کد خبر: ۷۶۶۵۴
تعداد نظرات: ۵۱ نظر
عضو نظام دامپزشکی استان فارس در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر سید محمدصادق هنرمندپیشه» افزود: مصوبه شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی درباره نحوه تشخیص حسن شهرت شغلی و اجتماعی برای داوطلبان عضویت در شوراهای استانی، خارج از اختیار ایشان بوده است ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: یکی از کلینیسین‌های دام بزرگ استان فارس در گفت‌وگو با حکیم مهر درخصوص دستورالعمل نحوه تشخیص حسن شهرت شغلی و اجتماعی گفت: «رئیس وقت هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رای صادره طی دادنامه شماره ۸۰۶-۸۰۵ مورخ ۲۳ آبان سال ۹۶، کلیه بندهای ذیل ماده ۸ آیین‌نامه نحوه تشکیل شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران را ابطال شده اعلام کرده است.»

«دکتر سید محمدصادق هنرمندپیشه» تصریح کرد: «طبق ماده ٨ آیین‌نامه نحوه تشکیل شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، نامزدهای عضویت در شورای استانی باید علاوه بر شرایط مذکور در ذیل ماده ۶ قانون تأسیس، دارای شرایط دیگری نیز می‌بودند، از جمله دارا بودن حداقل پنج سال سابقه کار مفید در حرفه دامپزشکی در سطح استان که از یک مسیر احراز می‌شود؛ این مسیرها شامل داشتن پروانه اشتغال یا مجوز کار در بخش غیردولتی دامپزشکی از سازمان دامپزشکی کشور یا سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، اشتغال در مراکز دامپزشکی غیردولتی با ارائه مستندات بیمه‌ای مرتبط و ارائه احکام و مستندات مثبت مبنی بر اشتغال، بازنشستگی، بازخریدی و... جهت شاغلین و مرتبط با حرفه دامپزشکی در بخش دولتی.»

وی خاطرنشان کرد:‌ «یکی دیگر از شروط نامزدهای عضویت، نداشتن محکومیت قطعی بند (د) به بعد هیأت‌های انتظامی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال منتهی به زمان برگزاری انتخابات برای شاغلین بخش خصوصی و نداشتن محکومیت‌های موضوع ماده ١٠ قانون رسیدگی به تخلفات اداری برای شاغلین بخش دولتی است.»

قانون برای ثبت در تاریخ وضع نشده، بلکه می‌بایست اجرا شود

هنرمندپیشه عنوان کرد: «شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی با تصویب دستورالعمل نحوه تشخیص حسن شهرت شغلی و اجتماعی در جلسه این شورا مورخ هشتم آبانماه سال جاری، در واقع بدون در نظر گرفتن این رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، این دستورالعمل را تصویب کرده و باید انگیزه و هدف از چنین تصمیمی را واکاوی نمود. طبق بند ۲ ماده ۸ آییننامه مذکور، داشتن محکومیت قطعی بند (د) به بعد هیاتهای انتظامی معیاری به عنوان رد صلاحیت نامزدهای عضویت در شورای استانی علاوه بر شرایط مذکور در ماده ۶ قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی تعیین شده بود که در نهایت توسط هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال گردید.»

وی افزود: «چگونه است که رد صلاحیت با محکومیت قطعی بند (د) در سال ۱۳۹۶ که مصوب هیات وزیران بوده، توسط یکی از بالاترین مراجع قضایی ابطال شده تلقی می‌گردد و شش سال بعد، در سال ۱۴۰۲ و در دولتی که رئیسجمهور محترم آن قبلا رئیس قوه قضاییه بوده، محکومیت با بند (ج) که خفیف‌تر از بند (د) می‌باشد و مصوب شورای مرکزی نظام دامپزشکی است (که از نظر سلسه مراتب در جایگاه پایین‌تری نسبت به هیات وزیران قرار دارد) به عنوان معیاری جهت رد صلاحیت نامزدهای عضویت در شورای استانی نظام دامپزشکی تعیین گردیده است؟ شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در این خصوص می‌بایست پاسخگوی اعضا باشد.»

این کلینیسین اضافه کرد:‌ «شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی با تصویب دستورالعمل نحوه تشخیص حسن شهرت شغلی و اجتماعی برای داوطلبان عضویت در شوراهای استانی شرایطی علاوه بر موارد مصرح در ماده ۶ قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی مشخص و تعیین کرده که خارج از اختیار ایشان بوده است.»

وی با تاکید بر اینکه قانون برای ثبت در تاریخ وضع نشده و بلکه می‌بایست اجرا شود، تصریح کرد: «از ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی، اعضای محترم شورای مرکزی و اعضای محترم هیات نظارت بر انتخابات مرکزی خواستار رعایت قانون، برقراری عدالت و در ادامه برگزاری انتخاباتی پرشور از طریق اصلاح و ویرایش این دستورالعمل که مغایر با قانون بوده، هستیم.»

 

انتشار یافته: ۵۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۰
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
15
15
دمت گرم محمد صادق جان گل گفتی عزیز زحمتکش ایشالا با انتخاب اصلح تر ها فارسی نو بسازیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
اول فکر کردم دکتر هنرپیشه هم به همان رای دیوان در مصاحبه ی دکتر نیکو استناد کرده ولی متن را دقیق تر خواندم متوجه شدم اینطور نیست. چطور نظام دامپزشکی با این همه موانع قانونی این دستورالعمل را مصوب کرده است؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
10
15
چقدر استان فارس پر هیجان شده
دکتر نیکو عزیز
دکتر هنرمندپیشه عزیز
خداروشکر همه از استان فارس هستن
خداداند پشت این مصاحبه ها چه خبر است….
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
برا منم جالب بود. چرا این موضوع در استان فارس تا این حد حساسیت درست کرده؟
دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
با شناختی که از هر دو. عزیز دارم مطمئنا انتخابات امسال در تمامی مراحل باید نظارت بیشتری شود.چه در تعیین صلاحیت چه در روند برگزاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
4
4
حکیم جان تا جایی که من میدونم دکتر هنرمندپیشه عضو شورای فارس نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
ایشان عضو منتخب نظام دامپزشکی استان نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
11
8
خداروشکر اشراف دامپزشکان استان فارس به مسائل حقوقی و قضایی بالاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
13
11
احسنت به دکتر هنرمند پیشه دامپزشک و حقوقدان اهل شهر داراب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
3
5
سلام.لجناب دکتر زارعی عزیز لطفا در جلسه فوق العاده مورد حسن شهرت و اخلاق حرفه ای و رای دیوان بررسی شود.با شناختی که از دکتر زارعی است حتما پیگیری و در حکیم مهر در اسرع وقت پاسخ می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
5
6
در رای مورد اشاره این مصاحبه، مخاطب اصلی سازمان نظام دامپزشکی است. اکنون با تصویب این دستورالعمل غیرقانونی ، درواقع اعضای شورا از رای دیوان عدالت اداری استنکاف کرده اند. بر اساس ماده ۱۱۰ و ۱۱۲ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری دادگاه برای شخص مستنکف حکم به انفصال موقت از خدمات دولتی را پیش بینی کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
همیشه به این فکر میکردم چرا رییس سازمان نظام دامپزشکی را همیشه از بخش دولتی میگذارند و الان متوجه شدم. اگر رییس سازمان از بخش خصوصی تعیین شود، در موارد اینچنینی تنبیه خاصی برایش پیش بینی نشده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
توصیه میکنم تبصره ۱ ماده ۱۱۰ خوانده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
الان سوالی که مطرح است ، آیا تصویب این دستورالعمل توسط شورای مرکزی به معنای استنکاف از رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری تلقی میشود؟ در اینکه تصویب این دستورالعمل غیر قانونی هست شکی وجود ندارد. برخورد قوه قضاییه با این موضوع چگونه است؟ دکتر هنرمندپیشه، اگر اطلاع دارید برای مخاطبان به اشتراک بگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
5
9
تو این رای که صراحتا اعلام شده حتی بند د دلیلی برا رد صلاحیت کاندیدا نیست. چطور اعضای شورای مرکزی الان اعلام کردن بند ج دلیل رد صلاحیت محسوب میشود؟ شاید نظام توانسته این رای دیوان را ابطال کند. اگر این رای ابطال نشده تصویب رد صلاحیت با بند ج واقعا جای تاسف دارد ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
12
8
دکتر هنرمندپیشه جمله ی قشنگی گفتی:
قانون برای ثبت در تاریخ وضع نشده، بلکه میبایست اجرا شود
دامپزشکی داستانش با همه چیز و همه جا فرق میکنه و در اینجا قانون برای ثبت در تاریخ وضع شده است و قرار نیست اجرا بشود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
13
8
سید ممد صادق ایولا. صبح روز جمعه مان بخیر شد
ناشناس
|
Sweden
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
11
10
این مهم خواسته ی بسیاری از اعضای نظام دامپزشکی میباشد و خواهشمندیم که ریاست سازمان نظام دامپزشکی به این موضوع ورود کند و بیشتر از این اجازه ی تخلف به برخی از اعضا را ندهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
0
11
دیوان عدالت اداری در ۲ نوبت در خصوص ماده۱۸ و۱۹ آیین نامه نظارت بهداشتی مصوب هیات وزیران در رد شکایت کارفرمایان صنایع وابسته به مواد خام دامی به نفع مسوولین فنی بهداشتی واجرای این مواد از آیین نامه نظارت بهداشتی رای داده ولی با گذشت۱۴ سال هر روز تبصره والحاقاتی از جانب سازمان دامپزشکی ونظام دامپزشکی به نفع کارفرما وبر علیه حق وحقوق مسوولین فنی بهداشتی رونمایی می شوند وامنیت شغلی وکرامت انسانی مسوولین فنی بهداشتی را هدف قرار داده اند از ماست که بر ماست. خود کرده را تدبیر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
عدم اجرای مواد 18 و 19 هم از دیگر نشانه های بی تدبیری نظام دامپزشکی است
سازمان نظام وظیفه حمایت از اعضا را دارد و نه .............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
برخی استانها در مورد ماده ۱۸ و ۱۹ عالی عمل کردند. این نشان میده هرجا مشکل وجود دارد بر میگرده به مسئولین
ناشناس
|
Lithuania
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
8
14
همانگونه که دکتر زارعی گفتند متخلف نباید به شورا راه یابد
این همه هیاهو برای دفاع از چیست؟ !!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
اگر این قانون برای همه باشد ، بسیار عالی خواهد بود
نه اینکه رییس هیئت خودش متخلف باشه و جایی برای شکایت نباشه.
آخه شکایت حاکم رو که نمیشه به داروغه برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
کاملا موافقم. ولی اینکه شخصی بخاطر یک تخلف کوچک صنفی و نگاه سلیقه ای به آن تخلف بخاطر بند ج حسن شهرت نداشته باشد ولی شخص دیگری دقیقا با همان تخلف و‌حتی شدیدتر چون با نگاه سلیقه ای بند ب گرفته است دارای حسن شهرت باشد به دور از منطق و عدالت میباشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
ناشناس عزیزم با پرچم خوش رنگ زردسبز قرمز: تخلف داریم تا تخلف.
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
متاسفانه همه به یک چشم دیده نمیشوند
انسان یاد کتاب قلعه حیوانات می افتد که نویسنده میگفت در این مزرعه همه با هم برابرند اما برخی ها برابرترند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
یعنی واقعا این تعدادی که به این نظر رای منفی دادند معتقدند که متخلف باید وارد شورا شود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
ناشناس ۱۸:۳۲ کسیکه خواب هست رو‌میشه بیدار کرد. امیدوارم خودتو به خواب نزده باشی
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
دوست عزیزی که فکر می کنی من خودم را به خواب زدم. اینطور نیست. کاملا بیدارم و تمام طرفین دعوا را کاملا می شناسم.
اینکه اکثریت افرادی که در این پستونظر داده اند و کسانی که در یک گروه واتس آپی هیاهو به پا کرده اند روی یک حرف اشتباه هم نظر هستند دلیل نمی شود که آن حرف درست باشد.
من‌هم اعضای هیت بدوی را می شناسم و هم اعضای شورای فعلی و هم افرادی که تین روزها دم از قانون می زنند.
مطمئن باشید نا از کسی رانتی می گیرم و نه به کسی مدیون هستم.
راه را اشتباه می روی دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
حالا شما گوش به حرف دکتر زارعی شدی؟
دکتر زارعی خیلی حرفایه دیگه هم زده چرا اونارو گوش ندادی؟
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
10
7
تمام بحث این است:
انتخابات نظام باید عادلانه برگزار شود
وقتی رییس نظام در هیئت بدوی سلیقه ای رای میدهد نمیتوان آرای هیئت بدوی را ملاک قرار داد.
رای رزبنگال در بخش خصوصی در دو مرکز متخلف چه بود؟
رزبنگالی که مستقیما با سلامت دام و انسان میتواند سر و کار داشته باشد.
آیا برای این تخلف و غیبت مسئول فنی باید از یک بند استفاده شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
در هیات بدوی رئیس نظام فقط یک رای دارد. اگر جرمی اتفاق افتاده و یا خلافی بوده همه اعضای هیات بدوی مقصرند.
جرا فقط به نظر رئیس نظام استناد می کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
آنتی ژن رزبنگال برای آزمایش گسترده تب مالت انجام میشده و تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و هیات بدوی فارس خیلی راحت از کنار این جرم گذشته اند.
بحث این نیست که چرا به ایشان بند ب داده ای و باید مجازاتش را سنگین کنی. بحث این هست برای بقیه هم همینکار را بکن و حمایت کن.
در کل صحبت اینه که آرای هیات بدوی فارس طبق شواهد و قرائن دارای مشکلاتی هست و به دور از انصاف هست با استناد به این آرا برخی برای انتخابات رد صلاحیت شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
همه اعضای هیات بدوی مقصرند به جز قاضی، چون قاضی تخصصی در زمینه دامپزشکی ندارد و با نظر ۴ عضو دیگر هیات بدوی رای میدهد. بیشترین تقصیر با رییس هیات هست
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
...................
دوست عزیز رزبنگال به صورت کامل در تمام دامداری ها در حال استفاده شدن است نیاز به هیات بدوی نظام دامپزشکی نیست بنظرم بیشتر دقت کن
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
5
9
چرا استانهای دیگه اعتراضی نداشتن روی این قضیه؟!
به عبارت دیگه چرا فقط تو استان فارس هست که این تخلف توش حساسیت زا شده؟!
آیا اینکه ۴ نفر از ۸ نفر عضو فعلی شورای نظام دامپزشکی فارس رای محکومیت در هیات بدوی انتظامی دارند در این داستان جایی دارد ؟
....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
چرا باید رقبا را با دستاویز های غیر قانونی در لباس قانون از رقابت حذف کرد ؟
چون درست می گویند و پاسخی برایشان نیست پس باید برای مدیریت یک نفره از صحنه انتخابات حذف شوند
Ar@sh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
12
4
درود بر دکتر هنرمندپیشه عزیز واقعا گل گفتی
دکتر جان جمله ای که گفتی بسیار پرمعناست:
قانون برای ثبت در تاریخ وضع نشده ، بلکه می بایست اجرا شود...
دکتر جان امیدواریم که قانون واقعا بدرستی اجرا شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
5
امیدوارم دکتر نوروزی رییس سازمان دامپزشکی، دکتر زارعی رییس سازمان نظام دامپزشکی و سایر اعضای با وجدان شورای مرکزی به موضوع پرونده های هیات بدوی ...... ورود کنند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
5
10
به نظر نمی رسد این تلاش ها برای ورود افراد با صلاحیت به شورای نظام دامپزشکی باشد.
جهت یادآوری دوستان تا چند سال قبل در استان فارس تمام پرونده های تخلف بدون اینکه به هیات بدوی ارجاع شود مستقیما به دادگاه انقلاب ارسال می شدو در آنجا نیز برخوردهای تندی با متخلفین می شد. اینکه از آن وضعیت به وضعیت فعلی رسیدیم قدم بسیار بزرگی بود.
تا جایی که اطلاع دارم اعضای هیات بدوی فعلی تمام تلاش شان اینست که حکم محکومیت برای پرونده ها صادر نشود ولی بعضی تخلف ها ............... به گونه ای نبوده که کسی بتواند چشم‌پوشی کند.
................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
1
0
پیشنهاد میکنم بخش مبارزه سازمان دامپزشکی کشور با یک تیم قوی بازرسی راسا به قضیه ی آنتی ژن رزبنگال کشف شده در دو مجموعه بخش خصوصی استان فارس و نحوه ی برخورد هیات بدوی در خصوص این تخلف را بررسی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
سلام
لطف میفرمایید توضیح دهید قضیه انتی ژن رزبنگال چیست؟
چرا تخلف هست نگهداریش؟
عزت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
پيشنهاد ميكنم هر چه زودتر با ورود پرقدرت سازمان دامپزشكي به تخلفات اداري كه در تمامي ادارات دامپزشكي در حال انجام أست بايد جلو همه .........ها گرفته شود
از جمله در بحث شبكه هاي دامپزشكي كه خداروشكر كارهايي انجام ميشود كه جاي سكوت دارد
پارسا
|
Germany
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
2
7
تعداد پرونده های اعضای نظام ........ در هیات بدوی مخصوصا در یکسال اخیر در کل ایران بی سابقه هست و اکثرا به ناحق پرونده تشکیل و حکم صادر شده است. ورود هیات بازرسی و بررسی پرونده ها این واقعیت را اثبات خواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
کاملا درست است و موافقم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
زیاد بودن تعداد پرونده ها میتواند به دلایل زیر باشد:
۱-تخلفات دامپزشکان استان فارس زیاد است
۲-جمعیت دامپزشکان در استان فارس از همه جا بیشتر است
۳-مسئولین در فارس حساسیت بیشتری به رعایت قانون دارند
۴-تشکیل پرونده با تعداد بالا برای هیات بدوی ارزش محسوب میشود
۵-پرونده ها برای اهدافی غیر از هدف واقعی برقراری نظم و رعایت قانون تشکیل میشوند ..............
ناشناس
| Japan |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
زیاد بودن تعداد پرونده ها میتواند به دلایل زیر هم باشد:
6-متخلفین صدای بلندی دارند و مظلوم نمایی می کنند
7-متخلفین بازیچه برخی افراد برای تسویه حساب های شخصی شده اند
8-برخورد با متخلفین بازدارنده نبوده. دقیقا شبیه درمان آنتی بیوتیک ناقص که باعث مقاومت میکروبی شده؛ اگر مجازات متخلفین با جرم آنها تناسب داشت شاهد افزایش چنین مواردی نبودیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
2
3
در استان ... هم بصورت کاملا سلیقه ای رای هیات بدوی صادر میشود. پرونده های کاملا مشابه و رای های کاملا متفاوت

اقایان شورای مرکزی لطف کنید و به پرونده رئیس نظام استان ... ورود کنید. شکایات فراوان از ایشان در بازرسی و تخلفات صورت گرفته در هیات بدوی و ..................
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
0
2
شورای مرکزی به درست یا غلط دستورالعملی را مصوب کرده ، بعید است از مصوبه ی خود کوتاه بیاید چون زیر سوال میرود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
اگر مصوبه قانونی باشد که هیچ اما اگر غیر قانونی باشد بعید میدانم قوه قضاییه کوتاه بیاید.
محمدنمازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
5
3
درود بر دکتر هنرمند پیشه عزیز کاملا به جا و منطقی.
نظر شما
ادامه