین، نه اهل مسئولیت پذیری این، اصا نمیدونم واسه چی کارمندی رو انتخاب کردین،
مدام ایراد و مدام لنگش کن و مدام حرف و حرف و حرف،
به وقت مزایا و اضافه کار و ماموریت م که میشه نفر اولین.
یه ذره خویشتن داری م بد نیست واله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ما تشکر کردن را بلد هستیم ولی برای کسانی که به نفع پرسنل زحمت می کشند .............
مجازاتگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
شما ها باعث عدم پیشرف سیستم هستید حف تون و بخورند چندر غاز کف دستتون بزارن تازه تشکر هم میکنید ..............................
دوست عزیز و مودب قرار نیست هر چی بهمون میدند تشکر کنیم رئیس یک وظیفه داره اونم اجرای درست قوانین هست چرا برای قوانین مصوب و مشخص شیوه نامه های متعدد صادر میشه قانون یک ضریبی برای هر کی مشخص کرده قراره بدید 70 درصد به همه 70 درصد بدید قرار ده درصد باشه به همه با توجه به ضریب ده درصد بدید هیچ کس اعتراض نمیکنه تشکر هم میکنند شما که نمیدونم بخش خصوصی هستی یا اگر دولتی هستی اگر بر اساس قانون صادر بشه یقینا کمتر میگیری که اینقدر آشفته شدی و نترس تسری ما اونقدر پائینه که قطع نمیشه ادارات دیگه بدون تسری از ما بیشتر میگیرند بهتره سرت تو بشقاب خودت باشه
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
6
هردم ازین باغ بری می رسد!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
2
با سلام
تبصره 3 امسال اضافه شده؟
من دی ماه پارسال 13روز مرخصی استحقاقی رفتم ، تسری ام قطع شد ، هرچه پیگیری کردم فایده نداشت و رئیس و معاون اداره هم از این قانون خبر نداشتند!!!!
کامیاب قیصربیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
19
سلام.
این همه دعواد،سر لحاف ملا است.
اولا این خلاف قانون است،دوما دامپزشکان کجای این قانون هستند ؟

توجه کردید ،این قانون بر اساس پست است نه مدرک تحصیلی و کاری که انجام می شود.

بخش اداری و همه افرادی که فاقد مدرک دکترای دامپزشکی هستند و از خارج وارد مجموعه می شوند ،تمام تلاش خودشان را انجام می دهند که بخش فنی را از حق خود محروم کنند.
یعنی پست کارشناسی با هر مدرکی هیچ تفاوتی در تسری ندارد،یکی پشت میز در حال بازی مین روب ،یکی هم در سرما و گرما با خطر همیشگی بیماریهای مشترک و نو ظهور در فارم .این کجای عدالته ؟

سالهاست که عدالت در سیستم اداری کشور ،قربانی رابطه و رانت شده.
وقتی مدیری، دوام مدیریتش فقط و فقط به نماینده و نیروهای جان فدای او وابسته است ،اصلا به عدالت فکر می کند ؟
راضی نگه داشتن چند نفر کفایت می کند .

من که اعتقاد دارم ،روزی دست خداست و پول حلال برکت دارد .
پول حرام. آتش می شود و می افتد در خانه ی حرام خوران .

اگر در سالیان گذشته در دولت‌های مختلف،عدالت و شایسته سالاری در سیستم مدیریت کشور رعایت می شد ،وضع کشور اینگونه نبود
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
آقای همیشه معترض شما بفرمایید ببینم تا حالا کجا بودی هر وقت هرکسی خبری از هر کجا می زنه شما
شاکی هستی بفرمایید خودتون چه کار می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
جناب دامپزشک ۱۸:۰۴
ایشان یک دکتر دامپزشک زحمت کش و فداکار هستند و حرف حق را گفته اند شما چرا از حرف حق ناراحت شدی !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
6
شیوه نامه جدید دوباره اصلاح شد و براساس مدرک تحصیلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
همکار گرامی ممنون میشم اگه کامل توضیح بدید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
13
کارشناس 21 ساعت مدیر کل 175 ساعت این است عدالت علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
همکار محترم خوش بحال سما با ۲۱ ساعت
استان ما ماهی ۲۵۰ هزار برای همه فنی ها و ۵۰۰ هزار برای اداری ها و دارو و درمانی هاست. برای من دامپزشک ماهیانه ۸ ساعت
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
واقعا اگر کامنت 19:20 واقعیت داشته باشد جا دارد ریاست محترم سازمان دامپزشکی به قضیه ورود کند بایستی دستور اکید جهت بررسی داده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
2
15
همکاران محترم تا این فوق العاده خاص یاهمان تسری توحکم نرود این حق وناحق ادامه داشته ودارد وکسی هم جوابگونیست.
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
6
ببخشید این درصدها چگونه حساب می شود . مثلا 75 درصد از چی ؟
پاسخ ها
همکار.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
جمع حق شغل و شاغل تو حکم
تازه ۵۰ درصدش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
قانون حق و حقوق همه را صراحتاً مشخص نموده است و هیچ نیازی به تفسیر ندارد ولی از آنجا که ممکن است میزان اعتبار اخذ شده برای پرداخت ۱۰۰٪ وجود نداشته باشد لذا به یک نسبت مثلاً ۷۵٪ حق هرکسی باید به او پرداخت شود و اینکه این نسبت برای افراد نورچشمی بیشتر باشد نقص آشکار قانون می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
قبلا مثلا یک همکار با مدرک لیسانس فنی تا سقف ۶۰ درصد ضریب تسری که برای لیسانس ۳ هستش میگرفت که البته ۱۰درصدش با نظر مدیرکل بودش و ۵۰ درصدش ثابت بود اما الان برای پست کارشناسی شده ۶۷ درصد که در صورت وجود اعتبار ۷درصد بیشتر شده و دیگر اداره کل نیز نمی تواند تغییری در درصد پرداختی داشته باشد و برای تمامی همکاران مثلا در پست کارشناسی باید یک درصد مشابه واریزی داشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
ضربها سر جاش هست ،اما درصد پرداخت متفاوت شده قبلا هم صد در صد نمیدادن و ما که هر چه تلاش کردیم نفهمیدیم چند درصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
1
ضریب همان ضرایب است.
دکتر ضریب ۳.۵ ،۷۵ درصد از ۱۰۰ درصد محاسبه مدرک
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
7
............. چرا باید قانون رسمی و مصوبه مجلس شورای اسلامی که به تایید شورای نگهبان رسیده و کاملا شفاف هست را دستکاری کنیم و به نفع خودتان تفسیر کنید... کجای قانون مصوبه مجلس به این صورت بوده؟
باید به دیوان عدالت اداری شکایت کرد تا متخلفان این رویه و عاملان آن مشخص شوند و قانون نحوه پرداخت به جای خود برگردد...
چرا باید در حق همکاران خود ظلم کنیم ............
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
3
جایگاه ناظرین دولتی در کشتارگاههای دام کجاست با این همه درگیری ها و سختی کار و تخصصی بودن آن که در کنار همکاران مسئول فنی تا پاسی از شب مشغول بکار هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
7
با این شیوه نامه زمینه هرگونه بی عدالتی فراهم شد.
این یعنی در راستای حمایت از هر گونه رانت و نورچشمی ها
در حالی که اصل قانون تسری بر اساس مدرک و حمایت از کار فنی بود اما حالا میشه در راستای حمایت بیشتر از نورچشمی های پشت میز نشین
...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
12
این درصد ها رو گذاشتین فکر این رو کردین که دانشمندان مستقر در امور مالی قاط میزنن!!!
همین الانم که شما یه مقدار حکم ها و پرداختی ها رو بررسی کنین ۹۰ درصدش مشکل دار هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
رئیس امور مالی اداره کل .......... ساعت ۹ تشریف میاره یک ، یک چنین هم تشریف می‌بره برا آقاشون نهار درست کنه آخه این چه داستانیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
11
لطفا قانون مجلس در مورد تسری رو رعایت کنید و باعث رانت و تخلف نشوید و گرنه حتما از مراجع قانونی پی گیری و شکایت خواهیم کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
؟؟چرا
همکار
|
Canada
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
14
4
چقدر بعضیا بی ظرفیت هستن.آخه دوستان خوبه همین یه ذره پول اضافه که دارن به بدبختی میدن قطع بشه.اگه اینو ندن دیگه رسما باید کاسه گدایی دست گرفت.به خدا بدن به رییس سازمان و مدیرا ن هرچی میخوان ولی به ماهم بدن.قطع و حذف تسری یعنی فقر و فلاکت.پس لطفا با چرت و پرتاتون دلسرد نکنین اونایی رو که دنبال کار هستن
پاسخ ها
باران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عزیز بزرگوار، فوق العاده خاص یا همون به اصطلاح " تسری" قانونه و مجلس هم تصویب کرده. مگه بخشنامه است که یهو قطع بشه. حرف حساب اینه که باید مر قانون اجرا بشه نه سلیقه مدیران سازمان. هیچ کس حق نداره بنا به هر ملاحظه ایی قانون رو لوث کنه. اصل بر اینه که "قانون گذار حکیمه" بد بختی جامعه ما از همین بی توجهی به قانون نشات می گیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
دمت گرم حرف حساب زدی
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
همین الان هم دریافتی مدیرکل و معاون محترم استان ما ۴۰میلیونه ولی خودم به زور با تسری دریافتیم ۱۲میلیونه یه ذره پولی که اگر شغل دوم نباشه تا وسط ماه هم چیزی ازش نمی مونه حالا با تحریف قوانین باز هم دریافتی ناچیز برای کارشناسانی که بیشترین کار رو انجام می دهند و....
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
چرا کارما برای مسئولین اجرا نمی شه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
2
8
رئیس سازمان چیکار میکنی که باید 80درصد بگیره ولی ی کارمند 55 درصد...................
ببرید توی حکم .........
.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
11
قانون را که نمی شود زیرپا گذاشت و باید هرکاری قانونی انجام شود و دیوان عدالت نیز مرجع رسیدگی به تخلف ... می باشد .........
در ضمن اگر بخواهد قطع بشود باید در این خصوص برای سازمان زندان‌ها، قوه قضائیه، سازمان انتقال خون و پزشکی قانونی هم اعمال گردد که این از محالات است
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
1
16
طرح تسری به علت سختی کار دامپزشکان و کاردان ها تصویب کردند بعد جالب کمترین درصد به دامپزشکان و کاردان ها میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
و بیشترین به زیر کولر نشین ها
کارشناس سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
17
استفاده از مرخصی استحقاقی و استعلاجی چه ربطی به میزان دریافت تسری داره ، این خلاف قانون هست و کاملا سلیقه ای هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
4
با سلام خدمت ریاست و مسولین محترم
لطفاً با درخواست انتقال افراد غیربومی که بیش از ده سال سابقه دارند موافقت کنید. برای صله رحم و دیدار خانواده و حل مشکلات خانوادگی چند روز مرخصی بگیریم. این مرخصی ها، هم به ضرر سیستم هست و هم کارمند.
مظلومان تاریخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
5
لطفا یک بند اضافه کنید برای کارمندنی که از اداره های دیگر خارج از سازمان دامپزشکی مامور میشوند به دامپزشکی مورد داریم طرف دکتر دامپزشک در دانشگاه است با 25 میلیون حقوق ثابت داره میاد دامپزشکی حقوق ثابت شو از دانشگاه بگیره روز اول فقط سوال میپرسید تسری چقدر میدن اضافه کار چقدر میدن ماموریت چند روز یعنی نقشه کشیده از هر دو جا بخوره باید برای کارمندان خارج از سیستم هم ممنوع بشه وگرنه این قصه سر دراز دارد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
2
6
سلام من با اولین ماه اجرایی این شیوه نامه به دیوان شکابت می کنم
پاسخ ها
عای
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
برای چی؟...مگه حق ات چقدره که اینقدر دنبال کینه هستی برادر جان بس کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
10
30 روز مرخصی سالیانه حق کارمند هست
حالا یه نفر ممکنه یه ماه ۷ روز مرخصی بره بعدش ۶ ماه یه روزم مرخصی نگیره
.........................
قانون مند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
7
شیوه نامه چیه قانونه اجراکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
آیا باید دید اینا که شیوه نامه رو نوشتن مجوز این کار رو دارن یا نه که واسه خودشون ۸۰ و یا ۸۵ درصد تسری تصویب کردن لطفا مجوز این کارتون رو ارایه بفرمایید تا شفاف سازی بشه
کار دان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
6
این شیوه نامه برخلاف سیاست دولت است که دنبال اجرای عدالت هست یک شیوه نامه پلکانی معکوس هست که رییس سازمان ۸۵ درصد تسری میگیره ضرایب تسری در قانون اومده ودرصد بندی مجدد بنظر میرسه مغایر قانون باشه
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
1
1
حکیم مهر عزیز هر کارمندی سالها زحمت می کشد تا به مرحله بازنشستگی می‌رسد لطفاً در خصوص بازنشسته ها هم بپرسید که آیا تصمیمی برای اختصاص مبلغ کمی از اعتبارات به بازنشسته ها وجود دارد و با فکری به حال این قشر که همه پیشکسوت هستند شده است یا خیر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
5
0
با سلام دوستان گرامی حالا که تسری جواب داده بهتر تیشه به ریشه خودت نزنید..کاری نکنید به دست خودمون همینو هم از ما بگیرن این اختلاف سلیقه ها توی همه ادارت هست..شما دنبال عدالتید که اینجا نیست..پس لطفا کاری نکنید اینو که به لطفی دوستان درست شده از ما بگیرین بس کنید این همه تفرقه رو..
نگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
1
1
احتمالا‌ بزودی‌ خواهید دید‌ چون‌ اسم‌ این‌ فوق‌العاده‌‌ خاص‌ هست‌ پس‌ به‌ فقط‌ خاص‌ها‌ باید تعلق‌ بگیره‌، بعید نیست‌ دنبال‌ این‌ بخشنامه‌، یه‌ بخشنامه‌ جدیدی‌ هم‌ بیاد‌ و بعضیا‌ هم‌ دراداره‌ حذف‌ میشند از بهرهمندی‌ از این‌ تسری،، میبینین. آخه‌ اولش‌ فقط‌ درصد‌ها متغیر بود‌‌و کاملامشخص‌ و واضح‌ پس‌ چرا‌ اینگونه‌ روی‌ تسری‌ مانور داده‌ میشه‌ و میپیچونندش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
4
2
این طرح تسری متعلق به افرادی هست که فنی و خارج اداره مشغول به کار هستن من به دیوان عدالت شکایت خواهم کرد.سال دیگه شیوه نامه جدید ما فنی ها مثل سابق چهار ماهی یک بار ۲۰۰ هزار بهمون میدن سال بع قطعش می‌کنند.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
4
پرداخت حق تسری چه ربطی به مرخصی داره؟ این جه افتضاحی هست؟ م خصی حق کارمند هستش مگه اینجا پادگان نظامی هستش اخه که ممنوع الخروج و آماده باش و ممنوع امراضی باشه ؟ .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
5
6
شیوه نامه به فوق لیسان ها ظلم شده، چرا باید ضریب شان با افراد کارشناس ( لیسانس) یکی باشد. از همکاران محترم که مدرک کارشناسی ارشد دارند خواهش می‌شود با شکایت به دیوان حق خودمان را بگیرم....... از همکاران دامپزشک نیز تقاضا میکنم سنگ جلوی پای ما نیندازند بلکه ما را کمک کنند چرا که ایشان محرومیت از مطب می‌گیرند و اکثرأ بدلیل مدرک تحصیلی دامپزشک پست مدیریتی دارند و همچنین حداقل یک یا دوبار ماموریت بازرسی گوشت در خارج کشور داشتند... پس خواهش میکنم دست کارشناسان ارشد را هم بگیرید. با سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
این قانون هست کارشناسی و ارشد ضریبشون ۳ باشه شکایت هم بجایی نمیرسه چون مصوبه مجلس هست و قانونی نفض نشده
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
آره واقعا راست میگی ما دکتر ها ۱۶۵ هزار تومن هرماه داریم محرومیت میگیریم حق با شماست که تسریمونم اندازه شما باشه.
شما ارشدتم که گرفتی کلا چندواحد پاس کردب کا تودتو با دکتر مقایسه میکنی. یه مقدار حدودات خودتونو حفظ کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
3
فقط وفقط این فوق العاده خاص یاتسری باید داخل حکم درج بشه تا کارمند دامپزشکی بتواند دربازنشستگی ازش استفاده کندوگرنه همین آش هست وهمین کاسه.....
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
6
3
شاید دوستان از حرفام ناراحت بشن اما ما بجای اینکه از تسری ۴۰ درصدی کا الان دارن بهمون میدن ۶۷ درصد رو با جان ودل قبول کنیم اومدیم حسادت مدیرکل و معاون و ... رو میکنیم .کاری میکنیم که بهونه دست دوستان بالا بدیم و همینم قطع کنن.
بجای اینکه از گرفتن دبگران ناراحت باشید از افزایش تسری خودتون خوشحال باشید.
همکار فنی یا اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
1
1
ایا شما به استرسهایی که یه رییس اداره یا مدیر کل داره هم فکر کردید که حالا حسادت ب درصد اونها میکنید.
آیا فکرکردید وقتی مرخصی هم میره از تماسهای اداره و‌کارهای اداره استراحت فکری نداره . آیا فکرکردید ساعت ۲ که کار اداره تموم‌میشه عصر شب نصف شب بازهم با تلفن و‌کارهای اداره درگیر هستند. شما همکاران محترم واکسیناتور واکس یا کارهاتون رو انجام میدید و‌تمام میرید ب استراحت ایا به اون رییس و کسی ک‌مسولیت داره که نمیتونه یه ساعت گوشیشو خاموش کنه به خونوادش ک آسایش ندارند فکرکردی که میاید مسولیت با واکسن زدند یکی میکنید .
بپرسید کدوم‌مدیر کل دوروز تمام‌وقت دراختیار خونواده بدون هیچ استرس و نگرانی کاربوده . کدوم ریاست شبکه تونسته یک ساعت گوشیش رو‌درحالت پرواز بزاره و‌ استراحت کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
پس فکر کردین حق مدیریت برای چی میدن ؟ برای این استرس ها و ... دیگه چرا باید از تسری هم سهم بیشتری داشته باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
0
0
برای افردای که کار فنی انجام داده اند و۱۵ تا بیست سال کار فنی انجام داده اند بای در صورت تغییر پست باید تمام مزایای تسری به ایشان تعلق بگیرد حکم پست کارگزینی هرچی باشد ملاک تسری نباید حال باشد بلکه سنوات خدمتی گذشته که در پست فنی بود باید لحاظ گردد وباقی خدمتش به او تعلق بگیرد..
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
0
0
حالا این حق تسری چقدر هست؟ لطفا یکی توضیح بده
نظر شما
ادامه